eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasło › Dostawa i dystrybucja energii elektrycznej do budynków Oddziału ZUS w Jaśle ul. Rynek 18 i do budynków podległych mu Inspektoratów w Brzozowie, Sanoku, Krośnie i Dębicy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-25

Jasło: Dostawa i dystrybucja energii elektrycznej do budynków Oddziału ZUS w Jaśle ul. Rynek 18 i do budynków podległych mu Inspektoratów w Brzozowie, Sanoku, Krośnie i Dębicy
Numer ogłoszenia: 214266 - 2011; data zamieszczenia: 25.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Jaśle , ul. Rynek 18b, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 0-13 4462917, 4484700 w. 108, faks 0-13 4462917.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i dystrybucja energii elektrycznej do budynków Oddziału ZUS w Jaśle ul. Rynek 18 i do budynków podległych mu Inspektoratów w Brzozowie, Sanoku, Krośnie i Dębicy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa ( zakup) i dystrybucja energii elektrycznej do budynków Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Jaśle usytuowanych w następujących miastach: Jasło ul. Rynek 18 b Krosno ul. Bieszczadzka 5 Brzozów ul. Witosa 11 Sanok ul. Konarskiego 20 Dębica ul. Piłsudskiego 15 Sprzedaż energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. - Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2006r. , Nr 89, poz.625 ze zmianami.) oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi w szczególności ze standardami obsługi Odbiorców określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego ( Dz. U. Nr 93, poz. 623, ze zmianami)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5, 65.31.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony , jeśli Wykonawca wykaże ,że posiada koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Urząd Regulacji Energetyki Zamawiający oceni spełnianie warunku na podstawie analizy oświadczenia potwierdzającego spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( zał. nr 1 do SIWZ) oraz na podstawie koncesji na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydanej przez Urząd Regulacji Energetyki, metodą spełnia / nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnianie warunku na podstawie analizy oświadczenia potwierdzającego spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( zał. nr 1 do SIWZ), metodą spełnia /nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnianie warunku na podstawie analizy oświadczenia potwierdzającego spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( zał. nr 1 do SIWZ), metodą spełnia /nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnianie warunku na podstawie analizy oświadczenia potwierdzającego spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( zał. nr 1 do SIWZ), metodą spełnia /nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnianie warunku na podstawie analizy oświadczenia potwierdzającego spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( zał. nr 1 do SIWZ), metodą spełnia /nie spełnia Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony Formularz oferty według wzoru stanowiącego część IV SIWZ, 2.Wypełniony Formularz cenowy według wzoru stanowiącego część III SIWZ 3.W przypadku osoby / osób / działających w imieniu Wykonawcy w oparciu o odrębnie udzielone pełnomocnictwo , w ofercie należy złożyć oryginał dokumentu potwierdzającego udzielenie tego pełnomocnictwa lub jego notarialnie potwierdzoną kopię. Wykonawcy , którzy wspólnie będą ubiegać się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art.23 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia tych zmian wynika ze zmian przepisów prawa, w oparciu o które realizowana jest umowa, wystąpienia siły wyższej oraz zmian funkcjonalno-organizacyjnych stron mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. Zamawiający przewiduje możliwość skrócenia terminu umowy w przypadku zawarcia przez ZUS centralnej umowy na dostawcę energii elektrycznej. Zmiana ta skutkować będzie zmniejszeniem wynagrodzenia Wykonawcy za realizację umowy. Z wnioskiem o zmianę postanowień umowy może wystąpić zarówno Wykonawca jak i Zamawiający.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Jaśle 38-200 Jasło ul. Modrzejewskiego 12 pok.22.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Jaśle 38-200 Jasło ul. Modrzejewskiego 12 pok.22 lub za pośrednictwem poczty pod adres ZUS O/Jasło ul. Rynek 18b 38-200 Jasło.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i dystrybucja energii elektrycznej do budynku Oddziału ZUS w Jaśle ul. Rynek 18b.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oddział ZUS w Jaśle ul. Rynek 18 b Pole nr 1 - moc przyłączeniowa 212 kW - moc umowna 70 kW - prognozowane roczne zużycie energii elektrycznej 150071 kWh - grupa taryfowa C21 - grupa przyłączeniowa IV - zabezpieczenie przelicznikowe 100A Pole nr 2 - moc przyłączeniowa 212 kW - moc umowna 70 kw - prognozowane roczne zużycie energii elektrycznej 150071 kWh - grupa taryfowa C21 - grupa przyłączeniowa IV - zabezpieczenie przelicznikowe 100A Łączne prognozowane zużycie dla Oddziału wynosi 300142 kWh..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5, 65.31.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 30.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa i dystrybucja energii elektrycznej do budynku Inspektoratu ZUS w Brzozowie ul. Witosa 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inspektorat ZUS w Brzozowie ul. Witosa 11 - moc przyłączeniowa 37 kW - moc umowna 37 kW - prognozowane roczne zużycie energii elektrycznej 58987 kWh - grupa taryfowa C11 - grupa przyłączeniowa V - zabezpieczenie przelicznikowe 63A.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5, 65.31.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 22.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa i dystrybucja energii elektrycznej do budynku Inspektoratu ZUS Krośnie ul. Bieszczadzka 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inspektorat ZUS w Krośnie ul. Bieszczadzka 5 - moc przyłączeniowa 45 kW - moc umowna 45 kW - prognozowane roczne zużycie energii elektrycznej 115709 kWh - grupa taryfowa C11 - grupa przyłączeniowa V - zabezpieczenie przelicznikowe 63A.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5, 65.31.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 30.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa i dystrybucja energii elektrycznej do budynku Inspektoratu ZUS w Sanoku ul. Konarskiego 20.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inspektorat ZUS w Sanoku ul. Konarskiego 20 - moc przyłączeniowa 50 kW - moc umowna 50 kW - prognozowane roczne zużycie energii elektrycznej 116727 kWh - grupa taryfowa C21 - grupa przyłączeniowa IV - zabezpieczenie przelicznikowe 63A.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5, 65.31.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 30.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa i dystrybucja energii elektrycznej do budynku Inspektoratu ZUS w Dębicy ul. Piłsudskiego 15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inspektorat ZUS w Dębicy ul. Piłsudskiego 15 - moc przyłączeniowa 40 kW - moc umowna 38 kW - prognozowane roczne zużycie energii elektrycznej 101120 kWh - grupa taryfowa C11 - grupa przyłączeniowa V - zabezpieczenie przelicznikowe 63A.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5, 65.31.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.