eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chęciny › Remont pomieszczeń parteru i III piętra w budynku Powiatowego Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Chęcinach przy ul. Białego Zagłębia 1

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-16

Chęciny: Remont pomieszczeń parteru i III piętra w budynku Powiatowego Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Chęcinach przy ul. Białego Zagłębia 1
Numer ogłoszenia: 215389 - 2013; data zamieszczenia: 16.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Szkolne Schronisko Młodzieżowe w Chęcinach , ul. Białego Zagłębia 1, 26-060 Chęciny, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3152654, faks 041 3152654.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ssm.strefa.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.ssm.strefa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: placówka oświatowo-wychowawcza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń parteru i III piętra w budynku Powiatowego Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Chęcinach przy ul. Białego Zagłębia 1.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje: a) Remont pomieszczeń IIIp. (pomieszczenia 301 - 327), - wyniesienie i ponowne wniesienie mebli, - demontaż oraz ponowny montaż luster i wieszaków, - zabezpieczenie podłóg folią, - uzupełnienie tynków, - przecieranie tynków wraz z zeskrobaniem farby na ścianach, zmyciem powierzchni, zaprawieniem rys i drobnych uszkodzeń tynku, przetarciem warstwą gładzi, - gruntowanie i malowanie ścian i sufitów farbą zmywalną i olejną, - wymiana kratek wentylacyjnych, - oczyszczenie, uzupełnienie i malowanie parapetów, - wykonanie posadzki z płytek gress w pom.326, - wymiana gniazdek i wyłączników, b) Remont pomieszczeń parteru 1. korytarz 01 - demontaż kasetonów ściennych wraz z wyrównaniem ściany, - przecieranie tynków wraz z zeskrobaniem farby na ścianach, zmyciem powierzchni, zaprawieniem rys i drobnych uszkodzeń tynku z przetarciem warstwą gładzi, - gruntowanie i malowanie ścian i sufitów farbą zmywalną, - malowanie olejne grzejników, - dostawa i montaż odbojnic na ścianach, - wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem i lampami, 2. hol 08 - wykonać zabudowę gk (0,3x0,3) na ścianie nad kominkiem na potrzeby montażu lamp halogenowych, - wymienić istniejącą stolarkę drzwiową do korytarzyka (12) i pralni (pomieszczenie przylegające do korytarzyka) - wymienić blat kominka na wykonany z konglomeratu marmurowego, - wykonanie posadzki z płytek gres wraz z okładziną schodków do korytarza 01, - usunąć istniejące kasetony ścienne i inne elementy dekoracyjne na ścianie przy kominku - wykonać przecieranie tynków wraz z zeskrobaniem farby na ścianach, zmyciem powierzchni, zaprawieniem rys i drobnych uszkodzeń tynku, - dostarczyć i zamontować wkład elektryczny do kominka, - dostarczyć i zamontować fototapetę 3D z motywem ściany ceglanej na ścianach z kominkiem i okienkiem do recepcji, - wykonać gładź gipsową na ścianach pod tapety, - malowanie ścian i sufitów w kolorze uzgodnionym z Inwestorem - uwzględnić min. 3 kolory i lakierowanie zmywalne słupa, - malowanie olejne w kolorze ścian koryt kablowych oraz grzejników, - dostawa i montaż odbojnic na ścianach ( bez ściany z kominkiem) wraz z elementami pionowymi ( kwietniki), - wykonanie ram z płyty meblowej (jak odbojnice) szer. 10 cm - zabudowa mapy turystycznej, - wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem i lampami wg projektu, 3. wiatrołap 09 - wykonanie posadzki z płytek gres, - dostawa i montaż zabudowy grzejnika (parapet z konglomeratu na konstrukcji wsporczej wraz z deskami czołowymi) oraz odbojnic na ścianach, - przecieranie tynków wraz z zeskrobaniem farby na ścianach, zmyciem powierzchni, zaprawieniem rys i drobnych uszkodzeń tynku, przetarciem warstwą gładzi, - gruntowanie i malowanie ścian i sufitów farbą zmywalną i olejną, - wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem i lampami wg projektu, 4. korytarzyk 12 - przecieranie tynków wraz z zeskrobaniem farby na ścianach, zmyciem powierzchni, zaprawieniem rys i drobnych uszkodzeń tynku, przetarciem warstwą gładzi, - gruntowanie i malowanie ścian i sufitów farbą zmywalną i olejną, - wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem i lampami wg projektu, 5. pomieszczenia administracji 02, 04, 05 i 07 - wymienić istniejącą stolarkę drzwiową, - wymienić istniejącą stolarkę okienną w recepcji na aluminiową malowaną proszkowo - kolor do uzgodnienia z Inwestorem, - zamurować otwór drzwiowy w pom biurowym 04, - wymienić parapety na wykonane z konglomeratu marmurowego wraz z zabudowa grzejnika w pom. 04, 05, 07 - wymienić kratki wentylacyjne wraz z wykonaniem zabudowy g/k istniejącej wentylacji; - zdemontować istniejące posadzki oraz uzupełnić wylewkę betonową