eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleńCześć I - badań zawodowych /w tym IPD/ oraz coachingu kariery zawodowej Część II - seminarium aktywnej integracji Część III - warsztatów aktywizacji zawodowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-26

Ostrów Wielkopolski: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń: Cześć I - badań zawodowych /w tym IPD/ oraz coachingu kariery zawodowej Część II - seminarium aktywnej integracji Część III - warsztatów aktywizacji zawodowej
Numer ogłoszenia: 215164 - 2014; data zamieszczenia: 26.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , al. Juliusza Słowackiego 1C, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 0 62 735 51 52, faks 0 62 735 02 05.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.powiat-ostrowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń: Cześć I - badań zawodowych /w tym IPD/ oraz coachingu kariery zawodowej Część II - seminarium aktywnej integracji Część III - warsztatów aktywizacji zawodowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I: A. badania zawodowe /w tym IPD/ dla 115 osób w tym 98 osób niepełnosprawnych, po cztery godziny dla jednego uczestnika. Razem: 460 godzin. Wymagania dotyczące przeprowadzenia badań zawodowych /w tym IPD/: 1. Wykonawca zobowiązuje się wykonać zadanie w terminie od 21 lipca do 31 października 2014 roku. 2. Dokumentację przeprowadzenia badań zawodowych /w tym IPD/ Wykonawca oznakuje stosownymi logotypami, 3. Wykonawca w planie sesji indywidualnych uwzględni: analizę potrzeb uczestnika projektu /określenie sytuacji wyjściowej uczestnika/, diagnoza predyspozycji zawodowych oraz przygotowanie indywidualnego planu działania. Wykonawca dokona podziału godzinowego planu sesji indywidualnych. 4. Miejscem przeprowadzenia badań zawodowych /w tym IPD/ jest: a) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostrowie Wielkopolskim, Al. Słowackiego 1c, b) Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Odolanowie, ul. Gimnazjalna 8c, c) Sala Konferencyjna Urzędu Gminy w Ostrowie Wielkopolskim, Al. Powstańców Wielkopolskich 12 d) Sala Wiejska w Sośniach, ul. Wielkopolska 29, e) Gminny Ośrodek Kultury w Przygodzicach, ul. Wrocławska 52. 5. Zamawiający zabezpieczy dostęp do miejsca przeprowadzenia badań zawodowych /w tym IPD/ wraz z zapleczem sanitarnym dla osób niepełnosprawnych, w przypadku gdyby wystąpiły bariery architektoniczne, 6. Miejsce realizacji badań zawodowych /w tym IPD/ Zamawiający oznaczy informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską z zastosowaniem stosownych logotypów, 7. Wykonawca zobowiązuje się prowadzić listę obecności uczestników badań zawodowych /w tym IPD/ - /w przypadku nieobecności uczestnika należy niezwłocznie powiadomić koordynatorów projektu/, 8. Wykonawca zobowiązuje się wydać uczestnikom badań zawodowych /w tym IPD/ dokument, potwierdzający udział w badaniach zawodowych wraz z planem godzinowym sesji, 9. Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić anonimową ankietę oceny badań zawodowych /w tym IPD/ przez uczestników, 10. Wykonawca zapewni kadrę posiadającą odpowiednie wykształcenie, doświadczenie zawodowe i uprawnienia, 11. Wykonawca podczas badań zawodowych /w tym IPD/ zapewni jego uczestnikom poczęstunek (kawa, herbata, ciastka, napoje), 12. Zamawiający w losowych przypadkach uniemożliwiających realizację zadania w zakładanym terminie dopuszcza przesunięcie terminu jego realizacji. 13. Zamawiający w losowych przypadkach dopuszcza zmianę liczby uczestników. 