Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-15
Puławy: Dostawa zestawu czterech fabrycznie nowych kompletów urządzeń przeznaczonych do miareczkowania szerokiego spektrum płynnych substancji chemicznych
Numer ogłoszenia: 214665 - 2013; data zamieszczenia: 15.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Nawozów Sztucznych , Aleja Tysiąclecia Państwa Polskiego 13A, 24-110 Puławy, woj. lubelskie, tel. 81 473 14 00, faks 81 473 14 10.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ins.pulawy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytut badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zestawu czterech fabrycznie nowych kompletów urządzeń przeznaczonych do miareczkowania szerokiego spektrum płynnych substancji chemicznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu czterech fabrycznie nowych kompletów urządzeń przeznaczonych do miareczkowania szerokiego spektrum płynnych substancji chemicznych m. in. roztworów soli, kwasów i zasad. Każde urządzenie powinno być wyposażone w: - biuretę automatyczną o pojemności 50 ml nakręcaną na butelkę, z cyfrowym wyświetlaczem wraz z akcesoriami - po 1 sztuce do każdego kompletu, - tłok z PTFE - po 1 sztuce do każdego kompletu, - zawór zwrotny umożliwiający szybkie odpowietrzanie bez pozostawiania w cieczy pęcherzyków powietrza i niemal bez utraty medium - po 1 sztuce do każdego kompletu, - teleskopową rurkę zasysającą dostosowaną do butelki o pojemności 2,5 l - po 1 sztuce do każdego kompletu, - rurkę zwrotną - po 1 sztuce do każdego kompletu, - butlę ze szkła ciemnego o pojemności 2,5 l - 1 sztuka, butlę ze szkła jasnego o pojemności 2,5 l - 3 sztuki, - adaptery do butelki - minimum po 1 sztuce do każdego kompletu, - wylewka dozująca wraz z akcesoriami - po 1 sztuce do każdego kompletu, - akcesoria i części zamiennych: tłok z PTFE, teleskopowa rurka zasysająca, zakrętka i uszczelki zapasowe do wylewki (co najmniej po jednej dodatkowej sztuce do każdego urządzenia do miareczkowania). Dodatkowo urządzenia powinny spełniać następujące wymagania i parametry techniczne: - dokładność w granicach tolerancji błędu szklanych biuret klasy A, - zakres temperatury pracy co najmniej od 15 do 40st.C, - maksymalna lepkość cieczy nie mniejsza niż 500 m2/g, - ciśnienie pary max. nie mniejsze niż 500 mbara, - wyposażenie w bezpieczny system dozując ograniczający ryzyko wydostawania się cieczy, - wyposażenie w funkcję automatycznego przełączania między napełnianiem a miareczkowaniem, - wyposażenie w funkcję łatwej kalibracji, - wyposażenie w funkcję automatycznego wyłączania, - wyposażenie w wyświetlacz elektroniczny zasilany na baterie, - możliwość przeprowadzenia demontażu i konserwacji w laboratorium, Wraz z dostawą wykonawca obowiązany jest dostarczyć: - instrukcję obsługi w języku polskim i angielskim - deklarację zgodności - certyfikat jakości - szkolenie pracowników Zamawiającego w wymiarze minimum 2 godziny. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami określonymi w dokumentacji technicznej, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami a w szczególności z zachowaniem Polskich Norm, przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, oraz posiadać certyfikaty bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną. Wszystkie pozycje stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe. Wymagany minimalny okres gwarancji: co najmniej 12 miesięcy od daty odbioru końcowego. Baza dostawy DDP Puławy, Magazyn Zamawiającego - według Incoterms 2010..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - okres gwarancji na dostarczone urzadzenia - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się możliwość zmiany umowy w następującym zakresie: 11.6.1. zmiana stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto określonych w Artykule 2, odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę. 11.6.2. terminu realizacji przedmiotu umowy, gdy jest ona spowodowana: a) następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego takich jak utrudnienia, zawieszenia prac lub przeszkodami dającymi się przypisać Zamawiającemu, b) koniecznością wykonania innej umowy lub czynności powiązanych z niniejszą umową, 11.7. Strony zamienią treść w umowy w zakresie dopuszczalnych zmian w sposób następujący: ad.11.6.2.a)- termin realizacji umowy zostanie zmieniony o czas zaistniałej okoliczności ad.11.6.2b) -termin realizacji umowy zostanie zmieniony o czas potrzebny do wykonania innej umowy bądź czynności powiązanych z niniejszą umową.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ins.pulawy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Nawozów Sztucznych
Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 13A
24-110 Puławy
Budynek G35, pokój 201.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2013 godzina 11:00, miejsce: Instytut Nawozów Sztucznych Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 13A 24-110 Puławy Budynek E40, Kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- Dostawa niklu metalicznego rafinowanego - Ni, w ilości 2 000 kg
- "Budowa grobowców oraz rozebranie istniejących chodników na terenie Cmentarza Komunalnego przy ul. Budowlanych w Puławach".
- Usługa koszenia płodów rolnych kombajnem zbożowym dla Sieć Badawcza Łukasiewicz-Instytutu Nowych Syntez Chemicznych
- jednorazowa dostawa odczynników laboratoryjnych i materiałów pomocniczych, znak sprawy DZ-23/50/24
- Dostawa tlenku glinu prażonego Al2O3 w ilości 72 000kg
- Wymiana instalacji elektrycznej w obiektach użyteczności publicznej w Puławach
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników, materiałów zużywalnych i automatycznego licznika komórek na potrzeby realizacji zadania z zakresu zdrowia publicznego w ramach NPZ - 12 części
- Sukcesywne dostawy szkła i materiałów laboratoryjnych
- Sprzęt laboratoryjny I
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem sprzętu laboratoryjnego: dalmierz laserowy, aspirator osobisty-2 sztuki
- DOSTAWY SPRZĘTU LABORATORYJNEGO 2
- Dostawa kompletnego układu do wielokątowego statycznego (SLS) i dynamicznego (DLS) pomiaru intensywności rozpraszania światła dla Międzyresortowego Instytutu Techniki Radiacyjnej Politechniki Łódzkiej
więcej: Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.