eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłodzko › Zwiększenie atrakcyjności miejskich obiektów dziedzictwa kulturowego o znaczeniu regionalnym. Część I zadania - REWALORYZACJA KURTYNY TUMSKIEJ Część II zadania - TRASA PODZIEMNA - roboty budowlane, elektryczne, sanitarne. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 4.845.000 EURO zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-10

Kłodzko: Zwiększenie atrakcyjności miejskich obiektów dziedzictwa kulturowego o znaczeniu regionalnym. Część I zadania - REWALORYZACJA KURTYNY TUMSKIEJ Część II zadania - TRASA PODZIEMNA - roboty budowlane, elektryczne, sanitarne. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 4.845.000 EURO zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759)
Numer ogłoszenia: 215221 - 2010; data zamieszczenia: 10.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kłodzko , pl. Bolesława Chrobrego 1, 57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie, tel. 074/8654600, faks 074 8674062.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.klodzko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zwiększenie atrakcyjności miejskich obiektów dziedzictwa kulturowego o znaczeniu regionalnym. Część I zadania - REWALORYZACJA KURTYNY TUMSKIEJ Część II zadania - TRASA PODZIEMNA - roboty budowlane, elektryczne, sanitarne. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 4.845.000 EURO zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Zadania REWALORYZACJA KURTYNY TUMSKIEJ 1. Przedmiotem zamówienia jest Rewaloryzacja dziedzińca zabytkowej Kurtyny Tumskiej Twierdzy Głównej w Kłodzku. W ramach inwestycji przewiduje się zachowawczą konserwację kamiennych ścian przejścia i elewacji dziedzińca Kurtyny Tumskiej z uzupełnieniem kamiennych rzygaczy, drewnianych bram i drzwi oraz stolarki okiennej i balustrady na zwieńczeniu elewacji. Zakres prac do wykonania: o zbicie tynków i przemurowań i uzupełnienie lica elewacji ze spoinowaniem, o uzupełnienie kitami i hydrofobizacja elementów kamiennych, o konserwacja zachowanych skrzydeł bramnych z uzupełnieniem brakujących detali drewnianych i metalowych, o odtworzenie w historycznych formach brakujących wrót bramnych, skrzydeł drzwiowych, okiennic, o przywrócenie historycznej kolorystyki zamknięć, o przełożenie bruku w przejściu i na dziedzińcu Kurtyny Tumskiej, o odtworzenie metalowej balustrady wg XIX wiecznych wzorów. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisuje projekt budowlany oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Uwagi: Wykonawca jest zobowiązany do ustalenia z Zamawiającym zakresu robót -harmonogram rzeczowo - finansowy- do wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do fakturowania odebranych prac przez Zamawiającego zgodnie z kategorią wydatku zapisaną w umowie o dofinansowanie projektu. W nagłówkach wszelkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotowej inwestycji Wykonawca, jak i Zamawiający zobowiązani są do używania poniższego logotypu: Logotyp dostępny jest w wersji czarnobiałej i kolorowej na stronie: http:dolnyslask.pl, w zakładce: RPO WD > Informacja i promocja > Znaki graficzne 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. 3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 4. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót (Załącznik 5). Uwagi: Przedmiar robót ma wyłącznie charakter pomocniczy do opracowania oferty - kosztorysu ofertowego. Część II Zadania TRASA PODZIEMNA - Roboty budowlane, elektryczne, sanitarne 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa Podziemnej Trasy Turystycznej w Kłodzku polegająca na : ­ przebudowie istniejącego pawilonu wejściowego wraz z placykiem przed pawilonem przy ul. Czeskiej-Grodzisko; ­ przebudowie dachu nad wejściem do trasy od strony ul. Zawiszy Czarnego wraz z przebudową schodów wewnętrznych oraz korektą istniejących ścianek działowych; ­ remoncie ciągu trasy podziemnej polegającym na wymianie oświetlenia i poręczy schodów. Przebudowa pawilonu wejściowego od strony ul. Czeskiej/Grodzisko polegać będzie na rozbiórce istniejącego pawilonu i budowie nowego o nowoczesnej formie z przeszkloną witryną z zielonym dachem. Elewacje