eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarny Dunajec › Wykonanie robót bitumicznych na drogach gminnych znajdujących się na terenie Gminy Czarny Dunajec w roku 2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-09

Czarny Dunajec: Wykonanie robót bitumicznych na drogach gminnych znajdujących się na terenie Gminy Czarny Dunajec w roku 2009
Numer ogłoszenia: 21558 - 2009; data zamieszczenia: 09.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Czarnym Dunajcu , ul. Piłsudskiego 2, 34-470 Czarny Dunajec, woj. małopolskie, tel. 018 2613540, faks 018 2613530.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarny-dunajec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót bitumicznych na drogach gminnych znajdujących się na terenie Gminy Czarny Dunajec w roku 2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót bitumicznych na drogach gminnych znajdujących się na terenie Gminy Czarny Dunajec w roku 2009.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 30000,00 złotych

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy którzy: spełniają wymogi określone w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy,.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: w celu potwierdzenia, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności: § wypełnione i podpisane oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. § aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. § aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków z datą wydania nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. § aktualne zaświadczenie naczelnika Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu z datą wydania nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. § aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. § licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy. Uwaga: nie będą honorowane następujące dokumenty: § certyfikat kompetencji zawodowych w krajowym transporcie drogowym rzeczy § zaświadczenie na przewozy drogowe na potrzeby własne W celu potwierdzenia, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: § wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robót stanowiących przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi, że w tym okresie wykonał z należytą starannością zadania polegające na podbudowy tłuczniowej i nawierzchni bitum. o łącznej kwocie min. 5mln zł. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ten warunek. Wykaz należy przygotować wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje). § wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Wykonawca musi dysponować min jednym pracownikiem kadry technicznej do wykonywania funkcji kierownika budowy, posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej, wykształcenie wyższe lub średnie techniczne. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ten warunek. Wykaz należy przygotować wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień tj. decyzję o nadaniu wymaganych uprawnień oraz aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej Izby Zawodowej. § pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował. § wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. Zamawiający wymaga by wykonawca dysponował, zależnie od ilości zadań na które startuje: Zamawiający wymaga by wykonawca dysponował: . wytwórnią mas bitumicznych o wydajności min. 60 Mg/h z pełną automatyką procesu produkcyjnego . 2 samochody samowyładowawcze . min. 2 walce stalowe o ciężarze przekraczającym 8Mg . 1 walec ogumiony . 1 równiarkę . 1 skrapiarkę Podane ilości sprzętu stanowią wymagane minimum. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ten warunek. Wykonawca powinien udokumentować posiadanie lub dysponowanie w.w. sprzętu oraz dołączyć dowody rejestracyjne wraz z aktualnymi badaniami technicznymi jeżeli przepisy nakładają na niego wymóg ich posiadania. Wykaz należy przygotować wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. § pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. W celu potwierdzenia, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: § polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W celu potwierdzenia, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust.1 i 2 ustawy: § wypełnione i podpisane oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ ponadto zamawiający wymaga aby wykonawca załączył do oferty: § wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. § pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. § kserokopia dowodu wniesienia wadium - w wysokości 30 000,00 złotych. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu do oferty należy załączyć oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię polecenia przelewu na kontu Zamawiającego. Wadium wnoszone w innych niż pieniądz formach należy złożyć w kasie Zamawiającego, natomiast do oferty należy dołączyć potwierdzenie złożenia w kasie Zamawiającego dokumentu będącego każdą inną formą wadium dokonane przez kasjera Zamawiającego. Dopuszcza się dołączenie do oferty oryginału wadium będącego każdą inną niż pieniądz formą). Szczegółowe wymagania dotyczące wpłaty wadium, opisane zostały w pkt. 8 niniejszej specyfikacji..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czarny-dunajec.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Czarny Dunajec 34-470 Czarny Dunajec ul. Piłsudskiego 2 (I piętro, pok. 26).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.03.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Czarny Dunajec 34-470 Czarny Dunajec ul. Piłsudskiego 2 (II piętro, sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.