To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-06-22
Tczew: Dostosowanie budynku Przedszkola Jarzębinka przy ul. Jarzębinowej 4 w Tczewie do zgodności z obowiązującymi przepisami przeciwpożarowymi
Numer ogłoszenia: 215520 - 2012; data zamieszczenia: 22.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 110085 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Tczew, Plac Piłsudskiego 1, 83-110 Tczew, woj. pomorskie, tel. 58 7759343, faks 58 7759355.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostosowanie budynku Przedszkola Jarzębinka przy ul. Jarzębinowej 4 w Tczewie do zgodności z obowiązującymi przepisami przeciwpożarowymi.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1 Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dostosowania budynku Przedszkola Jarzębinka do zgodności z obowiązującymi przepisami przeciwpożarowymi w celu spełniania warunków ewakuacji przy ul. Jarzębinowej 4 w Tczewie. W wymienionym obiekcie przewiduje się wykonanie rozwiązań w zakresie zapewnienia właściwego poziomu bezpieczeństwa pożarowego zgodnie z postanowieniem Pomorskiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku wyrażającej zgodę na spełnienie wymagań w zakresie bezpieczeństwa pożarowego oraz ekspertyzy technicznej w zakresie spełnienia warunków ewakuacji. Zakres prac obejmuje m. in.: a) wykonanie prac ogólnobudowlanych (wymiana stolarki okiennej klatki schodowej, montaż napędów drzwiowych w stolarce drzwiowej, montaż stałych kurtyn dymowych w obrębie klatki schodowej, roboty malarskie), b) wykonanie robót elektrycznych w zakresie: - systemu sygnalizacji pożaru, - systemu oddymiania grawitacyjnego, - oświetlenia awaryjnego dróg ewakuacyjnych, zgodnie z załączonym do SIWZ projektem budowlanym w zakresie systemu sygnalizacji pożaru, systemu oddymiania grawitacyjnego, oświetlenia awaryjnego dróg ewakuacyjnych. Ponadto, roboty budowlane muszą być wykonane zgodnie z załączoną do SIWZ dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.), ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz.759 z późn. zm.), obowiązującymi normami i przepisami, wymaganymi opiniami, uzgodnieniami, pozwoleniami i sprawdzeniami w zakresie niezbędnym do odbioru obiektu przez Państwową Straż Pożarną. W okresie realizacji zamówienia , Wykonawca ponosi odpowiedzialność za stan techniczny obiektu, oraz w zakresie udostępnionych pomieszczeń za znajdujące się w nich mienie. Wszelkie służące temu celowi zabezpieczenia techniczne uznaje się za objęte wyceną ofertową (ujęte w kosztach ogólnych budowy). Po wykonaniu robót objętych przedmiotem zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do wykonania naprawy/malowania ścian, sufitów, posadzek. Jeżeli jakiś element ulegnie zniszczeniu należy go odtworzyć. Przedmiary należy traktować jako materiały pomocnicze przy wycenie oferty. W przypadku rozbieżności między przedmiarem, a dokumentacją projektową Wykonawca zobowiązany jest wycenić ofertę w oparciu o projekt budowlany. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 3 letniej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, licząc od dnia podpisania przez obie strony protokołu końcowego. Jeżeli na poszczególne materiały lub urządzenia udzielona jest gwarancja producenta na okres dłuższy niż 36 miesięcy okres gwarancji udzielony przez Wykonawcę odpowiada okresowi gwarancji udzielonej przez producenta. Po realizacji przedmiotowego zamówienia (przed podpisaniem protokołu odbioru) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć 2 egzemplarze dokumentacji powykonawczej wraz z wszelkimi oświadczeniami i dokumentami wymaganymi przepisami Prawa Budowlanego niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na użytkowanie..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- START SYSTEM Inż. Paweł Zawadzki, Kłoda 6, 26-910 Magnuszew, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 79920,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 89900,00
Oferta z najniższą ceną: 89900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 110831,06
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z TCZEWA
- BUDOWA PLACU PUBLICZNEGO PN. "ZIELONA STREFA"
- Poprawa stanu nawierzchni chodników
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH NA POTRZEBY ZAMAWIAJĄCEGO
- Nadzór inwestorski przy realizacji robót budowlanych pn. "Budowa i remont chodników w Powiecie Tczewskim 2023"
- Budowa tężni solankowej w Tczewie
więcej: przetargi w Tczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja auli Zespołu Szkół Ekonomicznych w Ostrowie Wielkopolskim
- Wykonanie instalacji niskoprądowych dla budynku po Szkole Podstawowej w Kramsku
- Remont instalacji systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN) w budynku siedziby OIP w Szczecinie
- Odtworzenie instalacji zasilającej w OR Połczyn-Zdrój.
- Modernizacja zewnętrznej strony płyty stropowej budynku chłodni wentylatorowej nr 32 na terenie NCBJ
- Wykonie łazienki wraz z wc w Oddziale Rehabilitacji Neurologicznej w SP ZOZ Szpitalu Kolejowym w Wilkowicach-Bystrej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.