pawilonu kryte płytami z piaskowca w nawiązaniu do istniejących murów oporowych. Ławy i stopy fundamentowe z betonu żwirowego wylewane na budowie. Ściany fundamentowe z bloczków betonowych. Ściany części nadziemnej z pustaków ceramicznych i cegły pełnej na zaprawie cementowej. Przekrycie pawilonu - płyta żelbetowa monolityczna z dostosowaniem pod zielony dach. Posadzki z płyt granitowych, tynki zewnętrzne mineralne oraz okładziny z piaskowca, wewnętrzne cementowo-wapienne oraz z płyt piaskowca; stolarka drzwiowa wewnętrzna płycinowa, witryna przeszklona systemie aluminiowych profili; obróbki blacharskie z tytancynku. Instalacja elektryczna z istniejącego przyłącza, wewnątrz instalacja z przewodów miedzianych wraz z tablicą zabezpieczeń i sterowania. Instalacje sanitarne: grzewcza- z projektowanej kotłowni gazowej o mocy do 20kW, kocioł kondensacyjny opalany gazem z nowego przyłącza; grzejniki panelowe z blachy stalowej; wodociągowa - całość z rur z polipropylenu; kanalizacyjna z rur PCV. Placyk przed pawilonem z kostki granitowej układanej rzędowo oraz w łuki rzymskie wraz z oświetleniem posadzkowym. Schody dojściowe do placyka z płyt granitowych. Przebudowa pawilonu od strony ul. Zawiszy Czarnego polegać będzie na wykonaniu nowego dachu konstrukcji drewnianej; wykonaniu nowych schodów wewnętrznych jako żelbetowe dwuwspornikowe wraz z fundamentem betonowym; wykonaniu nowej posadzki z płyt granitowych (z matą grzewczą w pomieszczeniu kasowym). Ścianki z pustaków ceramicznych oraz jako szklane bezrymowe. Stolarka drzwiowa istniejąca, nowo malowana drzwi do kiosku szklane. Tynki wewnętrzne cem.-wap. gładkie, zewnętrzne mineralne. Obróbki z tytancynku. W trasie podziemnej projektuje się całkowitą wymianę oświetlenia elektrycznego (podstawowego i awaryjnego) oraz poręczy stalowych przy schodach z kątowników z zastosowaniem płaskownika. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisuje projekt budowlany oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Uwagi: Wykonawca jest zobowiązany do ustalenia z Zamawiającym zakresu robót -harmonogram rzeczowo - finansowy- do wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do fakturowania odebranych prac przez Zamawiającego zgodnie z kategorią wydatku zapisaną w umowie o dofinansowanie projektu. W nagłówkach wszelkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotowej inwestycji Wykonawca, jak i Zamawiający zobowiązani są do używania poniższego logotypu: Logotyp dostępny jest w wersji czarnobiałej i kolorowej na stronie: http:dolnyslask.pl, w zakładce: RPO WD > Informacja i promocja > Znaki graficzne 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. 3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 4. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót (Załącznik 6). Uwagi: Przedmiar robót ma wyłącznie charakter pomocniczy do opracowania oferty - kosztorysu ofertowego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje zamówienie uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności tzn: w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający ustala wadium w wysokości: Część I Zadania 8 500,00 zł brutto (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100) Część II Zadania 18.000,00 zł brutto (słownie: osiemnaście tysięcy złotych); 2.Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45 ust 6 ustawy PZP: -pieniądzu; -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn.zm.) 3.Wadium wniesione w pieniądzach Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek Zamawiającego PBS w Strzelinie o Kłodzko - 28 9588 0004 7100 1010 2000 0050, z adnotacją Zwiększenie atrakcyjności miejskich obiektów dziedzictwa kulturowego o znaczeniu regionalnym - część II zadania - TRASA PODZIEMNA oraz Zwiększenie atrakcyjności miejskich obiektów dziedzictwa kulturowego o znaczeniu regionalnym - część I zadania-REWALORYZACJA KURTYNY TUMSKIEJ. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu, musi je wpłacić odpowiednio wcześniej, tak aby znalazło się ono na koncie Zamawiającego przed datą i godziną składania ofert. 4.Termin wniesienia wadium upływa wraz z terminem składania ofert. Potwierdzenie Kserokopię wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. 