eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Remont budynku Szko³y Podstawowej Nr 21 w Lublinie, ul. Zuchów 1 wraz z remontem boiska.

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2007-11-07

Lublin: Remont budynku Szko³y Podstawowej Nr 21 w Lublinie, ul. Zuchów 1 wraz z remontem boiska.
Numer og³oszenia: 215099 - 2007; data zamieszczenia: 07.11.2007
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Lublin, Pl. £okietka 1, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4435145, fax 081 5329851.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.um.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Remont budynku Szko³y Podstawowej Nr 21 w Lublinie, ul. Zuchów 1 wraz z remontem boiska..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwo³anie przys³uguje.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1.1.roboty budowlane (wymiana pokrycia dachu, czê¶ciowa wymiana konstrukcji drewnianej, wymiana stolarki okiennej i ¶lusarki drzwiowej, docieplenie ¶cian styropianem w technologii lekkiej -mokrej, remont kompleksowy (korytarze, sale, WC); 1.2.roboty instalacyjne roboty instalacyjne c.o.; 1.3.roboty instalacyjne wod.-kan., (wentylacja + klimatyzacja); 1.4.roboty instalacyjne elektryczne; 1.5.roboty instalacyjne teletechniczne (telefoniczna, telewizyjna, dozorowa, w³amania, nag³o¶nienia); 1.6.roboty zwi±zane z kanalizacj± deszczow± zewn.; 1.7.boiska do pi³ki no¿nej, boisko wielofunkcyjne wraz z wyposa¿eniem, remont ogrodzenia, remont chodników.

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.42.10 - Szko³y podstawowe Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.21.42.10 - Roboty budowlane w zakresie szkó³ podstawowych Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.33.10.00 - Instalacje cieplne, wentylacyjne i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.33.10.00 - Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.33.20.00 - K³adzenie upustów hydraulicznych Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.21.22.20 - Wielofunkcyjne obiekty sportowe Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.21.22.20 - Roboty budowlane zwi±zane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesi±cach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu wp³acenia wadium przez wykonawców..