14. Wykonawca w terminie 7 dni od dnia zakończenia badań zawodowych /w tym IPD/, przekaże do siedziby PCPR następujący komplet dokumentów, dot. przeprowadzenia ww. badań: - oryginały list obecności uczestników, - sprawozdanie z realizacji zadania, zawierające wnioski - podsumowanie - oznakowane stosownymi logotypami, - zdjęcia - anonimową ankietę oceny badań zawodowych /w tym IPD/ dokonaną przez uczestników, - kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem dokumentu IPD. 15.Zamawiający w porozumieniu z Kierownikiem projektu ustali szczegółowy harmonogram realizacji zadania, pozwalający uczestnikom na pełny udział w realizowanym zadaniu. B. coaching kariery zawodowej dla 115 osób w tym 98 osób niepełnosprawnych, po pięć godzin dla jednego uczestnika. Razem: 575 godzin. Wymagania dotyczące przeprowadzenia coachingu kariery zawodowej: 1. Wykonawca zobowiązuje się wykonać zadanie w terminie od 21 lipca do 31 października 2014 roku. 2. Zamawiający: 1) zapewni do przeprowadzenia coachingu kariery zawodowej pomieszczenia wraz z zapleczem sanitarnym odpowiednio dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych - bez barier architektonicznych w budynkach: a) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostrowie Wielkopolskim, Al. Słowackiego 1c, b) Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Odolanowie, ul. Gimnazjalna 8c, c) Sala Konferencyjna Urzędu Gminy w Ostrowie Wielkopolskim, Al. Powstańców Wielkopolskich 12 d) Sala Wiejska w Sośniach, ul. Wielkopolska 29, e) Gminny Ośrodek Kultury w Przygodzicach, ul. Wrocławska 52. 2) oznaczy miejsce realizacji coachingu kariery zawodowej informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską z zastosowaniem stosownych logotypów, 3) w porozumieniu z Kierownikiem projektu ustali szczegółowy harmonogram realizacji zadania, pozwalający uczestnikom na pełny udział w realizowanym zadaniu.. 4) dopuszcza zmianę liczby uczestników, 5) w losowych przypadkach uniemożliwiających realizację zadania w zakładanym terminie dopuszcza przesunięcie terminu ich realizacji, 3. Wykonawca: a) zapewni kadrę posiadającą odpowiednie wykształcenie, doświadczenie zawodowe i uprawnienia, b) dostosuje program coachingu kariery zawodowej do indywidualnych potrzeb uczestników, który będzie inspiracją do zmian jak również do chęci udziału w całym procesie coachingowych. c) zobowiązuje się prowadzić listę obecności uczestników coachingu kariery zawodowej /w przypadku nieobecności uczestnika należy niezwłocznie powiadomić koordynatora projektu/, d) zobowiązuje się wydać uczestnikom coachingu kariery zawodowej dokument, potwierdzający udział ww. zadaniu wraz z zakresem programowym i godzinowym, e) oznakuje stosownymi logotypami dokumentację przeprowadzenia coachingu kariery zawodowej, f) zobowiązuje się przeprowadzić anonimową ankietę oceny zadania przez uczestników, g) w terminie 7 dni od dnia zakończenia ww. zadania, przekaże do siedziby PCPR następujący komplet dokumentów, do zadania ujętego w § 1 pkt 1: - oryginał listy obecności uczestników, - dokument potwierdzony za zgodność z oryginałem, potwierdzający udział w coachingu kariery zawodowej wraz z zakresem programowym i godzinowym a także pisemnym podsumowaniem cyklu spotkań każdego uczestnika projektu, - anonimową ankietę oceny zadania dokonaną przez uczestników. - zdjęcia Część II: Seminarium Aktywnej Integracji dla 115 osób w tym 98 osób niepełnosprawnych, w jedenastu grupach, każda z grup po 2 dni przez 5 godzin dziennie. Wymagania dotyczące przeprowadzenia Seminarium Aktywnej Integracji: 1. Wykonawca zobowiązuje się wykonać zadanie w terminie od 14 lipca do 17 lipca 2014 roku. a) PCPR w Ostrowie Wielkopolskim - grupa I, II, III, IV, V, VI - grupa I i II - 14 i 15 lipca 2014r. w godz. od 8.00 do 13.00 - grupa III i IV - 14 i 15 lipca 2014r. w godz. od 13.00 do 18.00 - grupa V i VI - 16 i 17 lipca 2014r. w godz. od 8.00 do 13.00 b) GOPS w Ostrowie Wielkopolskim - grupa VII, VIII - grupa VII - 14 i 15 lipca 2014r. w godz. od 9.00 do 14.00 - grupa VIII - 16 i 17 lipca 2014r. w godz. od 9.00 do 14.00 c) GOPS w Sośniach - grupa IX 14 i 15 lipca 2014r. w godz. od 9.00 do 14.00 d) GOPS w Przygodzicach - grupa X - 14 i 15 lipca 2014r. w godz. od 9.00 do 14.00 e) MGOPS w Odolanowie - grupa XI - 14 i 15 lipca 2014r. w godz. od 9.00 do 14.00 2. Dokumentację przeprowadzenia Seminarium Aktywnej Integracji Wykonawca oznakuje stosownymi logotypami. 