eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Dostawa zestawów komputerowych z drukarkami na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-11

Olsztyn: Dostawa zestawów komputerowych z drukarkami na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 214159 - 2008; data zamieszczenia: 11.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Partyzantów 6/8, 10-959 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5225200, 5225760, fax. 089 5225205.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zestawów komputerowych z drukarkami na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów komputerowych z drukarkami na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie. 2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, wymagania techniczne i warunki realizacji dotyczące przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagane długości okresów gwarancji na poszczególny sprzęt określone zostały w załącznikach do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje również dostawę pełnej dokumentacji z nim związanej (m. in. instrukcje obsługi, dokumentacje techniczne, karty gwarancyjne oraz certyfikaty), oraz bezterminową, nieograniczoną terytorialnie licencję ( sublicencję) na wykorzystanie oprogramowania zgodnie z jego przeznaczeniem na dostarczonym sprzęcie i sprzęcie otrzymanym w ramach napraw. 4. Wykonawca będzie odpowiedzialny względem Zamawiającego za to, że jest uprawniony do wprowadzenia do obrotu oprogramowania na komputerach oraz za to, że Zamawiający wskutek zawarcia umowy będzie upoważniony do korzystania w ramach zwykłego użytkowania ze wszelkiego oprogramowania dostarczonego wraz ze sprzętem komputerowym. 5. Wykonawca zobowiązany jest podać w swojej ofercie typ, model oraz producenta oferowanych urządzeń oraz załączyć do oferty szczegółowy opis oferowanego sprzętu, zawierający wszystkie dane zgodnie z wymaganiami Zamawiającego opisanymi w SIWZ. 6. Zamawiający wymaga aby dostarczony sprzęt był fabrycznie nowy, najwyższej jakości oraz wprowadzony na rynek zgodnie z przepisami obowiązującymi na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, a także posiadał dokumenty wymagane przepisami prawa np. certyfikaty i świadectwa bezpieczeństwa. 7. Zestawy komputerowe oraz urządzenia wchodzące w skład przedmiotu zamówienia zostaną dostarczone przez Wykonawcę w standardowych, bezzwrotnych opakowaniach fabrycznych producenta. 8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wraz ze sprzętem przekazał Zamawiającemu wszystkie elementy jego wyposażenia oraz sporządzone w języku polskim instrukcje obsługi, konserwacji i inne dokumenty wymagane przez odrębne przepisy. 9. Wykonawca dostarczy sprzęt własnym transportem na swój koszt do siedziby Zamawiającego przy ulicy Pstrowskiego 3 w Olsztynie. 10. Oprogramowanie musi być pełne i nieograniczone w czasie, dostarczone w oryginalnych opakowaniach producenta, z dołączoną licencją i dokumentacją. 11. Odbiór realizowany będzie przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego w dniu dostawy. 12. Jeżeli zostanie stwierdzone, że towar jest uszkodzony lub też niezgodny z zamówieniem, winien zostać niezwłocznie wymieniony przez Wykonawcę na jego koszt i odpowiedzialność. 13. Protokół odbioru zostanie sporządzony w 3 jednobrzmiących egzemplarzach (1 egzemplarz dla Wykonawcy, 2 egzemplarze dla Zamawiającego). 14. Wykonawca gwarantuje, że komputery są nowe, wolne od wad materiałowych, montażowych i prawnych oraz są zgodne z poziomem technologii istniejącym w momencie podpisania umowy. 15.1 Wymagania gwarancyjne i serwisowe dla Zadania Nr 1, Nr 2 i Nr 3 zostały określone w Załączniku nr 5 do SIWZ. 15.2 W Zadaniach Nr 2-3 okres gwarancji winien wynosić na dostarczone zestawy komputerowe minimum: 24 miesiące, na pozostały sprzęt, nie mniej niż obowiązująca gwarancja producenta oferowanego urządzenia ( od dnia podpisania protokołu odbioru). UWAGA: gwarancja na zestaw komputerowy obejmuje zestaw w komplecie, a nie każdy element zestawu oddzielnie. Wykonawca realizujący umowę jest zobowiązany dostarczyć dokumenty gwarancyjne na te elementy zestawu, które posiadają indywidualną gwarancję producenta oraz na pozostałe urządzenia określone w danym zadaniu. 