To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-08-20
Kielce: Usługa w zakresie odbioru, transportu, prania bielizny i odzieży szpitalnej wraz z dezynfekcją wraz z transportem dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego im. Władysława Buszkowskiego w Kielcach w okresie od 12.08.2015 r. do 31.10.2015r.( do wykorzystania kwoty)
Numer ogłoszenia: 215178 - 2015; data zamieszczenia: 20.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 115057 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego, ul. Langiewicza 2, 25-381 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. (041) 361 58 17, faks (041) 361 58 17.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa w zakresie odbioru, transportu, prania bielizny i odzieży szpitalnej wraz z dezynfekcją wraz z transportem dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego im. Władysława Buszkowskiego w Kielcach w okresie od 12.08.2015 r. do 31.10.2015r.( do wykorzystania kwoty).
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługa w zakresie odbioru, transportu, prania bielizny i odzieży szpitalnej wraz z dezynfekcją wraz z transportem dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego im. Władysława Buszkowskiego w Kielcach w okresie od 12.08.2015 r. do 31.10.2015r.( do wykorzystania kwoty 18.824,40zł brutto). Przedmiot postępowania stanowi zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego objętego umową Nr 8/2015, zawartą 11.02.2015 r. Uzasadnienie: Wartość przedmiotowego zamówienia ustalona została na kwotę 94.122,00+20%zam. uzup Zamówienia podstawowego udzielono w wyniku wyboru oferty najkorzystniejszej w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. Zgodnie z dyspozycją ustawową Zamawiający w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego przewidział możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do wysokości 20% wartościszacunkowej zamówienia publicznego na zasadach określonych w art.67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp. Wykonawcą zaproszonym na podstawie art.67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp do negocjacji w sprawie udzielenia zamówienia uzupełniającego jest Wykonawca zamówienia podstawowego, tj. TOM-MARG ZPCH Spółka z o.o. , 30-732 Kraków, ul. Płk. St. Dąbka 16 Zamówienia uzupełniające polegają na powtórzeniu tego samego rodzaju usług i nie przekraczają 20% wartości zamówienia publicznego Dniem wszczęcia postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki jest dzień przekazania Wykonawcy zaproszenia do negocjacji..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.30.00.00-6, 98.31.50.00-4, 98.31.10.00-6, 98.31.00.00-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.08.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TOM- MARG ZPCH Spółka z o.o., ul. Płk.St. Dąbka 16, Kraków, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15304,39 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18824,40
Oferta z najniższą ceną: 18824,40 / Oferta z najwyższą ceną: 18824,40
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Podstawa prawna zastosowania trybu: Artykuł 67 ust.1 pkt.6 Ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z którym Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego (lub ograniczonego), a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Uzasadnienie faktyczne: Przedmiot niniejszego postępowania stanowi udzielenie zamówienia uzupełniającego do zamówienia podstawowego objętego umową Nr 8/2015r. z 11.02.2015 r. zawartą z TOM-MARG ZPCH Spółka z o.o. , 30-732 Kraków, ul. Płk. St. Dąbka 16 Zamówienia podstawowego udzielono w wyniku wyboru oferty najkorzystniejszej w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. Zgodnie z dyspozycją ustawową Zamawiający w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego przewidział możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do wysokości 20% wartości szacunkowej zamówienia publicznego na zasadach określonych w art.67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp. Wykonawcą zaproszonym na podstawie art.67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp do negocjacji w sprawie udzielenia zamówienia uzupełniającego jest Wykonawca zamówienia podstawowego, tj. TOM-MARG ZPCH Spółka z o.o. 30-732 Kraków, ul. Płk. St. Dąbka 16 Zamówienia uzupełniające polegają na powtórzeniu tego samego rodzaju usług. (opisano kodem CPV: 98300000-6- Różne usługi,98315000-4- usługi prasowania 98311000-6- usługi odbierania prania,98310000-9 Usługi prania i czyszczenia na sucho) i nie przekraczają 20% wartości zamówienia publicznego
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych dla Zakładu Patologii Nowotworów Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
- "Zakup i dostawa 50 sztuk zestawów komputerowych na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach"
- Roboty remontowe w wybranych pomieszczeniach budynku Sądu Okręgowego w Kielcach, ul. Wróblewskiego 4
- KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA WYDARZENIA "SENIOR W PLENERZE"
- Zakup, dostawa i montaż systemu obsługującego parking przed budynkiem Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kielcach
- Zakup i sukcesywna dostawa odczynników i kontroli wraz z dzierżawą analizatora do badania moczu dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pranie odzieży, bielizny i pościeli oraz odzieży ochronnej i roboczej w roku 2024-2025 dla Domu Pomocy Społecznej w Radziechowicach
- Świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla Zakładu Pielęgnacyjno - Opiekuńczego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Stalowej Woli
- Usługa pralnicza
- Świadczenie usług pralniczych na rzecz Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o.
- Świadczenie usług pralniczych dla Leśnego Zakładu Doświadczalnego w Krynicy Zdroju
- ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWYCH USŁUG PRALNICZYCH DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W SIERPCU
więcej: Różne usługi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.