3. Wykonawca przygotuje program Seminarium, uwzględniając m.in. następujące zagadnienia: a) poznanie się grupy, b) budowa klimatu bezpieczeństwa i akceptacji, c) nauka przyjaznego współdziałania z innymi, d) ukazywanie i dostrzeganie pozytywnych cech osobowości, e) rozwijanie empatii i troski o innych, f) znam swoją wartość - niepełnosprawny pełnoprawny w społeczeństwie, g) zmiana - jej wartość, h) opór przed zmianą i radzenie sobie z nim. 4. Miejscem przeprowadzenia Seminarium Aktywnej Integracji jest: a) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostrowie Wielkopolskim, Al. Słowackiego 1c, b) Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Odolanowie, ul. Gimnazjalna 8c, c) Sala Konferencyjna Urzędu Gminy w Ostrowie Wielkopolskim, Al. Powstańców Wielkopolskich 12 d) Sala Wiejska w Sośniach, ul. Wielkopolska 29, e) Gminny Ośrodek Kultury w Przygodzicach, ul. Wrocławska 52. 5. Zamawiający zabezpieczy dostęp do miejsca przeprowadzenia Seminarium Aktywnej Integracji wraz z zapleczem sanitarnym dla osób niepełnosprawnych. 6. Miejsce realizacji Seminarium Aktywnej Integracji Zamawiający oznaczy informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską z zastosowaniem stosownych logotypów. 7. Wykonawca zobowiązuje się prowadzić listę obecności uczestników Seminarium Aktywnej Integracji (w przypadku nieobecności uczestnika Seminarium należy niezwłocznie powiadomić koordynatorów projektu). 8. Wykonawca zobowiązuje się wydać uczestnikom Seminarium Aktywnej Integracji dokument, potwierdzający udział w Seminarium wraz z zakresem programowym i godzinowym. 9. Wykonawca przygotuje materiały seminaryjne dla każdego z uczestników do przeprowadzenia Seminarium. 10. Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić anonimową ankietę oceny Seminarium przez uczestników. 11. Wykonawca zapewni kadrę posiadającą odpowiednie wykształcenie, doświadczenie zawodowe i uprawnienia. 12. Wykonawca podczas Seminarium zapewni jego uczestnikom poczęstunek (kawa, herbata, ciastka, napoje). 13. Zamawiający w losowych przypadkach uniemożliwiających realizację Seminarium w zakładanym terminie dopuszcza przesunięcie terminu jego realizacji. 14. Wykonawca w terminie 7 dni od dnia zakończenia Seminarium Aktywnej Integracji, przekaże do siedziby PCPR następujący komplet dokumentów, dot. przeprowadzenia Seminarium: - oryginały list obecności uczestników ww. Seminarium, - sprawozdanie z realizacji zadania, zawierające wnioski - podsumowanie - oznakowane stosownymi logotypami, - anonimową ankietę oceny Seminarium dokonaną przez uczestników. - zdjęcia - kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających udział w seminarium z zakresem programowym i godzinowym. Część III: Warsztaty aktywizacji zawodowej dla 115 osób w tym 98 osób niepełnosprawnych w jedenastu grupach, każda z grup po 6 dni przez 5 godzin dziennie. Wykonawca zobowiązuje się wykonać Warsztaty Aktywizacji Zawodowej w terminie: od 16 lipca do 31 lipca 2014r. a) PCPR w Ostrowie Wielkopolskim - grupa I, II, III, IV, V, VI - grupa I - 16,17,18,21,22,23 lipca 2014r. w godz. od 8.00 do 13.00 - grupa II - 16,17,18,21,22,23 lipca 2014r. w godz. od 13.00 do 18.00 - grupa III - 16,17,18,21,22,23 lipca 2014r. w godz. od 13.00 do 18.00 - grupa IV - 18,21,22,23,24,25 lipca 2014r. w godz. od 8.00 do 13.00 - grupa V - 24,25,28,29,30,31 lipca 2014r. w godz. od 8.00 do 13.00 - grupa VI - 24,25,28,29,30,31 lipca 2014r. w godz. od 13.00 do 18.00 b) GOPS w Ostrowie Wielkopolskim - grupa VII, VIII - grupa VII - 16,17,18,21,22,23 lipca 2014r. w godz. od 9.00 do 14.00 - grupa VIII - 24,25,28,29,30,31 lipca 2014r. w godz. od 9.00 do 14.00 c) GOPS w Sośniach - grupa IX - 16,17,18,21,22,23 lipca 