To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2007-11-07
Gryfino: Kompleksowe świadczenie usług pralniczych dla SPZOZ Szpitala Powiatowego w Gryfinie
Numer ogłoszenia: 214625 - 2007; data zamieszczenia: 07.11.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 119735 - 2007.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: SPZOZ Szpital Powiatowy w Gryfinie, ul. Parkowa, 74-100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4162354 w. 175, fax 091 4162109 w. 175.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe świadczenie usług pralniczych dla SPZOZ Szpitala Powiatowego w Gryfinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy kompleksowego świadczenia usług pralniczych dla SPZOZ Szpital Powiatowy w Gryfinie Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: - usługi prania i czyszczenia na sucho - kod CPV 93100000-9 - usługi dezynfekcji - kod CPV 74721100-0 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla obiektów SPZOZ Szpitala Powiatowego w Gryfinie. Pod pojęciem kompleksowej usługi pralniczej należy rozumieć: - przyjmowanie ,ewidencjonowanie zleconego prania, - pranie, dezynfekcja, odplamianie w trakcie procesu prania, krochmalenie, suszenie, prasowanie, maglowanie w zależności od rodzaju asortymentu, - naprawianie bielizny uszkodzonej w tym: cerowanie, łatanie, przyszywanie guzików, itp. - stosowanie technologii prania zalecanej przez nadzór sanitarno-epidemiologiczny w odniesieniu do dezynfekcji, - wykorzystywanie do procesu prania, odplamiania i dezynfekcji środków dopuszczonych do stosowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Przygotowanie wypranego prania do transportu, które polegać będzie na: - opakowaniu w jednorazowe worki wraz z segregacją asortymentową- każdy asortyment oddzielnie np.: poszwy, poszewki, prześcieradła, ręczniki, (pozostałe asortymenty), - czytelnym podpisaniu na jaki Oddział /Piętro winna być dostarczona, - załączenie czytelnego opisu zawartości opakowań ( nazwa asortymentu +ilość sztuk w opakowaniu). Przewidywany asortyment: - poszwy, poszewki, prześcieradła, poszewki na jasiek, ręczniki-kąpielowe, duże, małe, ścierki, obrusy, serwety, koce, narzuty łóżkowe, poduszki, kołdry, firany, zasłony, materace i inne wg zapotrzebowania. Organizacja dostaw oraz odpowiedzialność i wymagania: - Zleceniobiorca zobowiązany będzie do protokolarnego odbioru bielizny brudnej i protokolarnej dostawy bielizny czystej codziennie/lub na telefoniczne wezwanie z wyjątkiem niedziel i świąt w godzinach od 800 do 1300 własnym transportem z Obiektów Zamawiającego. - Odbiór prania brudnego oraz dostawa prania czystego odbywać się będzie transportem Zleceniobiorcy, którego koszt wliczony jest w cenę usługi, - Pranie czyste dostarczone do Zleceniodawcy nie może stwarzać zagrożeń sanitarno - epidemiologicznych, - Zleceniodawca zobowiązany będzie do zapewnienia dokumentacji zdawczo - odbiorczej brudnego i czystego prania w momencie odbioru i dostawy z podaniem ilości sztuk posegregowanego prania. Protokół zdawczo-odbiorczy- specyfikacja asortymentu do prania stanowi załącznik nr 1a do SIWZ. - Zleceniobiorca zobowiązany jest do oddawania całej wypranej partii asortymentu, bez dzielenia go na części w terminie max do 3 dni od momentu odbioru, -Zleceniodawca nie wyraża zgody na zlecenie usługi będącej przedmiotem zamówienia innym podmiotom niż wykonawca, -Zleceniobiorca ponosić będzie pełną odpowiedzialność prawną i materialną za wykonywane usługi pralniczej w zakresie jakości i zgodności z wymogami sanitarnymi wobec organów kontroli. Jednocześnie Zamawiający informuje, że ilości podane w formularzu ofertowym są jedynie ilościami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie w czasie trwania umowy w zależności od liczby zakontraktowanych miejsc i kuracjuszy komercyjnych. Wymagania stawiane Wykonawcy: - Usługa winna być realizowana codziennie z wyjątkiem niedziel i świąt w oparciu o złożone przez Zamawiającego cząstkowe zamówienia. - Usługa będzie każdorazowo określona zamówieniem (pisemnie, telefonicznie, faxem, e-mailem) - Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. - Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. - Zaleca się, aby wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zapoznał się z miejscem realizacji dostaw.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.10.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho Kod CPV wg słownika 2008: 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho Oryginalny kod CPV: 74.72.11.00 - Usługi dezynfekcji Kod CPV wg słownika 2008: 90.92.10.00 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 100000 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakładem Usług Pralniczych Sp.J. Henryka Różalska, Katarzyna Karasiewicz, ul. Lipowa 11, 76-032 Mielenko, kraj/woj. zachodniopomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 100000
- Oferta z najniższą ceną: 100000 / oferta z najwyższą ceną: 121600
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GRYFINA
- Modernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie gminy Gryfino
- Zakup i dostawa płyt drogowych na potrzeby remontu dróg gminnych
- "Budowa drogi leśnej na terenie Leśnictwa Wełtyń o długości 2,68 km" II postępowanie
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu gryfińskiego, w sezonie 2024/2025 z podziałem na 2 zadania
więcej: przetargi w Gryfinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie kompleksowych usług pralniczych z dzierżawą bielizny szpitalnej, w tym operacyjnej i zabiegowej, oraz świadczenie usługi prania asortymentu będącego własnością Zamawiającego
- TP.U.LN.03.24_Kompleksowe usługi prania, dezynfekcji i reparacji bielizny szpitalnej przez okres 12 m-cy, w tym ...
- Świadczenie usług pralniczych dla Szpitala Powiatowego im. prof. Romana Drewsa w Chodzieży przez okres 24 miesięcy
- "Usługi pralnicze dla Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi"
- Przeprowadzenie prac konserwatorskich kościoła pw. Narodzenia Najświętszej Maryi Panny w Świeszynie
- Usługa sprzątania i pielęgnacji terenów zielonych w obiektach Oddziału ZUS we Wrocławiu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.