Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-25
Jasło: Dostawa i dystrybucja energii elektrycznej do budynków Oddziału ZUS w Jaśle ul. Rynek 18 i do budynków podległych mu Inspektoratów w Brzozowie, Sanoku, Krośnie i Dębicy
Numer ogłoszenia: 214266 - 2011; data zamieszczenia: 25.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Jaśle , ul. Rynek 18b, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 0-13 4462917, 4484700 w. 108, faks 0-13 4462917.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i dystrybucja energii elektrycznej do budynków Oddziału ZUS w Jaśle ul. Rynek 18 i do budynków podległych mu Inspektoratów w Brzozowie, Sanoku, Krośnie i Dębicy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa ( zakup) i dystrybucja energii elektrycznej do budynków Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Jaśle usytuowanych w następujących miastach: Jasło ul. Rynek 18 b Krosno ul. Bieszczadzka 5 Brzozów ul. Witosa 11 Sanok ul. Konarskiego 20 Dębica ul. Piłsudskiego 15 Sprzedaż energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. - Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2006r. , Nr 89, poz.625 ze zmianami.) oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi w szczególności ze standardami obsługi Odbiorców określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego ( Dz. U. Nr 93, poz. 623, ze zmianami)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5, 65.31.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek ten zostanie spełniony , jeśli Wykonawca wykaże ,że posiada koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Urząd Regulacji Energetyki Zamawiający oceni spełnianie warunku na podstawie analizy oświadczenia potwierdzającego spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( zał. nr 1 do SIWZ) oraz na podstawie koncesji na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydanej przez Urząd Regulacji Energetyki, metodą spełnia / nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnianie warunku na podstawie analizy oświadczenia potwierdzającego spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( zał. nr 1 do SIWZ), metodą spełnia /nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnianie warunku na podstawie analizy oświadczenia potwierdzającego spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( zał. nr 1 do SIWZ), metodą spełnia /nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnianie warunku na podstawie analizy oświadczenia potwierdzającego spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( zał. nr 1 do SIWZ), metodą spełnia /nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnianie warunku na podstawie analizy oświadczenia potwierdzającego spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( zał. nr 1 do SIWZ), metodą spełnia /nie spełnia Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony Formularz oferty według wzoru stanowiącego część IV SIWZ, 2.Wypełniony Formularz cenowy według wzoru stanowiącego część III SIWZ 3.W przypadku osoby / osób / działających w imieniu Wykonawcy w oparciu o odrębnie udzielone pełnomocnictwo , w ofercie należy złożyć oryginał dokumentu potwierdzającego udzielenie tego pełnomocnictwa lub jego notarialnie potwierdzoną kopię. Wykonawcy , którzy wspólnie będą ubiegać się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art.23 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia tych zmian wynika ze zmian przepisów prawa, w oparciu o które realizowana jest umowa, wystąpienia siły wyższej oraz zmian funkcjonalno-organizacyjnych stron mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. Zamawiający przewiduje możliwość skrócenia terminu umowy w przypadku zawarcia przez ZUS centralnej umowy na dostawcę energii elektrycznej. Zmiana ta skutkować będzie zmniejszeniem wynagrodzenia Wykonawcy za realizację umowy. Z wnioskiem o zmianę postanowień umowy może wystąpić zarówno Wykonawca jak i Zamawiający.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Jaśle 38-200 Jasło ul. Modrzejewskiego 12 pok.22.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Jaśle 38-200 Jasło ul. Modrzejewskiego 12 pok.22 lub za pośrednictwem poczty pod adres ZUS O/Jasło ul. Rynek 18b 38-200 Jasło.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i dystrybucja energii elektrycznej do budynku Oddziału ZUS w Jaśle ul. Rynek 18b.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oddział ZUS w Jaśle ul. Rynek 18 b Pole nr 1 - moc przyłączeniowa 212 kW - moc umowna 70 kW - prognozowane roczne zużycie energii elektrycznej 150071 kWh - grupa taryfowa C21 - grupa przyłączeniowa IV - zabezpieczenie przelicznikowe 100A Pole nr 2 - moc przyłączeniowa 212 kW - moc umowna 70 kw - prognozowane roczne zużycie energii elektrycznej 150071 kWh - grupa taryfowa C21 - grupa przyłączeniowa IV - zabezpieczenie przelicznikowe 100A Łączne prognozowane zużycie dla Oddziału wynosi 300142 kWh..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5, 65.31.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 30.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa i dystrybucja energii elektrycznej do budynku Inspektoratu ZUS w Brzozowie ul. Witosa 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inspektorat ZUS w Brzozowie ul. Witosa 11 - moc przyłączeniowa 37 kW - moc umowna 37 kW - prognozowane roczne zużycie energii elektrycznej 58987 kWh - grupa taryfowa C11 - grupa przyłączeniowa V - zabezpieczenie przelicznikowe 63A.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5, 65.31.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 22.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa i dystrybucja energii elektrycznej do budynku Inspektoratu ZUS Krośnie ul. Bieszczadzka 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inspektorat ZUS w Krośnie ul. Bieszczadzka 5 - moc przyłączeniowa 45 kW - moc umowna 45 kW - prognozowane roczne zużycie energii elektrycznej 115709 kWh - grupa taryfowa C11 - grupa przyłączeniowa V - zabezpieczenie przelicznikowe 63A.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5, 65.31.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 30.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa i dystrybucja energii elektrycznej do budynku Inspektoratu ZUS w Sanoku ul. Konarskiego 20.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inspektorat ZUS w Sanoku ul. Konarskiego 20 - moc przyłączeniowa 50 kW - moc umowna 50 kW - prognozowane roczne zużycie energii elektrycznej 116727 kWh - grupa taryfowa C21 - grupa przyłączeniowa IV - zabezpieczenie przelicznikowe 63A.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5, 65.31.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 30.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa i dystrybucja energii elektrycznej do budynku Inspektoratu ZUS w Dębicy ul. Piłsudskiego 15.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inspektorat ZUS w Dębicy ul. Piłsudskiego 15 - moc przyłączeniowa 40 kW - moc umowna 38 kW - prognozowane roczne zużycie energii elektrycznej 101120 kWh - grupa taryfowa C11 - grupa przyłączeniowa V - zabezpieczenie przelicznikowe 63A.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5, 65.31.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z JASŁA
- Serwis i wsparcie techniczne dla systemów informatycznych używanych w Szpitalu Specjalistycznym w Jaśle.
- Budowa nowej drogi powiatowej Kąty - Myscowa - I etap
- Przebudowa i remont dróg wewnętrznych na terenie Gminy Jasło
- Dostawa mięsa i wędlin
- Wykonanie oznakowania poziomego w ciągu dróg powiatowych
- Dostawa i montaż elektronicznego systemu wydawania kluczy do budynków Oddziału ZUS w Jaśle i podległych Inspektoratów
więcej: przetargi w Jaśle »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby Gminy Dolsk, jej jedn.org. i zak. budż.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji energii na potrzeby BP ARiMR w Łęczycy
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej (sprzedaż i usługa dystrybucji)
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Gminy Leśnica, Zakładu Gospodarki Komunalnej, Gminnego Zarządu Oświaty i obiektów oświatowych, Leśnickiego Ośrodka Kultury i Rekreacji w Leśnicy
- Sprzedaż energii elektrycznej na potrzeby funkcjonowania Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Spytkowo Sp. z o.o.
- "Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla Gminy Jutrosin i jej jednostek organizacyjnych na okres od 01.09.2024 r. do 31.08.2025 r."
więcej: Elektryczność »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.