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: 1. Warunkiem udzia³u w postêpowaniu jest spe³nianie postanowieñ okre¶lonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, a w szczególno¶ci nastêpuj±cych wymagañ: 1.1.dysponowanie osobami posiadaj±cymi odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalno¶ci: - konstrukcyjno - budowlanej; - drogowej; - instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych; - instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i urz±dzeñ teletechnicznych (podstawa prawna - art. 14 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118.), a tak¿e wa¿ne za¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do Okrêgowej Izby In¿ynierów Budownictwa. 1.2. wykazanie siê wykonaniem w okresie ostatnich piêciu lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 robót (o warto¶ci co najmniej 1 000 000,00z³ brutto ka¿da), w zakresie budowy, przebudowy lub remontu obiektów kubaturowych. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu. 2.1. Ocena spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu bêdzie przeprowadzona w oparciu o przed³o¿one przez wykonawców dokumenty i o¶wiadczenia. 2.2. Wykonawcy, którzy nie przed³o¿± dokumentów i o¶wiadczeñ potwierdzaj±cych spe³nianie wymaganych warunków zostan± wykluczeni z postêpowania. 2.3. Wykonawcy, którzy przed³o¿± dokumenty i o¶wiadczenia potwierdzaj±ce spe³nianie wymaganych warunków oraz kwalifikuj±ce ich do dalszego udzia³u w postêpowaniu zostan± zaproszeni do sk³adania ofert. 2.4. Wykonawcy, którzy przed³o¿± dokumenty i o¶wiadczenia potwierdzaj±ce spe³nianie wymaganych warunków lecz nie kwalifikuj±ce ich do dalszego udzia³u w postêpowaniu nie zostan± zaproszeni do sk³adania ofert. 3. Warunki kwalifikacji: 3.1. Do¶wiadczenie wykonawcy w wykonaniu robót w zakresie budowy, przebudowy lub remontu obiektów kubaturowych; waga warunku: 100 %. W niniejszym warunku oceniana bêdzie ilo¶æ wykonanych robót (o warto¶ci co najmniej 1 000 000,00z³ brutto ka¿da), w zakresie budowy, przebudowy lub remontu obiektów kubaturowych w ci±gu ostatnich 5 lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie. Niniejszy warunek bêdzie oceniany wed³ug wzoru: Ilo¶æ robót z wykazu w badanym wniosku/Najwiêksza ilo¶æ robót z wykazu x 100 x 100%. 4. Kryterium oceny ofert: Ka¿dy wykonawca bêdzie oceniany w danym kryterium w skali od 0 do 100 punktów. £±czna ilo¶æ punktów otrzymanych przez wykonawcê bêdzie sum± iloczynów punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach i wag danego kryterium. 4.1. Oferowana cena - 98%. W powy¿szym kryterium oceniana bêdzie cena oferty brutto. Maksymaln± liczbê punktów otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najni¿sz± cenê brutto, pozosta³e oferty bêd± oceniane wed³ug nastêpuj±cego wzoru: najni¿sza cena/cena oferty badanej x 100 pkt x 98% 4.2. Okres gwarancji - 2%. W powy¿szym kryterium oceniana bêdzie ilo¶æ pe³nych miesiêcy przez jak± wykonawca obejmie gwarancj± ca³o¶æ przedmiotu zamówienia: - wykonawca, który udzieli gwarancji na 12 miesiêcy otrzyma - 0 pkt.; - wykonawca, który udzieli gwarancji na okres od 13 - 35 miesiêcy otrzyma - 50 pkt. x 2% - wykonawca, który udzieli 36 miesiêcznej i wiêkszej gwarancji otrzyma - 100 pkt. x 2% Minimalny okres gwarancji - 12 miesiêcy. Wykonawca, który zaproponuje okres gwarancji krótszy ni¿ 12 miesiêcy - oferta jego zostanie odrzucona. Zamawiaj±cy przyzna zlecenie Wykonawcy, którego oferta uzyska najwiêksz± liczbê punktów.
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. O¶wiadczenia: 1.1. O¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu. 2. W celu potwierdzenia, ¿e wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych, nale¿y z³o¿yæ nastêpuj±ce dokumenty: 2.1 Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. 3. W celu potwierdzenia opisanych przez zamawiaj±cego warunków posiadania przez wykonawcê niezbêdnej wiedzy i do¶wiadczenia oraz dysponowania potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, nale¿y z³o¿yæ nastêpuj±ce dokumenty: 3.1. Uprawnienia budowlane osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w specjalno¶ciach: - konstrukcyjno - budowlanej; - drogowej; - instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych; - instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i urz±dzeñ teletechnicznych (podstawa prawna - art. 14 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118.), a tak¿e wa¿ne za¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do Okrêgowej Izby In¿ynierów Budownictwa. 3.2. Wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie budowy, przebudowy lub remontu obiektów kubaturowych (minimum 2 robót o warto¶ci co najmniej 1 000 000,00z³ brutto ka¿da) w ci±gu ostatnich 5 lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie. Wykaz winien zawieraæ pozycje: przedmiot zamówienia, warto¶æ, data wykonania i miejsce wykonania roboty. Do wykazu nale¿y do³±czyæ dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie. 4. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2.1 - sk³ada dokument, wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±cy, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. 5. Je¿eli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentu, o którym mowa w pkt 5, zastêpuje siê go dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie z³o¿one przed notariuszem, w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania. Zapis dotycz±cy terminów wystawienia stosuje siê odpowiednio. 6. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia: - wymagany w pkt. 2.1. niniejszej czê¶ci dokument winien z³o¿yæ ka¿dy wykonawca, - pozosta³e dokumenty wymagane w niniejszej czê¶ci winny byæ z³o¿one wspólnie przez wykonawców. 7. Wszystkie powy¿sze dokumenty winny byæ sk³adane w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez wykonawcê. W przypadku sk³adania elektronicznych kopii dokumentów powinny byæ one opatrzone przez wykonawcê bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomoc± wa¿nego kwalifikowanego certyfikatu. 8. Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym winny byæ sk³adane wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski, po¶wiadczonym przez wykonawcê. 9. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia do wniosku za³±czyæ nale¿y pe³nomocnictwo do reprezentowania w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówieñ publicznych ( dotyczy równie¿ wspólników spó³ki cywilnej). 10. W przypadku gdy dokumenty sk³adaj±ce siê na wniosek podpisuje osoba nie uprawniona do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru S±dowego lub z za¶wiadczeniem o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej) do wniosku nale¿y za³±czyæ pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu Wykonawcy. 11. Dokumenty i o¶wiadczenia sk³adaj±ce siê na wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia powinny byæ podpisane przez osobê upowa¿nion± do wystêpowania w imieniu Wykonawcy (uprawnion± zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru S±dowego lub z za¶wiadczeniem o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej albo przez osobê umocowan± przez osobê uprawnion±), a w przypadku sk³adania wspólnego wniosku - przez pe³nomocnika Wykonawców sk³adaj±cych wniosek wspólny o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. 12. Poprawki powinny byæ naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby upowa¿nionej. 13. Ka¿dy Wykonawca mo¿e z³o¿yæ w niniejszym przetargu tylko jeden wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. 14. Wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia nale¿y z³o¿yæ w trwale zamkniêtej kopercie. Nale¿y stosowaæ koperty zewnêtrzne i wewnêtrzne. Koperta zewnêtrzna powinna byæ zaadresowana na adres: Urz±d Miasta Lublin, Biuro Zamówieñ Publicznych, Plac Litewski 1, 20-950 Lublin oraz oznakowana: Wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia - wykonanie remontu budynku Szko³y Podstawowej Nr 21 w Lublinie, ul. Zuchów 1 wraz z remontem boiska. Nie otwieraæ przed up³ywem terminu sk³adania wniosków. Koperta wewnêtrzna powinna byæ zaadresowana i oznakowana tak jak wy¿ej, a ponadto opatrzona nazw± i dok³adnym adresem Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 98
  • 2. Okres gwarancji - 2

