eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zapewnienie przedłużenia usługi wsparcia technicznego (odnowienia serwisów/subskrypcji) dla posiadanego przez Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi oprogramowaniaCzęść I. Enterasys i PaloAlto, Część II. Symantec.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-04

Warszawa: Zapewnienie przedłużenia usługi wsparcia technicznego (odnowienia serwisów/subskrypcji) dla posiadanego przez Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi oprogramowania: Część I. Enterasys i PaloAlto, Część II. Symantec.
Numer ogłoszenia: 215008 - 2013; data zamieszczenia: 04.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi , ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6232649, faks 22 6232315.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.minrol.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zapewnienie przedłużenia usługi wsparcia technicznego (odnowienia serwisów/subskrypcji) dla posiadanego przez Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi oprogramowania: Część I. Enterasys i PaloAlto, Część II. Symantec..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie przedłużenia świadczenia usługi wsparcia technicznego na okres 12 miesięcy, liczony od dnia upływu terminu obowiązywania dotychczas świadczonej usługi, dla posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania: Część I. Enterasys i PaloAlto, Część II. Symantec oraz dostarczenie kontraktów serwisowych dla oprogramowania wymienionego w części I, i certyfikatów dla oprogramowania, o którym mowa w części II, potwierdzających przedłużenie prawa do korzystania przez Zamawiającego z usługi wsparcia technicznego dla ww. oprogramowań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy (załącznik nr 1 do SIWZ).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.00.00-5, 72.61.10.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium na cały okres związania ofertą, na poszczególne części zamówienia w niżej wymienionych kwotach: Część I. Enterasys i PaloAlto 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych); Część II. Symantec 1 300,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych)

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Oprócz możliwości dokonania zmian do umowy, przewidzianych w postanowieniach załączonego projektu umowy, nie wymagających sporządzenia aneksu do umowy, Zamawiający przewiduje także możliwości zmiany postanowień umowy w przypadku gdy: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym istotny wpływ na realizację przedmiotu umowy, 2) nastąpi potrzeba zmiany terminu realizacji zamówienia z przyczyn obiektywnych, niezależnych od Wykonawcy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.minrol.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi, Wydział Zamówień Publicznych ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, pok. 122.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.06.2013 godzina 10:30, miejsce: Ofertę należy przesłać pocztą lub złożyć w Biurze Podawczym w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ul. Wspólnej 30, lub w Wydziale Zamówień Publicznych w pok. 122.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin wykonania zamówienia: kontrakty serwisowe dla oprogramowania Entersys i PaloAlto oraz certyfikaty dla oprogramowania Symantec zostaną dostarczone w terminie 3 tygodni od dnia zawarcia umowy, natomiast przedłużenie usługi wsparcia technicznego dla ww. oprogramowań zostanie zapewnione na okres 12 miesięcy, liczony od dnia upływu terminu obowiązywania dotychczas świadczonej usługi..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zapewnienie przedłużenia świadczenia usługi wsparcia technicznego na okres 12 miesięcy, liczony od dnia upływu terminu obowiązywania dotychczas świadczonej usługi, dla posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania Enterasys i PaloAlto.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zapewnienie przedłużenia świadczenia usługi wsparcia technicznego na okres 12 miesięcy, liczony od dnia upływu terminu obowiązywania dotychczas świadczonej usługi, dla posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania Enterasys i PaloAlto, oraz dostarczenie kontraktów serwisowych dla ww. oprogramowania potwierdzających przedłużenie prawa do korzystania przez Zamawiającego z usługi wsparcia technicznego dla ww. oprogramowań..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.00.00-5, 72.61.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zapewnienie przedłużenia świadczenia usługi wsparcia technicznego na okres 12 miesięcy, liczony od dnia upływu terminu obowiązywania dotychczas świadczonej usługi, dla posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania Symantec.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zapewnienie przedłużenia świadczenia usługi wsparcia technicznego na okres 12 miesięcy, liczony od dnia upływu terminu obowiązywania dotychczas świadczonej usługi, dla posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania Symantec oraz dostarczenie certyfikatów, potwierdzających przedłużenie prawa do korzystania przez Zamawiającego z usługi wsparcia technicznego dla ww. oprogramowania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.00.00-5, 72.61.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.