w 04, 05, 07, - wykonać posadzki z wykładziny typu tarket w pom. 04, 05, 07, - przecieranie tynków wraz z zeskrobaniem farby na ścianach, zmyciem powierzchni, zaprawieniem rys i drobnych uszkodzeń tynku, przetarciem warstwą gładzi, - gruntowanie i malowanie ścian i sufitów farbą zmywalną i olejną, - wymiana instalacji elektrycznej z osprzętem i lampami; 6. pom. 03 i 06 (WC) - demontaż kominków wentylacyjnych na dachu wraz z uzupełnieniem pokrycia, - zaślepienie otworów wentylacyjnych w pomieszczeniach WC - przecieranie tynków wraz z gruntowaniem oraz malowanie sufitów i ścian pomieszczeń powyżej glazury, 7. pomieszczenie łazienki 11 - demontaż luksferów wraz z zamurowaniem otworu, - wymiana istniejącej stolarki drzwiowej, - wykonanie posadzki wraz z warstwami konstrukcyjnymi i izolacyjnymi, - wykonanie okładzin ściennych i podłogowych, - montaż akcesoriów łazienkowych, - demontaż instalacji sanitarnych i elektrycznych wraz z armaturą i osprzętem oraz białym montażem, - montaż instalacji sanitarnych i elektrycznych wraz z armaturą i osprzętem oraz białym montażem wg. projektu. 8. pomieszczenie socjalne 10 - w ramach remontu instalacji sanitarnych łazienki wykonać założone przedmiarem przeróbki instalacji wod-kan dla pomieszczenia socjalnego wraz z przełożeniem zlewu..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 1. malowanie korytarza I i II piętra, 2. malowanie klatek schodowych, 3. remont pomieszczenia socjalnego. wartość zamówień uzupełniających - do 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. W celu wykazania spełniania tego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: a) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków z art. 22 ustawy prawo zamówień publicznych, b) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z art. 24 ust.1, dołączając aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów według formuły spełnia (nie spełnia).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w celu wykazania spełniania tego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: a) wykaz robót budowlanych obejmujących wykonanie robót o podobnym charakterze w budynkach w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; Zamawiający wymaga przedłożenia w wykazie co najmniej 3 robót o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł każda. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów według formuły spełnia (nie spełnia).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w celu wykazania spełniania tego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: a) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami; Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów według formuły spełnia (nie spełnia).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami sanitarnymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami; Zamawiający wymaga aby osoby kierujące robotami posiadały uprawnienia w zakresie branży budowlanej, instalacji sanitarnych oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie. b) oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów według formuły spełnia (nie spełnia).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w celu wykazania spełniania tego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: a) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokumentu potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na kwotę co najmniej 100.000,00 zł Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów według formuły spełnia (nie spełnia).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. wypełniony przez Wykonawcę Formularz ofertowy - w oparciu o załącznik nr 1 do SIWZ; 2. pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy - w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją (za zgodność z oryginałem) pieczęcią i podpisem Wykonawcy; 3. wypełniony załącznik nr 8 do Specyfikacji - tylko w przypadku składania oferty równoważnej z opisem przedmiotu zamówienia; 4. wypełnione warunki gwarancji - w oparciu o załącznik nr 9; 5. wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli są przewidywani - załączyć załącznik nr 10 do Specyfikacji); 6. kosztorys ofertowy opracowany w oparciu o załączone przedmiary robót; 7.Jeżeli Wykonawca zastrzega niejawność informacji stanowiących treść oferty, na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy, zobowiązany jest dołączyć do oferty wypełniony i podpisany załącznik nr 11 do SIWZ .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ssm.strefa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Szkolne Schronisko Młodzieżowe 26-060 Chęciny ul. Białego Zagłębia 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2013 godzina 10:45, miejsce: Powiatowe Szkolne Schronisko Młodzieżowe 26-060 Chęciny ul. Białego Zagłębia 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.