5.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument winien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela (instytucji udzielającej gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem, c) kwotę gwarancji lub poręczenia, d) termin ważności gwarancji lub poręczenia, e) zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do: zapłacenia kwoty gwarancji lub poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierającego oświadczenie , iż: - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oświadczeń, dokumentów lub pełnomocnictw (w zależności od przypadku), o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp. nie złożył wymaganych dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp lub pełnomocnictw (w zależności od przypadku), chyba że Wykonawca udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; - Wykonawca odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. f) gwarancja lub poręczenie winno być nieodwołalne i bezwarunkowe; g) gwarancja lub poręczenie musi być wykonalne na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. h) wszelkie spory dotyczące gwarancji lub poręczenia podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczpospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego. j) jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji i poręczenia nie był krótszy niż okres związania ofertą . 6. W przypadku braku zapisów jak w punkcie 4 powyżej wadium nie zostanie uznane za prawidłowo wniesione. Wykonawca, którego oferta nie będzie prawidłowo zabezpieczona wniesionym wadium zostanie wykluczony z postępowania. 7.Zasady zwrotu oraz zatrzymania wadium przez Zamawiającego określa art.46 ustawy PZP.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż: Wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: Część I Zadania - minimum dwie roboty budowlane, w tym jedna na kwotę minimum 200 000,00 PLNbrutto, druga na kwotę minimum 80 000,00 PLNbrutto, z tym że jedna z tych robót musi dotyczyć obiektu zabytkowego. Część II Zadania - minimum dwie roboty budowlane w tym jedna na kwotę minimum 600 000 PLNbrutto, druga na kwotę minimum 300 000 PLNbrutto. Wykazane roboty muszą odpowiadać swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia. Należy podać wartości oraz rodzaj robót, daty i miejsca ich wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - np. referencje, protokoły odbioru [w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna wiedza i doświadczenie]

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • (lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.) Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami na stanowisku kierownika budowy/robót posiadającymi stosowne uprawnienia do kierowania robotami, tj.: Część I Zadania -min. 1 kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia w specjalności ogólnobudowlanej z min. 2 letnim doświadczeniem zawodowym na budowie przy zabytkach nieruchomych, Część II Zadania -min. 1 kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia w specjalności ogólnobudowlanej z min. 2 letnim doświadczeniem zawodowym na budowie przy zabytkach nieruchomych. -min. 1 kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, -min. 1 kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych. Oświadczenie, że osoby te posiadają uprawnienia i przynależą do Izby Inżynierów Budownictwa należy dołączyć do oferty [w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny]. UWAGA! W przypadku kierownika budowy posiadającego uprawnienia w specjalności ogólnobudowlanej z min. 2 letnim doświadczeniem zawodowym na budowie przy zabytkach nieruchomych należy dołączyć oświadczenie kierownika o posiadanej praktyce wraz z wykazem wymaganej praktyki.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż: Jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie obejmującym co najmniej przedmiot zamówienia. Należy załączyć dowód opłacenia polisy w przypadku płatności jednorazowej lub dowód opłacenia ostatniej raty w przypadku płatności w ratach, a w przypadku braku opłaconej polisy inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. [w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa].

