eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bełchatów › Wykonanie modernizacji istniejącej ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków i lokali dla obrębówChajczyny,Faustynów,Grębociny,Grabostów Wieś , Grabostów Bominy, Grabostów Kolonia, Jawor, Karczmy,Kolonia Kociszew,Kurów- Kurówek,Jamborek-Kolonia - K

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-30

Bełchatów: Wykonanie modernizacji istniejącej ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków i lokali dla obrębów: Chajczyny,Faustynów,Grębociny,Grabostów Wieś , Grabostów Bominy, Grabostów Kolonia, Jawor, Karczmy,Kolonia Kociszew,Kurów- Kurówek,Jamborek-Kolonia - Karczmy,Ostoja,Kolonia Przecznia, Pszczółki,Sromutka,Wygiełzów, Wypychów - Podlesie , Zalesie oraz Łobudzice wraz z wektoryzacją mapy zasadniczej Gminy Zelów , powiat bełchatowski , woj. łódzkie
Numer ogłoszenia: 214496 - 2009; data zamieszczenia: 30.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Bełchatowie , ul.Pabianicka 17/19, 97-400 Bełchatów, woj. łódzkie, tel. 0-44 6358600, 6358679, faks 0-44 6358617.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-belchatowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie modernizacji istniejącej ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków i lokali dla obrębów: Chajczyny,Faustynów,Grębociny,Grabostów Wieś , Grabostów Bominy, Grabostów Kolonia, Jawor, Karczmy,Kolonia Kociszew,Kurów- Kurówek,Jamborek-Kolonia - Karczmy,Ostoja,Kolonia Przecznia, Pszczółki,Sromutka,Wygiełzów, Wypychów - Podlesie , Zalesie oraz Łobudzice wraz z wektoryzacją mapy zasadniczej Gminy Zelów , powiat bełchatowski , woj. łódzkie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: III.3. Przedmiotem opracowania jest :założenie ewidencji budynków dla około 4 480 budynków oraz ~~ 20 lokali. Obszar opracowania wynosi 8 029 ha oraz 11 290 działek ewidencyjnych . W zakresie mapy zasadniczej Wykonawca wykona opracowanie na powierzchni 160 ha ( 8 arkuszy map do celów projektowych oraz inwentaryzacji urządzeń podziemnych w skali 1 : 1000 ~~ 15 km sieci uzbrojenia terenu )..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.40.00 - 74.27.40.00 74.27.43.00 - 74.27.43.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 11 000 zł. ( słownie : jedenaście tysięcy 00/100 zł)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: IV.1. O udzielenie zamówienia, określonego w niniejszej SIWZ mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: IV.1.1. spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy; IV.1.2. nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; IV.1.3. posiadają uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii, o których mowa w art. 43 pkt1 i 2 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne IV.1.4 udzielą minimum 3 lata gwarancji . IV.1.5 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami posiadającymi określone przepisami uprawnienia do wykonania zamówienia IV.1.6. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz warunki szczegółowe poniżej opisane: 1. Wykonawca powinien wykazać się wiedzą i doświadczeniem w wykonywaniu prac o charakterze porównywalnym z przedmiotem zamówienia - zakładanie ewidencji budynków i lokali oraz modernizacja ewidencji gruntów a także opracowanie map zasadniczych oraz map do celów projektowych. Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie) zrealizował co najmniej jedno zamówienie polegające na założeniu ewidencji budynków i modernizacji ewidencji gruntów oraz co najmniej jedno zamówienie polegające na opracowaniu wektorowej mapy zasadniczej lub mapy do celów projektowych. 2. Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi odpowiednie doświadczenie w wykonywaniu opracowań będących przedmiotem zamówienia oraz uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji w zakresie 1 i 2. 3. Wykonawca musi złożyć wszystkie wymagane w niniejszej specyfikacji dokumenty i oświadczenia. IV.1.7 Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów dołączonych do oferty metodą : spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów: V.1.1 Formularz ofertowy o treści zgodnej z określoną we wzorze określonym w rozdziale II. V.1.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. V.1.3 Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . V.1.4 Oświadczenie wykonawcy dotyczące postępowania o zamówienie publiczne wynikające z art. 22 ust.1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, na załączonym druku /załącznik nr 1 do formularza oferty/. V.1.5 Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg wzoru . Kserokopie uprawnień zawodowych do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii, o których mowa w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy - geodezyjne pomiary sytuacyjno - wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne oraz rozgraniczenia i podziały nieruchomości oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych osób wykonujących zamówienie, przy czym kierownik roboty musi mieć uprawnienia łącznie z zakresu 1 i 2. /załącznik nr2 do formularza oferty/. V.1.6 Wykaz zrealizowanych zamówień publicznych wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług odpowiadających zakresowi i wartości prac przedmiotowi zamówienia - zakładanie ewidencji budynków i lokali oraz modernizacja ewidencji gruntów , a także opracowanie wektorowych map zasadniczych z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga, aby wykonawca zrealizował co najmniej jedno zamówienie polegające na założeniu ewidencji budynków i modernizacji ewidencji gruntów dla jednostki ewidencyjnej ( lub części jednostki ewidencyjnej) o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto oraz co najmniej jedno zamówienie polegające na opracowaniu wektorowej mapy zasadniczej lub mapy do celów projektowych o wartości nie mniejszej niż 5 000 zł brutto /załącznik nr3 do formularza oferty/. V.1.7 W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda dostarczenia wraz z ofertą polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej V.2 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt V 1.2 - V.1.3, - składa dokumenty, zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 z 2008 r. Nr 188,poz. 1155). V.3 Dopuszcza się kserokopię dokumentów poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. V.4 Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia z zastrzeżeniem wyjątków określonych w ustawie prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej. V.5 Zamawiający dopuszcza składanie korespondencji za pomocą faksu. V.6 Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują korespondencję faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania faksu. V.7 Korespondencję przekazaną Zamawiającemu za pomocą faksu uważa się za złożoną w terminie , jeżeli jej treść dotarła na adres i w godzinach pracy Zamawiającego i została niezwłocznie potwierdzona pisemnie ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.e-bip.pl/powiatziemski/belchatow.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Bełchatowie 97-400 Bełchatów ul. Pabianicka 17/19 WGKiK pok. Nr 4 -parter.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Bełchatowie 97-400 Bełchatów ul. Pabianicka 17/19 Sekretariat III piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.