eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnik › Wprowadzanie danych, komputerowe maszynopisanie i dodatkowe usługi biurowe świadczone na rzecz Wydziałów Gospodarczych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-08-09

Świdnik: Wprowadzanie danych, komputerowe maszynopisanie i dodatkowe usługi biurowe świadczone na rzecz Wydziałów Gospodarczych
Numer ogłoszenia: 215417 - 2011; data zamieszczenia: 09.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 196009 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku, ul. Kard. S. Wyszyńskiego 18, 21-040 Świdnik, woj. lubelskie, tel. 81 464 88 79, faks 81 464 88 79.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wprowadzanie danych, komputerowe maszynopisanie i dodatkowe usługi biurowe świadczone na rzecz Wydziałów Gospodarczych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy/ów do wprowadzania danych, komputerowego maszynopisania i świadczenia dodatkowych usług biurowych na rzecz Wydziałów Gospodarczych Sądu Rejonowego Lublin - Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku w ramach następujących części (zadań) zamówienia: a) zadanie nr 1 (VI Wydział Gospodarczy - Krajowy Rejestr Sądowy); b) zadanie nr 2 (VI Wydział Gospodarczy - Krajowy Rejestr Sądowy); c) zadanie nr 3 (VII Wydział Gospodarczy - Rejestr Zastawów); d) zadanie nr 4 (VIII Wydział Gospodarczy); e) zadanie nr 5 (VIII Wydział Gospodarczy); f) zadanie nr 6 (IX Wydział Gospodarczy ds upadłościowych i naprawczych). 2. UWAGA: ze względu na identyczność przedmiotu zamówienia, jak również identyczność warunków udziału dotyczących doświadczenia i wykształcenia wymaganych od Wykonawców odpowiednio do ww. części (zadań) zamówienia, Wykonawca formułuje taką ofertę częściową w odniesieniu do jednej spośród ww. części (zadań). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1 - 6 do s.i.w.z. 4. W/w usługi podlegają wykonaniu do dnia 30 grudnia 2011 r. Usługi będą realizowane we wszystkie dni robocze Zamawiającego w godzinach urzędowania Zamawiającego tj. pomiędzy godziną 7:30 a 15:30. W celu prawidłowego wykonania zamówienia Zamawiający nieodpłatnie udostępnia w swoim lokalu odpowiednio wyposażone stanowisko każdej osobie świadczącej usługę, niezależnie od tego czy występuje ona indywidualnie jako Wykonawca, czy też jako osoba zatrudniona przez podmiot będący tzw. Wykonawcą Grupowym. 5. Przedmiot zamówienia obejmuje łącznie 5 088 godzin. Na każde z ww. zadań przypada maksymalnie po 848 godzin, z tym że Zamawiający informuje, iż: a) w miesiącu sierpniu maksymalna ilość godzin świadczenia usługi wynosi 176 godzin; b) w miesiącu wrześniu maksymalna ilość godzin świadczenia usługi wynosi 176 godzin; c) w miesiącu październiku maksymalna ilość godzin świadczenia usługi wynosi 168 godzin; d) w miesiącu listopadzie maksymalna ilość godzin świadczenia usługi wynosi 160 godzin; e) w miesiącu grudniu maksymalna ilość godzin świadczenia usługi wynosi 168 godzin. 6. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usługi w wyznaczonym przez Zamawiającego pomieszczeniu w budynku zajmowanym przez Sąd Rejonowy Lublin -Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku przy ul. Kard. S. Wyszyńskiego 18 w Świdniku.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00 - Usługi wprowadzania danych 79.50.00.00 - Dodatkowe usługi biurowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie nr 1 (VI Wydział Gospodarczy - Krajowy Rejestr Sądowy)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pan Adam Cis, ul. Gliniana 17/5, 20-616 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7208,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6987,52

  • Oferta z najniższą ceną: 6987,52 / Oferta z najwyższą ceną: 6987,52

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie nr 2 (VI Wydział Gospodarczy - Krajowy Rejestr Sądowy)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pani Dominika Niezbecka, ul. Krokusowa 1/3, 24-320 Poniatowa, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7208,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6928,16

  • Oferta z najniższą ceną: 6928,16 / Oferta z najwyższą ceną: 6928,16

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie nr 3 (VII Wydział Gospodarczy - Rejestr Zastawów)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pani Sylwia Harasymow, ul. Baczyńskiego 8/12, 21-040 Świdnik, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7208,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6775,52

  • Oferta z najniższą ceną: 6775,52 / Oferta z najwyższą ceną: 6775,52

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.