eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bogatynia › Ochrona dwóch obiektów sportowych i mienia Ośrodka Sportu i Rekreacji w Bogatyni położonych w Bogatyni przy ul. Białogórskiej 28 i Sportowej 8.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-02-09

Bogatynia: Ochrona dwóch obiektów sportowych i mienia Ośrodka Sportu i Rekreacji w Bogatyni położonych przy ul. Białogórskiej 28 i Sportowej 8.
Numer ogłoszenia: 21562 - 2009; data zamieszczenia: 09.02.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 11825 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Sportowa 8, Bogatynia, woj. dolnośląskie, tel. 075 77 313 43, faks 075 77 313 81.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna Jednostka Budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona dwóch obiektów sportowych i mienia Ośrodka Sportu i Rekreacji w Bogatyni położonych przy ul. Białogórskiej 28 i Sportowej 8..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje : 1. Ochronę dwóch obiektów sportowych i mienia Ośrodka Sportu o Rekreacji w Bogatyni położonych w Bogatyni przy ul. Białogórskiej 28 i Sportowej 8 - w formie stałej bezpośredniej ochrony fizycznej przez jednego przeszkolonego, umundurowanego i wyposażonego w niezbędny sprzęt pracownika ochrony na każdy z ww. obiektów polegającą na : 1)ciągłym, aktywnym przebywaniu pracowników Wykonawcy na terenie każdego z dwóch obiektów sportowych podlegającemu dozorowi, 2)ochronie osób korzystających z zajęć sportowo-rekreacyjnych na terenie obiektu poprzez zapobieganie wybrykom chuligańskim, niewłaściwym zachowaniom, itp., 3)ochronie ruchomości i nieruchomości Zamawiającego, 4)kontroli osób wchodzących jak i wychodzących, 5)wydawaniu i przyjmowanie kluczy do szatni (prowadzenie książki pobranych i wydawanych kluczy), 6)w ciągu zmiany, co najmniej dwukrotnym obejściu całego obiektu (płyt boisk, bieżni, itp.) 7)niedopuszczeniu do obecności w budynku i na terenie obiektów sportowych osób nieupoważnionych do przebywania w nim bez stosownego zezwolenia; 8)sprawdzania stanu wszelkich zamknięć, zabezpieczeń i plomb, 9)sprawdzaniu prawidłowości zamknięcia drzwi i okien po opuszczeniu pomieszczeń przez osoby korzystające z zajęć sportowo-rekreacyjnych;, 10)zgłaszanie Zamawiającemu braków lub naruszeń odnośnie stanu zabezpieczenia mienia; 11)sprawdzenia pomieszczeń obiektu, po ich opuszczeniu przez osoby korzystające z zajęć sportowo-rekreacyjnych po zamknięciu budynku;, 12)sprzedaż biletów na korty tenisowe, 13)wydawanie kluczy do pomieszczeń noclegowych zgodnie z przedstawionym wcześniej grafikiem, 14)podjęcie natychmiastowych działań pracowników w razie zauważenia: a.sytuacji mogących wpłynąć na zagrożenie zdrowia, życia osób przebywających na terenie chronionego obiektu, b.osób niepożądanych bez wymaganej zgody Zamawiającego, c.próby kradzieży mienia lub dewastacji, produktów, materiałów i innych rzeczy wartościowych znajdujących się na terenie w celu ich zabezpieczenia 15) niezwłoczne powiadamianie grupy interwencyjnej, która dotrze do siedziby Zamawiającego najpóźniej w ciągu 15 min i podejmie, niezbędne działania w razie usiłowania lub dokonania kradzieży, włamania , napadu ,dewastacji mienia ,itp 16)podejmowania działań ochronnych i zabezpieczających oraz udzielanie pierwszej pomocy w przypadku zaistnienia zdarzeń przestępczych lub losowych, 17)współdziałanie z Zamawiającym w zakresie szybkiego i sprawnego utrzymania bezpieczeństwa i porządku chronionego obiektu, 18)niezwłoczne powiadomienie osoby będącej przedstawicielem Zamawiającego w sprawach wynikających z realizacji przedmiotu umowy o niemożności wykonywania obowiązków przez pełniącego służbę pracownika Wykonawcy 19)czuwanie nad przestrzeganiem przepisów p/poż. 2. Dozór winien być pełniony przez przeszkolonych i umundurowanych pracowników zatrudnionych u Wykonawcy na podstawie umów o pracę; realizowanie zadań ochrony przez pracowników zatrudnionych na podstawie umów cywilno-prawnych dopuszcza się jedynie w momencie urlopu, zwolnienia lekarskiego lub innych przypadków losowych które dotknąć mogą pracowników oddelegowanych na stałe do pracy na tym obiekcie 3. Pracownicy ochrony będą zobowiązani do ścisłego przestrzegania tajemnic chronionego obiektu. 4. Wykonawca ponosić będzie pełną odpowiedzialność materialną za szkody wynikłe z winy pracowników ochrony związanej z nienależytym wykonywaniem przez nich obowiązków w tym m.in. koszty powstałe w wyniku kradzieży , czy zniszczenia mienia. 5. Ochrona obiektów będzie odbywać się wg. niżej wymienionego harmonogramu : a) w dniach od poniedziałku do piątku każdego tygodnia - w godzinach od 15.00 do godz. 7.00 dnia następnego b) w soboty , niedziele , dni wolne od pracy i święta ochrona w cyklu całodobowym. 6.Pomieszczenia biurowe posiadają system zabezpieczający w postaci alarmu. Wykonawca , któremu zostanie udzielone zamówienie zobowiązany będzie do podłączenie alarmu do systemu monitorowania oferenta na własny koszt. 7.Zamawiający zobowiązuje się do udostępnienia pomieszczenia na każdym z dwóch obiektów - z energią elektryczną oraz telefonem miejskim. Opłaty ponoszone będą przez Wykonawcę. 8.Zamawiający przedstawi szczegółowy plan pracy (zajęć) prowadzonych na terenie obiektów, w dniu podpisania umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 107520.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.02.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spłdzielnia Usługowa Piast, ul. Jaworzyńska 67, 59-220 Legnica, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 107520.00
  • Oferta z najniższą ceną: 100800.00 oferta z najwyższą ceną: 116950.81
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.