2014r. w godz. od 9.00 do 14.00 f) GOPS w Przygodzicach - grupa X - 16,17,18,21,22,23 lipca 2014r. w godz. od 9.00 do 14.00 g) MGOPS w Odolanowie - grupa XI - 16,17,18,21,22,23 lipca 2014r. w godz. od 9.00 do 14.00 1. Dokumentację przeprowadzenia warsztatów aktywizacji zawodowej Wykonawca oznakuje stosownymi logotypami, 2. Wykonawca przygotuje program warsztatów aktywizacji zawodowej uwzględniając m.in. zagadnienia: a) Rola dokumentów aplikacyjnych w procesie poszukiwania pracy. b) Ukryty i jawny rynek pracy - określenie nowych źródeł miejsc pracy, c) Przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej - autoprezentacja. d) Analiza niepowodzeń w poszukiwaniu pracy. e) Ekonomia społeczna a prawo. f) Ustawy i rozporządzenia szczególnie ważne dla sektora ekonomii społecznej. g) Formy prawne przedsiębiorstw społecznych. - Fundacja - Stowarzyszenie - Spółka non profit - Spółdzielnia socjalna - Spółdzielnia pracy - Spółdzielnia osób prawnych - CIS - ZAZ - NZOZ h) Otwarty rynek pracy i ZPCh w Powiecie Ostrowskim - szanse na zatrudnienie. 3. Miejscem przeprowadzenia warsztatów jest: a) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostrowie Wielkopolskim, Al. Słowackiego 1c, b) Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Odolanowie, ul. Gimnazjalna 8c, c) Sala Konferencyjna Urzędu Gminy w Ostrowie Wielkopolskim, Al. Powstańców Wielkopolskich 12 d) Sala Wiejska w Sośniach, ul. Wielkopolska 29, e) Gminny Ośrodek Kultury w Przygodzicach, ul. Wrocławska 52. 4. Zamawiający zabezpieczy dostęp do miejsca przeprowadzenia Warsztatów Aktywizacji Zawodowej wraz z zapleczem sanitarnym dla osób niepełnosprawnych, 5. Miejsce realizacji Warsztatów Aktywizacji Zawodowej Zamawiający oznaczy informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską z zastosowaniem stosownych logotypów, 6. Wykonawca zobowiązuje się prowadzić listę obecności uczestników Warsztatów Aktywizacji Zawodowej (w przypadku nieobecności uczestnika należy niezwłocznie powiadomić koordynatorów projektu), 7. Wykonawca zobowiązuje się wydać uczestnikom Warsztatów Aktywizacji Zawodowej dokument, potwierdzający udział w Warsztatach wraz z zakresem programowym i godzinowym, 8. Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić anonimową ankietę oceny Warsztatów przez uczestników, 9. Wykonawca zapewni kadrę posiadającą odpowiednie wykształcenie, doświadczenie zawodowe i uprawnienia, 10. Wykonawca podczas Warsztatów Aktywizacji Zawodowej zapewni jego uczestnikom poczęstunek (kawa, herbata, ciastka, napoje), 11. Zamawiający w losowych przypadkach uniemożliwiających realizację WAZ w zakładanym terminie dopuszcza przesunięcie terminu jego realizacji, 12. Wykonawca w terminie 7 dni od dnia zakończenia Warsztatów Aktywizacji Zawodowej przekaże do siedziby PCPR następujący komplet dokumentów, dot. przeprowadzenia Warsztatów: - oryginały list obecności uczestników ww. Warsztatów, - sprawozdanie z realizacji zadania, zawierające wnioski - podsumowanie - oznakowane stosownymi logotypami, - anonimową ankietę oceny Warsztatów dokonaną przez uczestników. - zdjęcia - kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających udział w warsztatach z zakresem programowym i godzinowym..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 14.07.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uznana, że Wykonawca spełnia powyższy warunek jeżeli posiada: - aktualny wpis Wykonawcy do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez właściwy Wojewódzki Urząd Pracy - zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy - (Dz. U. 2008 r. Nr 69 poz. 415 z późn. zm.), niniejszy warunek Zamawiający uzna za spełniony na podstawie oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych usług (przynajmniej 1 szkolenia dla osób niepełnosprawnych - grupa co najmniej 10 osobowa) w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz przedstawi dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w odniesieniu do postawionego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy z art. 22 ust.1 ustawy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w odniesieniu do postawionego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy z art. 22 ust.1 ustawy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w odniesieniu do postawionego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy z art. 22 ust.1 ustawy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający w losowych przypadkach uniemożliwiających realizację zadania w zakładanym terminie dopuszcza przesunięcie terminu jego realizacji

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.powiat-ostrowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostrowie Wielkopolskim Al. Słowackiego 1c, 63 - 400 Ostrów Wielkopolski.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostrowie Wielkopolskim Al. Słowackiego 1c, 63 - 400 Ostrów Wielkopolski, sekretariat (pok nr 13) - I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie jest realizowane w ramach projektu: TWOJA SZANSA w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Badania zawodowe /w tym IPD/ oraz coaching kariery zawodowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: badania zawodowe /w tym IPD/ dla 115 osób w tym 98 osób niepełnosprawnych, po cztery godziny dla jednego uczestnika. Razem: 460 godzin. Wymagania dotyczące przeprowadzenia badań zawodowych /w tym IPD/: 1. Wykonawca zobowiązuje się wykonać zadanie w terminie od 21 lipca do 31 października 2014 roku. 2. Dokumentację przeprowadzenia badań zawodowych /w tym IPD/ Wykonawca oznakuje stosownymi logotypami, 3. Wykonawca w planie sesji indywidualnych uwzględni: analizę potrzeb uczestnika projektu /określenie sytuacji wyjściowej uczestnika/, diagnoza predyspozycji zawodowych oraz przygotowanie indywidualnego planu działania. Wykonawca dokona podziału godzinowego planu sesji indywidualnych. 4. Miejscem przeprowadzenia badań zawodowych /w tym IPD/ jest: a) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostrowie Wielkopolskim, Al. Słowackiego 1c, b) Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Odolanowie, ul. Gimnazjalna 8c, c) Sala Konferencyjna Urzędu Gminy w Ostrowie Wielkopolskim, Al. Powstańców Wielkopolskich 12 d) Sala Wiejska w Sośniach, ul. Wielkopolska 29, e) Gminny Ośrodek Kultury w Przygodzicach, ul. Wrocławska 52. 5. Zamawiający zabezpieczy dostęp do miejsca przeprowadzenia badań zawodowych /w tym IPD/ wraz z zapleczem sanitarnym dla osób niepełnosprawnych, w przypadku gdyby wystąpiły bariery architektoniczne, 6. Miejsce realizacji badań zawodowych /w tym IPD/ Zamawiający oznaczy informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską z zastosowaniem stosownych logotypów, 7. Wykonawca zobowiązuje się prowadzić listę obecności uczestników badań zawodowych /w tym IPD/ - /w przypadku nieobecności uczestnika należy niezwłocznie powiadomić koordynatorów projektu/, 8. Wykonawca zobowiązuje się wydać uczestnikom badań zawodowych /w tym IPD/ dokument, potwierdzający udział w badaniach zawodowych wraz z planem godzinowym sesji, 9. Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić anonimową ankietę oceny badań zawodowych /w tym IPD/ przez uczestników, 10. Wykonawca zapewni kadrę posiadającą odpowiednie wykształcenie, doświadczenie zawodowe i uprawnienia, 11. Wykonawca podczas badań zawodowych /w tym IPD/ zapewni jego uczestnikom poczęstunek (kawa, herbata, ciastka, napoje), 12. Zamawiający w losowych przypadkach uniemożliwiających realizację zadania w zakładanym terminie dopuszcza przesunięcie terminu jego realizacji. 13. Zamawiający w losowych przypadkach dopuszcza zmianę liczby uczestników. 