eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobrzyca › BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ, GRAWITACYJNEJ I TŁOCZNEJ Z PRZEPOMPOWNIAMI W DOBRZYCY - ETAP I ZADANIE NR 3



Ogłoszenie z dnia 2008-09-05

Dobrzyca: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ, GRAWITACYJNEJ I TŁOCZNEJ Z PRZEPOMPOWNIAMI W DOBRZYCY - ETAP I ZADANIE NR 3
Numer ogłoszenia: 214970 - 2008; data zamieszczenia: 05.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobrzyca , Rynek 14, 63-330 Dobrzyca, woj. wielkopolskie, tel. 062 7413013, fax. 062 7413013.

  • Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.dobrzyca.bazagmin.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ, GRAWITACYJNEJ I TŁOCZNEJ Z PRZEPOMPOWNIAMI W DOBRZYCY - ETAP I ZADANIE NR 3.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ, GRAWITACYJNEJ I TŁOCZNEJ Z PRZEPOMPOWNIAMI W DOBRZYCY - ETAP I ZADANIE NR 3.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.24.23 - Przepompownie ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości : 20.000zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł) Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 60 dni liczone od ostatecznego terminu składania oferty. Termin wniesienia wadium upływa dnia 07.10..2008 r. o godz. 9.00. Wadium może być wnoszone: -w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Dobrzyca 20 8409 0001 0000 0101 2000 0006 -poręczeniach bankowych, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.) złożonych w kasie Zamawiającego. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty ww. formą wadium, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający dokona zwrotu wadium w kasie Zamawiającego lub przekaże dyspozycję do banku zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy z dnia 24 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, 5) udokumentują, że w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie i rzetelnie wykonali co najmniej trzy roboty budowlane porównywalne z robotami będącymi przedmiotem niniejszego zamówienia tj. wykonali budowę kanalizacji sanitarnej o wartości nie mniejszej niż 1.500.000 zł (brutto),(rozpoczęcie nie wcześniej niż 5 lat temu licząc od dnia wszczęcia niniejszego postępowania, a które zostały ukończone).Należy podać adresy inwestorów obiektów realizowanych w ramach tych zamówień.W przypadku składania oferty przez podmioty wspólne, warunek musi spełnić co najmniej jeden podmiot. 6) Wykonawca powinien dysponować kadrą inżynieryjno-techniczną z uprawnieniami budowlanymi Do kierowania robotami w branżach: budowlanej, sanitarnej i drogowej. Osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone. Zamawiający wymaga, aby kierownik budowy posiadał przygotowanie zawodowe upoważniające do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy i robót w specjalności instalacyjnej i konstrukcyjno-inżynieryjnej oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego, 7) przedstawią wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia w oparciu o wymagania sprzętowe wynikające z projektu budowlanego oraz specyfikacji technicznej, 8) każdy z Wykonawców zobowiązany jest do zapoznania się z uzgodnieniami z zarządcami infrastruktury technicznej występującej na terenie inwestycji oraz ich stosowania, 9) każdy z Wykonawców zobowiązany jest do udzielenia Zamawiającemu gwarancji na okres min.36 miesięcy od odbioru robót, 10) rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich. 11) rozliczenie robót objętych umową następować będzie fakturami przejściowymi, wystawianymi(trzy faktury na całość zadania tj.w m-cu listopad-2008r.,maj-2009r., październik-2009r.) za roboty wykonane w tym okresie zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wg formuły (spełnia)(nie spełnia). Niespełnienie powyższych wymogów spowoduje wykluczenie Wykonawcy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać niżej wymienione dokumenty: 1) dowód wniesienia wadium, 2) formularz ofertowy - wg wzoru do SIWZ (zał. nr 1), 3) zestawienie wartości kwoty ryczałtowej brutto - wg wzoru do SIWZ (zał. nr 2) wykonany na podstawie: robót wynikających z projektów budowlanych, z przedmiarów robót i specyfikacji technicznej oraz robót niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. 4) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust. 1 ustawy - wg wzoru do SIWZ (zał. nr 3), 5) zaakceptowany projekty umowy - wg wzoru do SIWZ (zał. nr 4), 6) tabela czynników cenotwórczych - wg wzoru do SIWZ (zał. nr 5), 7) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu Zamówienia (zał. nr 7) oraz załączyć potwierdzenie o posiadaniu uprawnień zawodowych branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej potwierdzające kwalifikacje osoby wskazanej do pełnienia funkcji kierownika robót wraz z aktualnym na dzień składania ofert zaświadczeniem potwierdzającym jej członkostwo we właściwej terenowo izbie samorządu zawodowego, 8) wykaz sprzętu, którym będzie dysponował Wykonawca przy realizacji niniejszego zamówienia,wymagania określa specyfikacja techniczna /zał. nr 8/, 9) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 10) wykaz co najmniej trzech robót budowlanych wykonanych w okresie pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie będącym przedmiotem zamówienia, z podaniem ich zakresu rzeczowego, wartości, daty wykonania i odbiorów wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (referencje,listy polecające). 11) harmonogram rzeczowo-finansowy(zał. nr 9). Przy opracowywaniu harmonogramu należy uwzględnić fakt, że Zamawiający w roku 2008 zamierza przeznaczyć kwotę 150.000 zł, w roku 2009 pozostałą wartość zadania. 12) wykaz podwykonawców do wykonania zamówienia (zał. nr 10). Dokumenty, o których mowa w punktach 7, 9 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, pozostałe dokumenty należy złożyć w oryginale..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobrzyca.bazagmin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD GMINY DOBRZYCA 63 - 330 DOBRZYCA, ul. Rynek 14 tel./ fax (062) 7413013, cena specyfikacji 338,00 zł brutto + koszty przesyłki.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2008 godzina 09:30, miejsce: URZĄD GMINY DOBRZYCA 63 - 330 DOBRZYCA, ul. Rynek 14 tel./ fax (062) 7413013, pok. nr 15.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.