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy

Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 15.11.2007 godzina 12:00, miejsce: Wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y sk³adaæ w Biurze Zamówieñ Publicznych Urzêdu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 4..

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: 1.W niniejszy postêpowaniu wszelkie o¶wiad­czenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje nale¿y przekazywaæ pisemnie, faksem lub drog± elektroniczn±. 2.O¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje nale¿y przekazywaæ do zamawiaj±cego: - za pomoc± telefaksu na nr 081/44-35-777 - drog± elektroniczn± na e-mail: zam_publiczne@um.lublin.pl - pisemnie na adres - Biuro Zamówieñ Publicznych Urzêdu Miasta Lublin - 20-950 Lublin, Pl. Litewski 1. 3.Osobami upowa¿nionymi do kontaktowania siê z wykonawcami s±: 3.1.W merytorycznym zakresie przedmiotu zamówienia: - w sprawach budowlanych P. Grzegorz Umiñski Wydzia³ Remontów Budynków, Lublin, ul. Plac Litewski 1, piêtro 1, pokój nr 109, telefon (081) 466 2960; - w sprawach elektrycznych P. Gwiazdowicz Bogdan Wydzia³ Remontów Budynków, Lublin, ul. Plac Litewski 1, piêtro 1, pokój nr 109, telefon (081) 466 2956; - w sprawach sanitarnych P. Zbigniew Sech Wydzia³ Remontów Budynków, Lublin, ul. Plac Litewski 1, piêtro 1, pokój nr 114, telefon (081) 466 2954; 3.2.W zakresie procedury: P. Przemys³aw W³odarczyk Biuro Zamówieñ Publicznych Urzêdu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 4, telefon (081) 466-3020.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.