eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamień Krajeński › Budowa wodociągu w Dąbrowie oraz budowa kanalizacji sanitarnej ul. Topolowa w Kamieniu Krajeńskim.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-08-20

Kamień Krajeński: Budowa wodociągu w Dąbrowie oraz budowa kanalizacji sanitarnej ul. Topolowa w Kamieniu Krajeńskim.
Numer ogłoszenia: 215024 - 2015; data zamieszczenia: 20.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 185350 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kamień Krajeński, Plac Odrodzenia 3, 89-430 Kamień Krajeński, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 389 45 10, faks 52 388 63 92.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa wodociągu w Dąbrowie oraz budowa kanalizacji sanitarnej ul. Topolowa w Kamieniu Krajeńskim..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Budowa sieci wodociągowej na działkach nr 276/32, 276/37, 276/56 obręb Dąbrowa: -montaż sieci wodociągowej z rur DN/OD110x6,6 PE100 SDR17 - ok. 225m; -montaż sieci wodociągowej z rur DN/OD90x5,4 PE100 SDR17 - ok. 1m; -włączenie do istniejącej sieci; 2.Budowa kanalizacji sanitarnej i przepompowni ścieków z zalicznikową linią zasilającą na działkach nr 503, 531/11, 531/14, 531/19, 650, 544/2 obręb Kamień Krajeński (osiedle przy ul. Topolowej): -montaż sieci kanalizacyjnej grawitacyjnej z rur 200PVC SN8 - dł. 322 m; -montaż studni betonowych w gotowym wykopie o średnicy 1200 mm - 6 szt.; -montaż studni rozprężnej w gotowym wykopie o średnicy 1200 mm - 1 szt.; -montaż studzienek rewizyjnych w gotowym wykopie o średnicy DN400(425) - 3 szt.; -montaż przepompowni ścieków wraz z uzbrojeniem - 1 kpl.; -montaż sieci kanalizacyjnej, tłocznej z rur DN/OD75x4,5PE100 SDR17 - dł. 62 m; -włączenie do istniejącej studni - 1 szt.; -zalicznikowe połączenia kablowe, pomiędzy złączem pomiarowym (ZP) a szafą sterowniczo-zasilającą (ST) przepompowni oraz pomiędzy wspomnianą szafą i urządzeniami elektrycznymi zamontowanymi w studni przepompowni. Przedmiot zamówienia jest realizowany w oparciu o dwa odrębne projekty budowlane. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania wszelkich dokumentów w celu uzyskania zgody na zajęcie pasa drogowego od właściwego zarządcy drogi oraz poniesienia kosztów z tytułu zajęcia pasa drogowego na czas wykonywania robót. Nawierzchnię dróg należy odbudować zgodnie ze stanem istniejącym przed rozpoczęciem robót. Roboty budowlane należy wykonać: -zgodnie z projektami budowlanymi, -zgodnie ze STWiORB, -z należytą starannością, z zasadami sztuki budowlanej, współczesnej wiedzy technicznej oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, w szczególności zawartymi w Prawie budowlanym, zgodnie ze złożoną ofertą, warunkami przetargu oraz ustaleniami poczynionymi z Zamawiającym, z zastrzeżeniem, że ustalenia te nie mogą wykraczać poza zakres umowy. UWAGA! Ze względu na lokalizację, w celu wyeliminowania problemu uciążliwości zapachów, Zamawiający wymaga zastosowania rozwiązań minimalizujących powstawanie odorów. Wykonawca zapewni do realizacji przedmiotu zamówienia materiały fabrycznie nowe, wolne od wad i nieobciążone prawami na rzecz osób trzecich. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik do SIWZ. Przedmiar robót stanowi tylko materiał pomocniczy dla Wykonawcy, służy tylko do uzupełnienia opisu przedmiotu zamówienia i nie jest podstawą do wyliczenia ceny. Ramowe wytyczne realizacji zadania dla Wykonawcy: -Uporządkowanie terenu budowy (Wykonawca jako wytwórca odpadów odpowiedzialny jest za odzysk lub unieszkodliwienie wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizacji robót stanowiących przedmiot zamówienia), -Informowanie zarządców mediów, urządzeń oraz cieków wodnych znajdujących się w obrębie prowadzonych robót o rozpoczęciu i o zakończeniu robót oraz poniesienie ewentualnych kosztów nadzoru z ramienia tych służb, -Zapewnienie bezpieczeństwa na terenie budowy, -Zorganizowanie i poniesienie kosztów zaopatrzenia w energię i wodę we własnym zakresie i na własny koszt, -Utrzymanie dróg dojazdowych do miejsca budowy w należytym stanie, -Wykonanie niezbędnych ekspertyz, prób, badań i pomiarów na własny koszt (jeżeli będą konieczne), -Ustanowienie kierownika budowy we właściwej dla przedmiotu zamówienia specjalności (realizacja zadań wynikających z art. 22 ustawy Prawo budowlane), -Skompletowanie i przedstawienie Zamawiającemu dokumentów pozwalających na prawidłową ocenę wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca przedstawi do odbioru końcowego operat kolaudacyjny zawierający w szczególności: atesty wbudowanych materiałów, certyfikaty, deklaracje zgodności, oryginały protokołów odbioru prac zanikających w pobliżu skrzyżowań z sieciami uzbrojenia terenu występującymi na obszarze robót. UWAGA! Jeżeli w SIWZ lub dokumentacji projektowej przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, parametry techniczne, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe minimalne parametry i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych od podanych. Zamawiający uzna za równoważne takie rozwiązanie, które ma tożsame lub lepsze/przewyższające parametry techniczne, jakościowe i użytkowe w stosunku do zamawianego. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych w zakresie zaproponowania innych urządzeń i materiałów niż wskazane w Dokumentacji Projektowej pod warunkiem posiadania przez te materiały lub urządzenia parametrów takich samych lub przewyższających jak określone w tej dokumentacji. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego urządzenia i materiały spełniają minimalne wymagania określone przez zamawiającego. Złożone wyżej wskazane dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej. W przypadku zastosowania innych materiałów lub urządzeń Wykonawca którego ofertę uznano za najkorzystniejszą zobowiązany jest: na własny koszt i ryzyko, oraz własnym staraniem uzyskać zgodę Autora Projektu na proponowane zmiany i w razie potrzeby opracować zamienną dokumentację projektową, dokonać niezbędnych uzgodnień i przeprowadzić wszystkie wymagane Prawem budowlanym zmiany. Zaproponowane przez Wykonawcę urządzenia i materiały równoważne, nie mogą zakłócać funkcjonowania istniejącego systemu doprowadzania wody/ odprowadzania ścieków, powinny z nim bezproblemowo współdziałać. W przypadku, gdy zaproponowane przez Wykonawcę równoważne urządzenia i materiały nie będą poprawnie współdziałać w ramach istniejącego systemu doprowadzania wody/odprowadzania ścieków i/lub spowodują zakłócenia w jego funkcjonowaniu, Wykonawca pokryje wszystkie koszty związane z odtworzeniem i przywróceniem sprawności przedmiotowego systemu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.11.12.00 - 42.11.12.00 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Kamieniu Krajeńskim, ul. Strzelecka 16, 89-430 Kamień Krajeński, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 222041,18 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 130306,20

  • Oferta z najniższą ceną: 121606,31 / Oferta z najwyższą ceną: 227784,68

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.