To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-03-02
Chełm: Dostawa środków czystości dla potrzeb przejść granicznych w województwie lubeslkim
Numer ogłoszenia: 21471 - 2016; data zamieszczenia: 02.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 8111 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Lubelski Zarząd Obsługi Przejść Granicznych, Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 82 5651812, 5652042, faks 82 5632262.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czystości dla potrzeb przejść granicznych w województwie lubeslkim.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości dla potrzeb przejść granicznych w woj. lubelskim. 2. Ilości produktów wskazane w Załączniku nr 1 - Formularz ofertowy są ilościami maksymalnymi jakie Zamawiający może zamówić. Zamawiający zastrzega, że zrealizuje zamówienie w co najmniej 80%. 3. Miejsca dostaw - drogowe przejścia graniczne w województwie lubelskim. Wykaz przejść granicznych i ilości środków czystości na poszczególne przejścia graniczne znajduje się w Załączniku nr 6 - Wykaz środków czystości. Składającymi zamówienia będą: 1) LZOPG Wydział Zamiejscowy w Koroszczynie 21-550 Terespol, 2) LZOPG Wydział Zamiejscowy w Zamościu, ul. Partyzantów 3, 22-400 Zamość. 4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu przedmiot umowy w asortymencie i ilościach określonych w każdorazowym zamówieniu złożonym faksem, emailem bądź na piśmie w terminie do 5 dni od daty otrzymania zamówienia. 5. Wymagania techniczne i jakościowe: 1) przedmiot zamówienia ma być nowy, dopuszczony do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych lub prawnych i posiadać w dniu dostawy termin ważności nie krótszy niż 6 miesięcy, 2) środki będące przedmiotem zamówienia muszą posiadać karty charakterystyki, deklaracje zgodności, certyfikaty CE, wpis do Krajowego Systemu Informowania o Kosmetykach i inne dopuszczające do obrotu i użytkowania aktualne dokumenty odpowiednio dla każdego produktu (jeżeli wymagają). 6. Dostawy towaru obejmują przewóz towaru do miejsca wskazanego w zamówieniu oraz ich rozładunek. 7. Wraz z każdą dostawą Wykonawca dostarczy Zamawiającemu karty charakterystyki dostarczanych produktów (jeżeli przepis prawa wymaga, aby dany produkt posiadał kartę charakterystyki). 8. Szczegółowe warunki, zakres i sposób wykonania zamówienia określone są w istotnych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 5 do SIWZ. 9. W Załączniku nr 1 - Formularz ofertowy - w każdej pozycji Wykonawca ma obowiązek podać nazwę oferowanego produktu/producenta. 10. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. 11. W przypadku złożenia oferty równoważnej wymaga się, aby produkt równoważny posiadał porównywalne parametry jakościowe i użytkowe jak produkt wskazany z nazwy przez Zamawiającego. 12. Zasady dotyczące składania próbek oferowanych produktów znajdują się w Dz. III SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.71.19.00 - Mydło 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.02.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AGAPIT Sp. z o.o. Sp. k., ul. M. Zientary-Malewskiej 26, 10-302 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 226229,98 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 270455,17
Oferta z najniższą ceną: 265444,21 / Oferta z najwyższą ceną: 299803,02
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Ogród sensomotoryczny dla najmłodszego chełmianina - budowa w ramach budżetu obywatelskiego
- Pełnienie funkcji Insp. Nadz. Inwestor. nad realizacją zadania pn.: "Wymiana dachu i krokiew w budynku wielorodzinnym (blok) nr 35 położ. w obr. Dębina, gm. Leśniowice, położonym na działce nr 23"
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sterylizacji
- Wykonanie zagospodarowania poscaleniowego w ramach zadania pn. "Scalanie gruntów obrębów Chylin Wielki, Tarnów, Wólka Tarnowska i Wygoda, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie"
- Wykonanie zagospodarowania poscaleniowego w ramach zadania pn. Scalanie gruntów obrębów Busówno, Busówno- Kolonia i Pniówno, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie"- ETAP II
- "Świadczenie usług transportu autokarowego zawodników Chełmskiego Klubu Sportowego w czasie trwania sezonu 2024/2025 z podziałem na zadania"
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP I DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI, DROBNEGO SPRZĘTU, WYROBÓW PAPIEROWYCH DLA KPW ŚWINOUJŚCIE Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
- Sukcesywna dostawa środków czystości dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Augustowie
- Dostawa chemii profesjonalnej do Domu Pomocy Społecznej w Nowej Wsi Ełckiej
- Dostawa środków czystości do Domu Pomocy Społecznej w Nowej Wsi Ełckiej
- Sukcesywna dostawa środków higienicznych oraz artykułów do sprzątania na potrzeby utrzymania czystości w pomieszczeniach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach
- Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych oraz środków czystości codziennego użytku dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie - 2 zadania
więcej: Mydło »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.