eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gilowice › Opracowanie projektu budowy chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 946 w Gilowicach



Ogłoszenie z dnia 2008-09-05

Gilowice: Opracowanie projektu budowy chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 946 w Gilowicach
Numer ogłoszenia: 214712 - 2008; data zamieszczenia: 05.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Gilowice , ul. Krakowska 40, 34-322 Gilowice, woj. śląskie.

  • Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.gminy-zywiecczyzna.com.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowy chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 946 w Gilowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Opracowanie dokumentacji projektowej budowy chodnika z odwodnieniem w ciągu drogi wojewódzkiej nr 946 w Gilowicach od granicy z Gminą Łękawica do granicy z Gminą Ślemień km 11 + 360 do km 14 + 250 - budowy zatok autobusowych zlokalizowanych na odcinku j.w. - budowy i przebudowy kanalizacji deszczowej na całym odcinku, - zabezpieczenie oraz ewentualnej przebudowy kolidujących urządzeń infrastruktury technicznej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia Wadium w kwocie 1000,00 zł ( słownie: jeden tysiąc złotych ) W formach przewidzianych ustawą Prawo Zamówień Publicznych

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: którzy spełniają warunki z art. 22 ust. 1 pzp, tj.: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Dodatkowe wymagania od wykonawców: - Akceptują warunki zawarte w SIWZ - Dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - W ciągu ostatnich trzech lat trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tj. co najmniej jeden opracowany projekt w zakresie budowy chodnika o podobnej specyfikacji i uwarunkowaniach, co należy potwierdzić referencjami ( załącznik Nr 1.7 do SIWZ ) - wnieśli wadium - złożyli dokumenty określone w pkt 7 SIWZ Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów wg zasady spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust 1 pkt 1-4 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy należy dołączyć do Formularza ofertowego ( załącznik Nr 1.1 do SIWZ ) następujące oświadczenia i dokumenty: Kalkulacja cenowa ( załącznik do formularza ofertowego ) Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22, ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( załącznik Nr 1.2 do SIWZ ) Oświadczenie że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24, ust. 1 i 2 ( załącznik Nr 1.3 do SIWZ ) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w części 6.2 SIWZ. ( załącznik Nr 1.4 do SIWZ ) Aktualny odpis właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS - potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z zapłatą podatków, opłaty oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji organu podatkowego. Zamawiający dopuszcza złożenie oświadczenia ( załącznik Nr 1.5 do SIWZ ) Wykaz osób uprawnionych do podpisywania dokumentów przetargowych. ( załącznik Nr 1.6 do SIWZ ) Wykaz usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem ich wartość, przedmiotu, dat wykonania, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie; (MINIMUM 1 O PODBNYM CHARAKTERZE) ( załącznik Nr 1.7 do SIWZ ) Oświadczenie o zapoznaniu się z i akceptacją warunków przetargu zawartych w SIWZ w tym ze wzorem umowy ( załącznik Nr 1.8 do SIWZ ) Oświadczenie o związaniu ze złożoną ofertą ( załącznik Nr 1.9 do SIWZ ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipgilowice.zywiecczyzna.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Gilowice ul. Krakowska 40 34 - 322 Gilowice pow. żywiecki.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Gilowice - pok nr 7 ( sekretariat ) ul. Krakowska 40 34 - 322 Gilowice pow. żywiecki.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.