eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Wymiana sygnalizatorów sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniach drogi krajowej nr 12 administrowanej przez Rejon w Głogowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-07

Wrocław: Wymiana sygnalizatorów sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniach drogi krajowej nr 12 administrowanej przez Rejon w Głogowie
Numer ogłoszenia: 214562 - 2007; data zamieszczenia: 07.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu, ul. Powstańców Śląskich 186, 53-139 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3347370, fax 071 334 73 63, 367 17 69.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana sygnalizatorów sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniach drogi krajowej nr 12 administrowanej przez Rejon w Głogowie.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana sygnalizatorów sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniach drogi krajowej nr 12 administrowanej przez Rejon w Głogowie w podziale na części: Część 1 obejmuje: 1. Droga nr 12, skrzyżowanie ul. Piłsudskiego - Legnicka w Głogowie. 2. Droga nr 12, skrzyżowanie ul. Obrońców Pokoju - Kossaka - Kościuszki w Głogowie. Część 2 obejmuje: 1. Droga nr 12, skrzyżowanie ul. Brama Brzostowska - Aleja Wolności w Głogowie.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.23.22.00 - Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej Kod CPV wg słownika 2008: 50.23.22.00 - Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2007.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 9 000 zł odpowiednio dla: Części 1 - 6 700 zł, Części 2 - 2 300 zł..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu: 1/ W postępowaniu nie mogą brać udziału wykonawcy, wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy pzp. 2/ Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 3/ Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i uprawnieniami odpowiednio do stanowisk jakie zostaną im powierzone oraz w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował zadania w zakresie i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 500 000 zł, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 4/ Średni przychód za ostatnie trzy lata obrotowe (na podstawie Rachunku zysków i strat/ pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów) w wysokości nie mniejszej niż 500 000 zł. 5/ Dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) lub promesą kredytową w wysokości nie mniejszej niż 200 000 zł. 6/ Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, na wartość co najmniej 50 000 zł. Ocena spełnienia warunków dokonana będzie metodą spełnia/ nie spełnia.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy winni przedłozyć niżej wymienione dokumenty i oświadczenia /oświadczenia lub kserokopie poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem/: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodne z treścią Formularza 3.1. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Podpisany projekt umowy oraz zaakceptowany projekt Istotnych postanowień umowy. 7. Dane finansowe Wykonawcy należy przedstawić na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.5. Na potwierdzenie danych należy dołączyć sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię o badanym sprawozdaniu, za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim i potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w Instrukcji dla Wykonawców. 8. Informację banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą, że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy jest nie mniejsza od określonej w Instrukcji dla Wykonawców. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż określona w Instrukcji dla Wykonawców. 10. Informację o osobach, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia /Potencjał kadrowy/, na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.2. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób w kierowaniu budową/robotami, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych i SEP / przez uprawnienia rozumie się uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo Budowlane, uprawnienia dozorowe i eksploatacyjne w zakresie montażu urządzeń oświetlenia ulicznego i aktualny dokument potwierdzający przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa - dla kierownika budowy/. 11. Informację o sprzęcie i środkach transportu będących w dyspozycji Wykonawcy /Potencjał techniczny/ wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.3. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w Instrukcji dla Wykonawców. 12. Informację o doświadczeniu Wykonawcy/Doświadczenie zawodowe/, na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.4. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji zadania zostały wykonane należycie.. 13. Dokumenty wymienione w punkcie 11 Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót /świadectwo kwalifikacji w zakresie obsługi i serwisu sterowników sygnalizacji świetlnej firmy Vialis Polska i MSR Trafic, wyniki badań dostarczanych lamp w zakresie normy PN-EN 12368, deklaracje zgodności producenta/dostawcy lamp w ramach normy PN-EN 12368 i norm skojarzonych oraz EMC/.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl Oddział Wrocław

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GDDKiA Oddział we Wrocławiu Rejon w Głogowie, ul. Mickiewicza 61, 67-200 Głogów. SIWZ dostępna bezpłatnie na stronie internetowej, odpłatnie w siedzibie zamawiającego lub pocztą koszt 20 zł..

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2007 godzina 09:30, miejsce: GDDKiA Oddział we Wrocławiu Rejon w Głogowie, ul. Mickiewicza 61, 67-200 Głogów, pokój nr 3.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wymiana sygnalizatorów sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniach drogi krajowej nr 12 administrowanej przez Rejon w Głogowie.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 obejmuje: 1. Droga nr 12, skrzyżowanie ul. Piłsudskiego - Legnicka w Głogowie. 2. Droga nr 12, skrzyżowanie ul. Obrońców Pokoju - Kossaka - Kościuszki w Głogowie..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.22.00-2.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2007.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wymiana sygnalizatorów sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniach drogi krajowej nr 12 administrowanej przez Rejon w Głogowie.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 obejmuje: 1. Droga nr 12, skrzyżowanie ul. Brama Brzostowska - Aleja Wolności..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.22.00-2.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2007.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.