eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jawor › Przebudowa drogi powiatowej Nr 2786D oraz 2810 D w ramach projektu pn. Poprawa dostępności turystycznej Europejskiego Szlaku Cysterskiego oraz Parku Krajobrazowego Chełmy poprzez przebudowę drogi powiatowej nr 2786D oraz 2810D relacji Chroślice - Męcinka.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-20

Jawor: Przebudowa drogi powiatowej Nr 2786D oraz 2810 D w ramach projektu pn. Poprawa dostępności turystycznej Europejskiego Szlaku Cysterskiego oraz Parku Krajobrazowego Chełmy poprzez przebudowę drogi powiatowej nr 2786D oraz 2810D relacji Chroślice - Męcinka.
Numer ogłoszenia: 215582 - 2010; data zamieszczenia: 20.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 140090 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Jaworski, ul. Wrocławska 26, 59-400 Jawor, woj. dolnośląskie, tel. 076 7290100, faks 076 7290160.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej Nr 2786D oraz 2810 D w ramach projektu pn. Poprawa dostępności turystycznej Europejskiego Szlaku Cysterskiego oraz Parku Krajobrazowego Chełmy poprzez przebudowę drogi powiatowej nr 2786D oraz 2810D relacji Chroślice - Męcinka..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg powiatowych: Nr 225D (obecnie 2786D) i 223D (obecnie 2810D) na odcinku przebiegającym przez wieś Chroślice o długości 800,00 m oraz od granicy Chroślic do Męcinki o długości 1315,00 m. - łącznie 2115 mb. Wzdłuż drogi, po jednej lub po drugiej stronie drogi przewiduje się chodnik. Sposób odwodnienia drogi i chodników przewidziano poprzez wpusty uliczne do kanalizacji deszczowej. Istniejące, płytkie rowy drogowe zostaną zasypane a w ich miejsce powstaną chodniki dla pieszych. Szerokość jezdni zostanie poszerzona od 4,00 w miejscach węższych, przez odcinki o szerokości 4,50-5,0 m do szerokości 5,50 m w miejscach najszerszych. Przebudowa drogi rozpocznie się od włączenia drogi powiatowej do drogi wojewódzkiej (Jawor - Złotoryja) i prowadzona będzie metodą odtworzenia nawierzchni przy pozostawieniu częściowym konstrukcji istniejącej z frezowaniem 4cm grubości warstwy asfaltobetonowej, dobudowaniem nowej konstrukcji w miejscach wykopów po ułożone wcześniej sieci kanalizacji sanitarnej wraz z poszerzeniem jezdni i ułożeniem nowych warstw betonu asfaltowego. Z obu stron jezdnia ograniczona będzie krawężnikami betonowymi ze ściekami ulicznymi z 2 rzędów kostki granitowej 18/20 cm na podbudowie betonowej. Mimo, ze w dokumentacji zaprojektowano wzdłuż drogi wojewódzkiej zatokę parkingową, zakres ten nie jest objęty przetargiem, za wyjątkiem ciągu pieszego prowadzącego do wiaty przystanku autobusowego. Odprowadzenie wód opadowych z nawierzchni drogi we wsi Chroślice przewidziano przez projektowane wpusty uliczne, umiejscowione w ścieku ulicznym jednostronnym przy spadku poprzecznym jednostronnym, lub w ścieku ulicznym obustronnym przy spadku daszkowym, wykonanych z 2 rzędów kostki granitowej 18/20 cm. Odprowadzenie wód opadowych z nawierzchni drogi poza granicami Chroślic, w kierunku Męcinki, przewidziane jest przez połączenie systemu odprowadzania wody do rowów przydrożnych, z odcinkami odprowadzania wody do kanalizacji deszczowej przez zaprojektowane wpusty usytuowane przy krawędzi drogi lub w korytkach betonowych. Usytuowanie rowów przydrożnych, kratek wpustów i odwodnienia liniowego w postaci korytek betonowych przedstawiono na planach zagospodarowania terenu drogi, natomiast na profilach podłużnych przedstawiono lokalizację i rzędne dna rowów do likwidacji (w części drogi w Chroślicach) i lokalizację oraz rzędne dna projektowanych rowów (w części drogi do Męcinki). Kanalizację deszczową zaprojektowano jako grawitacyjna z odprowadzeniem wód opadowych do istniejących cieków i rowów. Kanał główny z rur kielichowych (o pogrubionych ściankach śr. 400, 315, 250 i 200 mm PCV). Długość kanalizacji wynosi 1573,0 m ( średnica 200-400 mm PVC i 182,5 m (średnica 160 mm PCV). W miejscach oznaczonych na planie sytuacyjnym, należy na projektowanej kanalizacji założyć rury ochronne, a na istniejących kablach energetycznych i telekomunikacyjnych założyć osłony dwudzielne. W związku z faktem, że po przebudowie drogi, część istniejącego kabla telekomunikacyjnego znalazła by się pod koroną drogi, projekt przewiduje jego przeniesienie, poza obręb drogi. Przed przekazaniem dróg do użytkowania Wykonawca zobowiązany jest do wykonania oznakowania zgodnie z zatwierdzonym projektem docelowej organizacji ruchu. 2. Szczegółową charakterystykę, zakres oraz ilość robót do wykonania określają: specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, dokumentacja projektowa, stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. Przedmiar robót stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ należy traktować jako element dodatkowy, ułatwiający sporządzenie oferty. 3. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także: organizację, zabezpieczenie i zagospodarowanie terenu budowy a po zakończeniu robót doprowadzenie placu udowy do należytego porządku, zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych badań, demontaż obiektów tymczasowych, wywóz ziemi i gruzu na wysypisko i utylizację odpadów. 4. Wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty będące przedmiotem zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, niniejszą SIWZ oraz obowiązującymi przepisami. 5. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie- należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż zaproponowane przez Zamawiającego. 6. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca ma obowiązek wykonać projekt czasowej organizacji ruchu w oparciu o kolejność robót i technologię określoną w dokumentacji projektowej oraz po uprzednich uzgodnieniach jego zatwierdzenie. 7. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji w terenie oraz do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości robót budowlanych, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do wykonania umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejsiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 - 2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum firm:1. Lider: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Rolne SADY DOLNE, Sp. z o.o., Sady Dolne 16, 59-420 Sady Dolne, kraj/woj. dolnośląskie.
  • Uczestnik: BISEK ASFALT Michał Bisek,, Wrocław ul. Żywiecka 30, 54-031 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44344037,22 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3337385,51

  • Oferta z najniższą ceną: 3337385,51 / Oferta z najwyższą ceną: 5396579,21

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.