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty dodatkowe: 1) Wypełniony formularz ofertowy +formularz CENA OFERTY -załącznik nr 1. 2) Zaakceptowany projekt umowy. Projekt umowy powinien zostać zaakceptowany bez dokonywania w nim jakichkolwiek zmian. 3) Do oferty należy dołączyć jako załącznik kosztorys ofertowy. Kosztorys ten będzie podlegał ocenie na etapie wyboru Wykonawcy pod względem zgodności z przedmiarem robót stanowiącym załącznik do SIWZ. Informacje dodatkowe: 1. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert wariantowych. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: liczba części II. Wykonawca zobowiązany jest przy składaniu oferty częściowej zaznaczyć wyraźnie, na którą część zadania składa swoją ofertę. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia oferty cenowej oddzielnie dla poszczególnych części zadania. Dla każdej z części zmówienia, na którą to Wykonawca składa swoją ofertę, zobowiązany jest do przygotowania oddzielnego kosztorysu ofertowego. 3. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 4. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej i aukcji elektronicznej. 5. Zamawiający nie przewiduje zebrania Wykonawców. 6. UWAGA! Zamawiający zastrzega, że płatności za zrealizowane i odebrane roboty budowlane części II zadania będą dokonywane najwcześniej po 01.01.2011 r.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Pozostałe istotne dla Wykonawcy postanowienia zostały zawarte w projektach umów, stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.klodzko.pl w zakładce zamówienia publiczne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Kłodzku, pl. B. Chrobrego1, 57-300 Kłodzko, pok. 217 w godz. 7:30-15:30 od poniedziałku do piątku.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Kłodzka pl. Bolesława Chrobrego1, 57-300 Kłodzko pok. 101 Biuro Obsługi Ludności w godzinach 7.30-15.30.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja współfinansowana przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zwiększenie atrakcyjności miejskich obiektów dziedzictwa kulturowego o znaczeniu regionalnym Część I Zadania REWALORYZACJA KURTYNY TUMSKIEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Rewaloryzacja dziedzińca zabytkowej Kurtyny Tumskiej Twierdzy Głównej w Kłodzku. W ramach inwestycji przewiduje się zachowawczą konserwację kamiennych ścian przejścia i elewacji dziedzińca Kurtyny Tumskiej z uzupełnieniem kamiennych rzygaczy, drewnianych bram i drzwi oraz stolarki okiennej i balustrady na zwieńczeniu elewacji. Zakres prac do wykonania: o zbicie tynków i przemurowań i uzupełnienie lica elewacji ze spoinowaniem, o uzupełnienie kitami i hydrofobizacja elementów kamiennych, o konserwacja zachowanych skrzydeł bramnych z uzupełnieniem brakujących detali drewnianych i metalowych, o odtworzenie w historycznych formach brakujących wrót bramnych, skrzydeł drzwiowych, okiennic, o przywrócenie historycznej kolorystyki zamknięć, o przełożenie bruku w przejściu i na dziedzińcu Kurtyny Tumskiej, o odtworzenie metalowej balustrady wg XIX wiecznych wzorów. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisuje projekt budowlany oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Uwagi: Wykonawca jest zobowiązany do ustalenia z Zamawiającym zakresu robót /harmonogram rzeczowo - finansowy/ do wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do fakturowania odebranych prac przez Zamawiającego zgodnie z kategorią wydatku zapisaną w umowie o dofinansowanie projektu. W nagłówkach wszelkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotowej inwestycji Wykonawca, jak i Zamawiający zobowiązani są do używania poniższego logotypu: Logotyp dostępny jest w wersji czarnobiałej i kolorowej na stronie: http://dolnyslask.pl, w zakładce: RPO WD > Informacja i promocja > Znaki graficzne 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. 3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 4. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót (Załącznik 5). Uwagi: Przedmiar robót ma wyłącznie charakter pomocniczy do opracowania oferty - kosztorysu ofertowego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.42.10.00-4, 45.43.21.20-1, 45.41.00.00-4, 45.11.00.00-1, 45.44.21.00-8, 45.26.25.