14. Wykonawca w terminie 7 dni od dnia zakończenia badań zawodowych /w tym IPD/, przekaże do siedziby PCPR następujący komplet dokumentów, dot. przeprowadzenia ww. badań: - oryginały list obecności uczestników, - sprawozdanie z realizacji zadania, zawierające wnioski - podsumowanie - oznakowane stosownymi logotypami, - zdjęcia - anonimową ankietę oceny badań zawodowych /w tym IPD/ dokonaną przez uczestników, - kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem dokumentu IPD. 15.Zamawiający w porozumieniu z Kierownikiem projektu ustali szczegółowy harmonogram realizacji zadania, pozwalający uczestnikom na pełny udział w realizowanym zadaniu. B. coaching kariery zawodowej dla 115 osób w tym 98 osób niepełnosprawnych, po pięć godzin dla jednego uczestnika. Razem: 575 godzin. Wymagania dotyczące przeprowadzenia coachingu kariery zawodowej: 1. Wykonawca zobowiązuje się wykonać zadanie w terminie od 21 lipca do 31 października 2014 roku. 2. Zamawiający: 1) zapewni do przeprowadzenia coachingu kariery zawodowej pomieszczenia wraz z zapleczem sanitarnym odpowiednio dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych - bez barier architektonicznych w budynkach: a) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostrowie Wielkopolskim, Al. Słowackiego 1c, b) Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Odolanowie, ul. Gimnazjalna 8c, c) Sala Konferencyjna Urzędu Gminy w Ostrowie Wielkopolskim, Al. Powstańców Wielkopolskich 12 d) Sala Wiejska w Sośniach, ul. Wielkopolska 29, e) Gminny Ośrodek Kultury w Przygodzicach, ul. Wrocławska 52. 2) oznaczy miejsce realizacji coachingu kariery zawodowej informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską z zastosowaniem stosownych logotypów, 3) w porozumieniu z Kierownikiem projektu ustali szczegółowy harmonogram realizacji zadania, pozwalający uczestnikom na pełny udział w realizowanym zadaniu.. 4) dopuszcza zmianę liczby uczestników, 5) w losowych przypadkach uniemożliwiających realizację zadania w zakładanym terminie dopuszcza przesunięcie terminu ich realizacji, 3. Wykonawca: a) zapewni kadrę posiadającą odpowiednie wykształcenie, doświadczenie zawodowe i uprawnienia, b) dostosuje program coachingu kariery zawodowej do indywidualnych potrzeb uczestników, który będzie inspiracją do zmian jak również do chęci udziału w całym procesie coachingowych. c) zobowiązuje się prowadzić listę obecności uczestników coachingu kariery zawodowej /w przypadku nieobecności uczestnika należy niezwłocznie powiadomić koordynatora projektu/, d) zobowiązuje się wydać uczestnikom coachingu kariery zawodowej dokument, potwierdzający udział ww. zadaniu wraz z zakresem programowym i godzinowym, e) oznakuje stosownymi logotypami dokumentację przeprowadzenia coachingu kariery zawodowej, f) zobowiązuje się przeprowadzić anonimową ankietę oceny zadania przez uczestników, g) w terminie 7 dni od dnia zakończenia ww. zadania, przekaże do siedziby PCPR następujący komplet dokumentów, do zadania ujętego w § 1 pkt 1: - oryginał listy obecności uczestników, - dokument potwierdzony za zgodność z oryginałem, potwierdzający udział w coachingu kariery zawodowej wraz z zakresem programowym i godzinowym a także pisemnym podsumowaniem cyklu spotkań każdego uczestnika projektu, - anonimową ankietę oceny zadania dokonaną przez uczestników. - zdjęcia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 21.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Seminarium aktywnej integracji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Seminarium Aktywnej Integracji dla 115 osób w tym 98 osób niepełnosprawnych, w jedenastu grupach, każda z grup po 2 dni przez 5 godzin dziennie. Wymagania dotyczące przeprowadzenia Seminarium Aktywnej Integracji: 1. Wykonawca zobowiązuje się wykonać zadanie w terminie od 14 lipca do 17 lipca 2014 roku. a) PCPR w Ostrowie Wielkopolskim - grupa I, II, III, IV, V, VI - grupa I i II - 14 i 15 lipca 2014r. w godz. od 8.00 do 13.00 - grupa III i IV - 14 i 15 lipca 2014r. w godz. od 13.00 do 18.00 - grupa V i VI - 16 i 17 lipca 2014r. w godz. od 8.00 do 13.00 b) GOPS w Ostrowie Wielkopolskim - grupa VII, VIII - grupa VII - 14 i 15 lipca 2014r. w godz. od 9.00 do 14.00 - grupa VIII - 16 i 17 lipca 2014r. w godz. od 9.00 do 14.00 c) GOPS w Sośniach - grupa IX 14 i 15 lipca 2014r. w godz. od 9.00 do 14.00 d) GOPS w Przygodzicach - grupa X - 14 i 15 lipca 2014r. w godz. od 9.00 do 14.00 e) MGOPS w Odolanowie - grupa XI - 14 i 15 lipca 2014r. w godz. od 9.00 do 14.00 2. Dokumentację przeprowadzenia Seminarium Aktywnej Integracji Wykonawca oznakuje stosownymi logotypami. 