Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-09
Olsztyn: Przebudowa przyłącza wodociągowego wraz z zagospodarowaniem terenu wokół budynku biurowego RO ZMiUW w Olsztynie, przy ulicy Kościuszki 37A
Numer ogłoszenia: 214779 - 2012; data zamieszczenia: 09.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Olsztynie , ul. Partyzantów 24, 10-526 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 521 71 00, faks 89 521 71 01.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmiuw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa przyłącza wodociągowego wraz z zagospodarowaniem terenu wokół budynku biurowego RO ZMiUW w Olsztynie, przy ulicy Kościuszki 37A.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje zagospodarowanie terenu wraz z budową przyłącza wodociągowego do budynku Rejonowego Oddziału Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Olsztynie, działka nr 62/2 przy ulicy Kościuszki 37 A, polegające na wykonaniu: -przyłącza wodociągowego w wykopie w systemie otwartym oraz w przewiercie sterowanym pod przeszkodami wraz z płukaniem, próbą szczelności i włączeniem do istniejącej instalacji w budynku, -parkingu z kostki brukowej gr. 8 cm o powierzchni 241 m2, chodnika z kostki brukowej gr. 6 cm o powierzchni 100 m2 i obramowania chodnika o długości 45,40 m, -odwodnienia parkingu za pomocą kanałów deszczowych Dn 160 mm PP o długości 33 m, koryta odwodnienia liniowego B = 10 cm o długości 43 m i jednej studni rewizyjnej Dn 1200 mm. Wykonawca robót jest zobowiązany do wystąpienia do Wydziału Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miasta Olsztyna o zawarcie umowy dzierżawy gruntu na okres trwania prac budowlanych na terenie Gminy Olsztyn oraz do poniesienia związanych z tym opłat..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.00 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów 45.26.23.50 - Betonowanie bez zbrojenia 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia tego warunku, zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunkiem udziału w postępowaniu, jest wykonanie, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, obejmujących budowę sieci wodociągowej oraz budowę dróg lub parkingów. Weryfikacja spełnienia tego warunku będzie dokonana w oparciu o wykazane dotychczas zrealizowane przez Wykonawcę zamówienia potwierdzające wykonawstwo robót odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, obejmujących budowę sieci wodociągowej oraz budowę dróg lub parkingów oraz złożone dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia tego warunku, zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia tego warunku, zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia tego warunku, zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Ponadto do ofert załączyć należy pełonomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik oraz zestawienie elementów scalonych.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony mogą zmienić postanowienia zawartej umowy jeżeli zaistniały przyczyny niezależne od działania stron, których przy zachowaniu wszelkich należytych środków nie można uniknąć ani im zapobiec, a w szczególności zmiany mogą dotyczyć: 1)zmiany terminu realizacji umowy w przypadku: a. jeżeli wykonanie zamówienia dodatkowego (robót dodatkowych) lub robót zamiennych wpłynie na termin wykonania zamówienia podstawowego, b. wystąpienia okoliczności wynikających z tzw. siły wyższej (np. powodzie, huragany, gwałtowne burze, odkrycie w toku prowadzenia robót niezidentyfikowanych wcześniej urządzeń podziemnych) uniemożliwiających realizację robót przez okres dłuższy niż 2 tygodnie. Wstrzymanie robót z tego powodu musi być potwierdzone w dzienniku budowy i zaakceptowane przez inspektora nadzoru. Wstrzymanie robót budowlanych ze względu na warunki atmosferyczne typowe (właściwe) dla danej pory roku i miesiąca, lub zła organizacja robót nie uzasadniają zmiany terminu umowy. c. potrzeby wstrzymania robót budowlanych przez Zamawiającego z przyczyn od niego niezależnych. d. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na termin realizacji umowy. e.działania lub bezczynności organów administracji lub instytucji upoważnionych do wydawania decyzji, postanowień, itp. powodujących niemożliwość dotrzymania ustalonych w umowie terminów. 2)zmiany zakresu przedmiotu umowy oraz zmiany wynagrodzenia (ceny) pod warunkiem zmiany w planie finansowym właściwego organu (warunek dotyczy przypadku zwiększenia wynagrodzenia) w przypadku: a.rezygnacji z części robót lub konieczności wykonania robót zamiennych jeżeli takie zmiany będą niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia. b.ograniczenia lub braku środków finansowych, c.konieczności zrealizowania robót budowlanych przy zastosowaniu innych rozwiązań niż wskazane w dokumentacji technicznej i ofercie, w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło nie wykonaniem lub wadliwym wykonaniem robót. d.zmiany urzędowej stawki podatku od towarów i usług (VAT), e.zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na przedmiot zamówienia lub wynagrodzenie Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zmiuw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Olsztynie ul. Partyzantów 24, pok. 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Olsztynie ul. Partyzantów 24, pok. 13 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie nie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa jednorazowa specjalistycznych odczynników chemicznych oraz akcesoriów laboratoryjnych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Świadczenie usługi polegającej na odbiorze, transporcie i usuwaniu odpadów pochodzenia zwierzęcego z jednostek organizacyjnych UWM w Olsztynie(.....)
- Dostawa paneli fotowoltaicznych wraz z montażem na potrzeby RDW w Elblągu oraz OD w Pieniężnie, w podziale na 2 części
- Świadczenie usług badania osób zatrzymanych w jednostkach Policji garnizonu warmińsko-mazurskiego (18 zadań częściowych)
- Dostawa laboratoryjnego miernika (pHmetr) z akcesoriami i roztworami do jednostki organizacyjnej Uniwersytetu Warmińsko-mazurskiego w Olsztynie.
- BO(2024) Remont chodnika przy ul. Marii Zientary - Malewskiej - od ul. Paderewskiego do ul. Moniuszki
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa wodociągu i kanalizacji deszczowej wraz z przebudową drogi ul. Rubinowej w Imielinie."
- Przebudowa infrastruktury sportowo-rekreacyjnej i kulturalnej na terenie Gminy Parysów
- Rewitalizacja centrum Orchowa
- "Budowa wodociągu i kanalizacji deszczowej w ciągu ul. Adamskiego w Imielinie wraz z przebudową drogi."
- Budowa przejścia dla pieszych i chodnika ul. Widok i Łazówka
- Rozbudowa ul. Kościelnej w Bystrej, Gmina Wilkowice
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.