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zwiększenie atrakcyjności miejskich obiektów dziedzictwa kulturowego o znaczeniu regionalnym Część II Zadania TRASA PODZIEMNA - Roboty budowlane, elektryczne, sanitarne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa Podziemnej Trasy Turystycznej w Kłodzku polegająca na : ­ przebudowie istniejącego pawilonu wejściowego wraz z placykiem przed pawilonem przy ul. Czeskiej/Grodzisko; ­ przebudowie dachu nad wejściem do trasy od strony ul. Zawiszy Czarnego wraz z przebudową schodów wewnętrznych oraz korektą istniejących ścianek działowych; ­ remoncie ciągu trasy podziemnej polegającym na wymianie oświetlenia i poręczy schodów. Przebudowa pawilonu wejściowego od strony ul. Czeskiej/Grodzisko polegać będzie na rozbiórce istniejącego pawilonu i budowie nowego o nowoczesnej formie z przeszkloną witryną z zielonym dachem. Elewacje pawilonu kryte płytami z piaskowca w nawiązaniu do istniejących murów oporowych. Ławy i stopy fundamentowe z betonu żwirowego wylewane na budowie. Ściany fundamentowe z bloczków betonowych. Ściany części nadziemnej z pustaków ceramicznych i cegły pełnej na zaprawie cementowej. Przekrycie pawilonu - płyta żelbetowa monolityczna z dostosowaniem pod zielony dach. Posadzki z płyt granitowych, tynki zewnętrzne mineralne oraz okładziny z piaskowca, wewnętrzne cementowo-wapienne oraz z płyt piaskowca; stolarka drzwiowa wewnętrzna płycinowa, witryna przeszklona systemie aluminiowych profili; obróbki blacharskie z tytancynku. Instalacja elektryczna z istniejącego przyłącza, wewnątrz instalacja z przewodów miedzianych wraz z tablicą zabezpieczeń i sterowania. Instalacje sanitarne: grzewcza- z projektowanej kotłowni gazowej o mocy do 20kW, kocioł kondensacyjny opalany gazem z nowego przyłącza; grzejniki panelowe z blachy stalowej; wodociągowa - całość z rur z polipropylenu; kanalizacyjna z rur PCV. Placyk przed pawilonem z kostki granitowej układanej rzędowo oraz w łuki rzymskie wraz z oświetleniem posadzkowym. Schody dojściowe do placyka z płyt granitowych. Przebudowa pawilonu od strony ul. Zawiszy Czarnego polegać będzie na wykonaniu nowego dachu konstrukcji drewnianej; wykonaniu nowych schodów wewnętrznych jako żelbetowe dwuwspornikowe wraz z fundamentem betonowym; wykonaniu nowej posadzki z płyt granitowych (z matą grzewczą w pomieszczeniu kasowym). Ścianki z pustaków ceramicznych oraz jako szklane bezrymowe. Stolarka drzwiowa istniejąca, nowo malowana drzwi do kiosku szklane. Tynki wewnętrzne cem.-wap. gładkie, zewnętrzne mineralne. Obróbki z tytancynku. W trasie podziemnej projektuje się całkowitą wymianę oświetlenia elektrycznego (podstawowego i awaryjnego) oraz poręczy stalowych przy schodach z kątowników z zastosowaniem płaskownika. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisuje projekt budowlany oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Uwagi: Wykonawca jest zobowiązany do ustalenia z Zamawiającym zakresu robót /harmonogram rzeczowo - finansowy/ do wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do fakturowania odebranych prac przez Zamawiającego zgodnie z kategorią wydatku zapisaną w umowie o dofinansowanie projektu. W nagłówkach wszelkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotowej inwestycji Wykonawca, jak i Zamawiający zobowiązani są do używania poniższego logotypu: Logotyp dostępny jest w wersji czarnobiałej i kolorowej na stronie: http://dolnyslask.pl, w zakładce: RPO WD > Informacja i promocja > Znaki graficzne 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. 3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 4. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót (Załącznik 6). Uwagi: Przedmiar robót ma wyłącznie charakter pomocniczy do opracowania oferty - kosztorysu ofertowego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.42.10.00-4, 45.43.21.20-1, 45.41.00.00-4, 45.43.12.00-9, 45.44.21.00-8, 45.26.25.20-2, 45.32.00.00-6, 45.26.25.10-9, 45.11.27.13-6, 45.26.23.00-4, 45.10.00.00-8, 45.23.32.00-1, 45.11.27.10-5, 45.26.00.00-7, 45.26.21.00-2, 45.11.00.00-1, 45.26.25.20-2, 45.33.11.00-7, 45.33.00.00-9, 45.33.12.10-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.