eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sochaczew › Dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do Urzędu Skarbowego w Sochaczewie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-21

Sochaczew: Dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do Urzędu Skarbowego w Sochaczewie
Numer ogłoszenia: 214782 - 2012; data zamieszczenia: 21.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Sochaczewie , ul. Władysława Grabskiego 4, 96-500 Sochaczew, woj. mazowieckie, tel. 46 8622118, faks 46 862 26 03.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do Urzędu Skarbowego w Sochaczewie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do Urzędu Skarbowego w Sochaczewie przy ul.Władysława Grabskiego 4. Dostawa odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne i zgodnie z rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy, a w szczególności ze standardami obsługi Odbiorców określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007r . w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznych. Dostarczana energia elektryczna winna spełniać parametry techniczne zgodnie z zapisami ustawy Prawo energetyczne i rozporządzeniami wykonawczymi do niej oraz Polskimi Normami. Charakterystyka energetyczna odbiorcy energii elektrycznej :charakter obiektu biuro, obiekt użyteczności publicznej, przyłączony do sieci dystrybucyjnej PGE Dystrybucja S.A. Oddział Łódź Teren, Zamawiający posiada budynek w trwałym zarządzie, rozdzielnia główna 0,4 kV w budynku Urzędu Skarbowego w Sochaczewie, miejscem dostarczania i odbioru energii elektrycznej są zaciski prądowe na wyjściu przewodów od zabezpieczenia w złączu w kierunku instalacji odbiorcy. miejscem rozgraniczenia własności są zaciski prądowe przyłącza kablowego na wejściu do zabezpieczenia w złączu.przyłącza : YAKY x 95 mm2 ze stacji MAJA SĄDY oraz YAKY 4 x 50 mm2 ze stacji MAJA MŁYN,moc umowna 35 kW,zabezpieczenia przedlicznikowe -63A,współczynnik umowny mocy tg 0,4, układ pomiarowo rozliczeniowy 3 fazowy,orientacyjne roczne zapotrzebowanie energii : 64 818 kWh, grupa taryfowa: C11, grupa przyłączeniowa V..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00 - Elektryczność .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną ważną w okresie wykonywania umowy, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z art. 32 ustawy z 10 kwietnia 1997r Prawo Energetyczne i rozporządzeniami do niej. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie zlożonego dokumentu. Sprawdzenie nastąpi metodą zero - jedynkową wg. formuły spełnia - nie spełnia. Nie złożenie dokumentu spowoduje wykluczenie z postępowania. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek winien spełniać co najmniej jeden z Wykonawców.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie zapewniające wykonanie zamówienia .Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie zlożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art 22 ust 1, . Sprawdzenie nastąpi metodą zero - jedynkową wg. formuły spełnia - nie spełnia. Nie złożenie oświadczenia spowoduje wykluczenie z postępowania. W przypadku wykonwców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek winien spełniać co najmniej jeden z Wykonawców

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonanie zamówienia .Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie zlożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art 22 ust 1, . Sprawdzenie nastąpi metodą zero - jedynkową wg. formuły spełnia - nie spełnia. Nie złożenie oświadczenia spowoduje wykluczenie z postępowania. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek winien spełniać co najmniej jeden z Wykonawców

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonanie zamówienia .Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie zlożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art 22 ust 1, . Sprawdzenie nastąpi metodą zero - jedynkową wg. formuły spełnia - nie spełnia. Nie złożenie oświadczenia spowoduje wykluczenie z postępowania. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek winien spełniać co najmniej jeden z Wykonawców

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać sie Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia .Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie zlożonego oświadczenia o spełnienie warunków udziału w postępowaniu o których mowa w z art 22 ust 1, . Sprawdzenie nastąpi metodą zero - jedynkową wg. formuły spełnia - nie spełnia. Nie złożenie oświadczenia spowoduje wykluczenie z postępowania. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek winien spełniać co najmniej jeden z Wykonawców

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Oświadczenie o posiadaniu umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego PGE Dystrybucja S.A. Oddział Łódź - Teren na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej, ważnej przez okres wykonywania umowy na dostawę energii elektrycznej. 2. Jeżeli wykonawca biorący udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest osobą fizyczną, to na potwierdzenie, że oferta została złożona przez osobę uprawnioną, Zamawiający wymaga złożenia kopii odpisu z CIEDG potwierdzonej za zgodność. 3. W przypadku ustanowienia pełnomocnika lub obowiązku ustanowienia pełnomocnika do reprezentacji w postępowaniu do oferty należy załączyć pełnomocnictwo rodzajowe lub szczegółowe wskazujące zakres pełnomocnictwa dla ustanowionego pełnomocnika. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub w formie odpisu potwierdzonego notarialnie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art.144 Ustawy, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej z Wykonwcą umowy w stosunku do treści oferty, w przypadku, gdy w wyniku zmian przepisów prawa powszechnego nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług VAT oraz podatku akcyzowego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.waw.pl/USSochaczew
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Sochaczewie ul. Władysława Grabskiego 4, 96-500 Sochaczew pok. 16.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Sochaczewie ul. Władysława Grabskiego 4, 96-500 Sochaczew pok. 14 (IIp) sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.