eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Mazowiecki › Usługi w zakresie obsługi techniczno-eksploatacyjnej oraz konserwacyjnej urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznej wytwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną. dla TOMASZOWSKIEGO CENTRUM ZDROWIA SP. Z O.O. w Tomaszowie Mazowi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-19

Tomaszów Mazowiecki: Usługi w zakresie obsługi techniczno-eksploatacyjnej oraz konserwacyjnej urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznej wytwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną. dla TOMASZOWSKIEGO CENTRUM ZDROWIA SP. Z O.O. w Tomaszowie Mazowieckim
Numer ogłoszenia: 214451 - 2009; data zamieszczenia: 19.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Tomaszowskie Centrum Zdrowia sp. z o.o. , ul. Jana Pawła II 35, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. 044 7257235, faks 044 7257235.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrum.tomaszow.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnoscią.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie obsługi techniczno-eksploatacyjnej oraz konserwacyjnej urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznej wytwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną. dla TOMASZOWSKIEGO CENTRUM ZDROWIA SP. Z O.O. w Tomaszowie Mazowieckim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego są usługi w zakresie obsługi techniczno-eksploatacyjnej oraz konserwacyjnej urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznej wytwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną w siedzibie Zamawiającego w Tomaszowie Mazowieckim ul Jana Pawła II 35 oraz w budynku przy ul. Niskiej 14 w Tomaszowie Mazowieckim. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 SIWZ Warunki wykonywania usługi opisane są w projekcie umowy - załącznik nr 4. Informacja o liczbie pracowników przeznaczonych do przejęcia przez Wykonawcę jest zawarta w załączniku 5.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.42.00 - Zapobiegawcze usługi konserwacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3.750 zł 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wniesione w następujących formach: -pieniądzu przelewem na konto Numer 83 1020 3916 0000 0002 0139 3602 Uwaga! Pieniądze muszą znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert z zaznaczeniem wadium ZP/28/Sp./09 - Usługi w zakresie obsługi techniczno-eksploatacyjnej oraz konserwacyjnej urządzeń i instalacji- kserokopia dokumentu musi być potwierdzona za zgodność z oryginałem i dołączona do oferty. -w poręczeniach bankowych w postaci oryginału dokumentu lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym). -gwarancjach bankowych (w postaci oryginałów dokumentów) -gwarancjach ubezpieczeniowych (w postaci oryginałów dokumentów) -poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) (w postaci oryginałów dokumentów). Gwarant lub poręczyciel musi umożliwić Zamawiającemu wypłacenie wadium na każde wezwanie w przypadku naruszenia art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. W przypadku, gdy Wykonawca będzie żądał zwrotu oryginałów dokumentów, należy dodatkowo do oferty dołączyć kserokopię oryginału, a oryginał umieścić w zaadresowanej kopercie i dołączyć do oferty w sposób umożliwiający łatwe jej wyjęcie. Zasady zwrotu i zatrzymania wadium (art. 46 ustawy Pzp): 1.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 1) upłynął termin związania ofertą; 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; 3) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 2. Z zastrzeżeniem pkt. 4a, Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy: 1)który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2)który został wykluczony z postępowania; 3)którego oferta została odrzucona. 3. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie powyższego pkt. 2 ppkt. 2 i 3 SIWZ, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 4a. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dopuszcza do udziału w postępowaniu Wykonawców, którzy spełniają następujące warunki: 1.Spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych. -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2.Wykonawców, którzy wskażą w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierzają powierzyć Podwykonawcom, 3. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. 4. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy: -gdy jest ona niezgodna z ustawą, -jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3, -jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, -zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, -wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, -zawiera błędy w obliczeniu ceny, -który w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, nieważnej na podstawie odrębnych przepisów 5. Warunki dodatkowe: -Termin płatności: Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty należności za sukcesywnie wykonaną usługę , przelewem, w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury. Za termin zapłaty uznaje się dzień, w którym Zamawiający wydał swemu bankowi dyspozycję dokonania przelewu na konto Wykonawcy - wskazane przez niego na rachunku_fakturze. -Zamawiający zastrzega niezmienność cen przez cały okres trwania umowy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony Formularz Oferty wg załącznika nr 1 SIWZ. 2.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne - art. 22 ust. 1 pkt. 1- 4 prawa zamówień publicznych - załącznik nr 3.1 SIWZ. 3.Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z art. 24 ust. 1 pkt. 1-10 oraz z art. 24 ust. 2 pkt. 1-4 prawo zamówień publicznych załącznik nr 3.2 SIWZ. 4.Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1: 4.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4.2. Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4.3. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - równowartości minimum 50 000 zł. Dopuszcza się złożenie w ofercie oświadczenia, że w przypadku wyboru oferty Wykonawca przed podpisaniem umowy, ubezpieczy się do przynajmniej wymaganej wyżej wartości. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 4.1, składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: 5.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 5.2. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 6. Dokumenty, o których mowa w pkt. 5 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 7. Upoważnienie do podpisania oferty, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 8. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części Zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Zamawiający bezwzględnie żąda spełnienia - pod rygorem odrzucenia oferty - tego wymogu poprzez wypełnienie punktu nr 6 w Formularzu Oferta. 9. Informacja o liczbie pracowników przeznaczonych do przejęcia przez Wykonawcę , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - załącznik nr 6 10. Dowód wniesienia wadium..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.centrum.tomaszow.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Tomaszowskie Centrum Zdrowia ul. Jana Pawła II 35, 97-200 Tomaszów Maz. , Zamówienia Publiczne.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Tomaszowskie Centrum Zdrowia ul. Jana Pawła II 35, 97-200 Tomaszów Maz. w Sekretariacie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.