3. Wykonawca przygotuje program Seminarium, uwzględniając m.in. następujące zagadnienia: a) poznanie się grupy, b) budowa klimatu bezpieczeństwa i akceptacji, c) nauka przyjaznego współdziałania z innymi, d) ukazywanie i dostrzeganie pozytywnych cech osobowości, e) rozwijanie empatii i troski o innych, f) znam swoją wartość - niepełnosprawny pełnoprawny w społeczeństwie, g) zmiana - jej wartość, h) opór przed zmianą i radzenie sobie z nim. 4. Miejscem przeprowadzenia Seminarium Aktywnej Integracji jest: a) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostrowie Wielkopolskim, Al. Słowackiego 1c, b) Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Odolanowie, ul. Gimnazjalna 8c, c) Sala Konferencyjna Urzędu Gminy w Ostrowie Wielkopolskim, Al. Powstańców Wielkopolskich 12 d) Sala Wiejska w Sośniach, ul. Wielkopolska 29, e) Gminny Ośrodek Kultury w Przygodzicach, ul. Wrocławska 52. 5. Zamawiający zabezpieczy dostęp do miejsca przeprowadzenia Seminarium Aktywnej Integracji wraz z zapleczem sanitarnym dla osób niepełnosprawnych. 6. Miejsce realizacji Seminarium Aktywnej Integracji Zamawiający oznaczy informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską z zastosowaniem stosownych logotypów. 7. Wykonawca zobowiązuje się prowadzić listę obecności uczestników Seminarium Aktywnej Integracji (w przypadku nieobecności uczestnika Seminarium należy niezwłocznie powiadomić koordynatorów projektu). 8. Wykonawca zobowiązuje się wydać uczestnikom Seminarium Aktywnej Integracji dokument, potwierdzający udział w Seminarium wraz z zakresem programowym i godzinowym. 9. Wykonawca przygotuje materiały seminaryjne dla każdego z uczestników do przeprowadzenia Seminarium. 10. Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić anonimową ankietę oceny Seminarium przez uczestników. 11. Wykonawca zapewni kadrę posiadającą odpowiednie wykształcenie, doświadczenie zawodowe i uprawnienia. 12. Wykonawca podczas Seminarium zapewni jego uczestnikom poczęstunek (kawa, herbata, ciastka, napoje). 13. Zamawiający w losowych przypadkach uniemożliwiających realizację Seminarium w zakładanym terminie dopuszcza przesunięcie terminu jego realizacji. 14. Wykonawca w terminie 7 dni od dnia zakończenia Seminarium Aktywnej Integracji, przekaże do siedziby PCPR następujący komplet dokumentów, dot. przeprowadzenia Seminarium: - oryginały list obecności uczestników ww. Seminarium, - sprawozdanie z realizacji zadania, zawierające wnioski - podsumowanie - oznakowane stosownymi logotypami, - anonimową ankietę oceny Seminarium dokonaną przez uczestników. - zdjęcia - kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających udział w seminarium z zakresem programowym i godzinowym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 14.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Warsztaty aktywizacji zawodowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warsztaty aktywizacji zawodowej dla 115 osób w tym 98 osób niepełnosprawnych w jedenastu grupach, każda z grup po 6 dni przez 5 godzin dziennie. Wykonawca zobowiązuje się wykonać Warsztaty Aktywizacji Zawodowej w terminie: od 16 lipca do 31 lipca 2014r. a) PCPR w Ostrowie Wielkopolskim - grupa I, II, III, IV, V, VI - grupa I - 16,17,18,21,22,23 lipca 2014r. w godz. od 8.00 do 13.00 - grupa II - 16,17,18,21,22,23 lipca 2014r. w godz. od 13.00 do 18.00 - grupa III - 16,17,18,21,22,23 lipca 2014r. w godz. od 13.00 do 18.00 - grupa IV - 18,21,22,23,24,25 lipca 2014r. w godz. od 8.00 do 13.00 - grupa V - 24,25,28,29,30,31 lipca 2014r. w godz. od 8.00 do 13.00 - grupa VI - 24,25,28,29,30,31 lipca 2014r. w godz. od 13.00 do 18.00 b) GOPS w Ostrowie Wielkopolskim - grupa VII, VIII - grupa VII - 16,17,18,21,22,23 lipca 2014r. w godz. od 9.00 do 14.00 - grupa VIII - 24,25,28,29,30,31 lipca 2014r. w godz. od 9.00 do 14.00 c) GOPS w Sośniach - grupa IX - 16,17,18,21,22,23 lipca 2014r. w godz. od 9.00 do 14.00 f) GOPS w Przygodzicach - grupa X - 16,17,18,21,22,23 lipca 2014r. w godz. od 9.00 do 14.00 g) MGOPS w Odolanowie - grupa XI - 16,17,18,21,22,23 lipca 2014r. w godz. od 9.00 do 14.00 1. Dokumentację przeprowadzenia warsztatów aktywizacji zawodowej Wykonawca oznakuje stosownymi logotypami, 2. Wykonawca przygotuje program warsztatów aktywizacji zawodowej uwzględniając m.in. zagadnienia: a) Rola dokumentów aplikacyjnych w procesie poszukiwania pracy. b) Ukryty i jawny rynek pracy - określenie nowych źródeł miejsc pracy, c) Przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej - autoprezentacja. d) Analiza niepowodzeń w poszukiwaniu pracy. e) Ekonomia społeczna a prawo. f) Ustawy i rozporządzenia szczególnie ważne dla sektora ekonomii społecznej. g) Formy prawne przedsiębiorstw społecznych. - Fundacja - Stowarzyszenie - Spółka non profit - Spółdzielnia socjalna - Spółdzielnia pracy - Spółdzielnia osób prawnych - CIS - ZAZ - NZOZ h) Otwarty rynek pracy i ZPCh w Powiecie Ostrowskim - szanse na zatrudnienie. 3. Miejscem przeprowadzenia warsztatów jest: a) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostrowie Wielkopolskim, Al. Słowackiego 1c, b) Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Odolanowie, ul. Gimnazjalna 8c, c) Sala Konferencyjna Urzędu Gminy w Ostrowie Wielkopolskim, Al. Powstańców Wielkopolskich 12 d) Sala Wiejska w Sośniach, ul. Wielkopolska 29, e) Gminny Ośrodek Kultury w Przygodzicach, ul. Wrocławska 52. 4. Zamawiający zabezpieczy dostęp do miejsca przeprowadzenia Warsztatów Aktywizacji Zawodowej wraz z zapleczem sanitarnym dla osób niepełnosprawnych, 5. Miejsce realizacji Warsztatów Aktywizacji Zawodowej Zamawiający oznaczy informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską z zastosowaniem stosownych logotypów, 6. Wykonawca zobowiązuje się prowadzić listę obecności uczestników Warsztatów Aktywizacji Zawodowej (w przypadku nieobecności uczestnika należy niezwłocznie powiadomić koordynatorów projektu), 7. Wykonawca zobowiązuje się wydać uczestnikom Warsztatów Aktywizacji Zawodowej dokument, potwierdzający udział w Warsztatach wraz z zakresem programowym i godzinowym, 8. Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić anonimową ankietę oceny Warsztatów przez uczestników, 9. Wykonawca zapewni kadrę posiadającą odpowiednie wykształcenie, doświadczenie zawodowe i uprawnienia, 10. Wykonawca podczas Warsztatów Aktywizacji Zawodowej zapewni jego uczestnikom poczęstunek (kawa, herbata, ciastka, napoje), 11. Zamawiający w losowych przypadkach uniemożliwiających realizację WAZ w zakładanym terminie dopuszcza przesunięcie terminu jego realizacji, 12. Wykonawca w terminie 7 dni od dnia zakończenia Warsztatów Aktywizacji Zawodowej przekaże do siedziby PCPR następujący komplet dokumentów, dot. przeprowadzenia Warsztatów: - oryginały list obecności uczestników ww. Warsztatów, - sprawozdanie z realizacji zadania, zawierające wnioski - podsumowanie - oznakowane stosownymi logotypami, - anonimową ankietę oceny Warsztatów dokonaną przez uczestników. - zdjęcia - kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających udział w warsztatach z zakresem programowym i godzinowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 16.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.