16. Wykonawca zobowiązuje się do naprawy uszkodzonego zestawu komputerowego w terminie nie dłuższym niż 78 godzin od mo?mentu zgłoszenia awarii drogą faksową do siedziby serwisu ( Dotyczy Zadania Nr 1). 17. Zgłoszenia uszkodzeń, usterek i błędów będą dokonywane przez uprawnione osoby Zamawiającego do zespołu serwisowego w formie pisemnej - fax. 18. Okres gwarancji na naprawiony sprzęt ulega przedłużeniu o czas liczony od momentu przekazania uszkodzonego sprzętu do naprawy do dnia przekazania naprawionego sprzętu Zamawiającemu. 19. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie towaru równoważnego - przy czym jego wydajność, jakość oraz parametry techniczne nie mogą być mniejsze niż określone przez Zamawiającego w Załącznikach nr 3b-3c i Załączniku nr 6 do SIWZ. Za produkt równoważny zostanie uznany taki, którego wydajność oraz jakość zapewnia funkcjonalność tego sprzętu nie mniejszą niż funkcjonalność sprzętu wynikającą z parametrów technicznych określonych przez Zamawiającego w Załącznikach nr 3b-3c i Załączniku nr 6 do SIWZ. 20. W niniejszym postępowaniu wyklucza się możliwość składania ofert wariantowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcom. 21. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie z poniższym podziałem: a) Zadanie nr 1 - dostawa 30 sztuk zestawów komputerowych wraz z drukarkami; b) Zadanie nr 2 - dostawa 100 sztuk zestawów komputerowych wraz z drukarkami; c) Zadanie nr 3 - dostawa sprzętu komputerowego (dostawa 3 sztuk zestawów komputerowych, 1 sztuki drukarki laserowej, 1 sztuki urządzenia wielofunkcyjnego atramentowego). 22. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną ilość części (zadań).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.13.00 - Komputery biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest przed terminem składania ofert wnieść wadium w wysokości: a) Zadanie nr 1 - 2.200,00 PLN (słownie: dwa tysiące dwieście złotych); b) Zadanie nr 2 - 3.000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych); c) Zadanie nr 3 - 200,00 PLN (słownie: dwieście złotych); 2. Łącznie wadium na Zadania 1 - 3 wynosi: 5.400,00 PLN (słownie: pięć tysięcy czterysta złotych). 3. W przypadku wnoszenia wadium, w formie innej niż pieniężna, należy do oferty dołączyć jego kopię a oryginał, w oddzielnym opakowaniu, złożyć w siedzibie Zamawiającego, wskazanej w pkt. 12.2 SIWZ, do czasu składania ofert. 4. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanym w punkcie 12.1 SIWZ. 5. Wadium może być wnoszone w następujących formach: I. w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie 1.1 SIWZ, II. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, III. gwarancjach bankowych, IV. gwarancjach ubezpieczeniowych, V. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn.zm.). 6. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem na wskazane konto Zamawiającego, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium do przetargu na dostawę zestawów komputerowych z drukarkami (Zadanie nr ...), Z-t-P 56-08 . W pozostałych przypadkach wymagane jest dostarczenie do siedziby Zamawiającego w Olsztynie przy ulicy Pstrowskiego 3, blok 27 (Sekretariat Wydziału Zaopatrzenia i Inwestycji) przed upływem terminu składania ofert oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie 5. (II) - (V) muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Oferta, która nie będzie zabezpieczona na całkowity okres związania ofertą (30 dni od ostatecznego terminu składania ofert) dopuszczalną formą wadium nie będzie rozpatrywana, a wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis powinien być złożony w sposób umożliwiający jego identyfikację (podpis czytelny lub podpis wraz z imienną pieczątką). Z treści gwarancji musi wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. 7. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data uznania konta Zamawiającego wskazanego w punkcie 1.1 SIWZ przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: Wadium w pieniądzu wnosi się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego (art. 45 ust. 7 ustawy Pzp.). Z przepisu tego wynika jednoznacznie obowiązek bezgotówkowego rozliczenia wadium w drodze przelewu bankowego. Przepis ten wyraźnie wyklucza dokonywanie wpłat gotówkowych na rachunek Zamawiającego i to niezależnie od tego, czy wpłata taka dokonywana byłaby w kasie banku prowadzącego rachunek zamawiającego, czy też zupełnie innego banku. Przepis jest jednoznaczny i mówi o przelewie, a wiec operacji bezgotówkowej, a nie gotówkowej. Wniesienie wadium w formie gotówkowej na rachunek zamawiającego jest niedopuszczalną formą zabezpieczenia oferty, co w konsekwencji skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp. 8. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie wadium wnoszone w formie innej, niż w pieniądzu musi w pozycji zobowiązanego (Wykonawcy) wskazywać wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie lub lidera konsorcjum jako działającego w imieniu wszystkich Wykonawców działających w konsorcjum. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą; b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; c) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; b) który został wykluczony z postępowania; c) którego oferta została odrzucona. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko?wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko?nania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oddzielnie dla każdego zadania, potwierdzone wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia w danym zadaniu. Za zrealizowanie zamówienia podobnego Zamawiający uzna co najmniej dwie takie dostawy sprzętu komputerowego, których wartość brutto każdej dostawy była równa lub większa odpowiednio: dla Zadania nr 1 (dostawa 30 sztuk zestawów komputerowych wraz z drukarkami) - wartość dostawy 70.000,00 PLN, dla Zadania nr 2 (dostawa 100 sztuk zestawów komputerowych wraz z drukarkami)- wartość dostawy 100.000,00 PLN, dla Zadania nr 3 (dostawa sprzętu komputerowego)- wartość dostawy 6.000,00 PLN. Wykaz dostaw należy sporządzić dla każdego zadania oddzielnie. Należyte wykonanie wykazanych dostaw należy potwierdzić załączonymi dokumentami ( referencje, protokoły odbioru, inne) zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605). Zamawiający uzna, że zamówienie zrealizowano w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania jedynie wówczas, gdy daty rozpoczęcia i zakończenia realizacji zamówienia będą datami zawierającymi się w tym okresie. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, co Zamawiający uzna za spełnione, jeżeli wykonawcy posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej aktualne na dzień składania ofert wraz z pisemnym zobowiązaniem do uaktualnienia ubezpieczenia na okres realizacji przedmiotowego zamówienia i dostarczenia jego kopii Zamawiającemu w terminie do 3 dni przed upływem tego terminu. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przepisów art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów. Dokumenty będą oceniane w trybie spełnia - nie spełnia, czyli: nie spełnia warunku - za brak dokumentu, spełnia warunek- za przedstawienie ważnego dokumentu lub kompletu dokumentów (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie). Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający, na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą wymaganych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. w celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt. 1. Zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółki cywilnej wymagane są dokumenty rejestrowe współwłaścicieli spółki. Warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą i potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie; 2. w celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki określone w pkt. 2, Zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty przetargowej wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dostaw przy czym za spełnienie warunku Zamawiający uzna co najmniej dwie takie dostawy. Przedstawiony wykaz musi zawierać co najmniej następujące informacje: a) firma i adres zleceniodawcy zamówienia, b) opis przedmiotu wykonanego zamówienia, c) wartość wykonanego zamówienia brutto w złotych z dokładnością do jednego złotego, d) termin wykonania zamówienia (data rozpoczęcia i zakończenia - dzień, miesiąc, rok). Wzór wykazów stanowią Załączniki nr 4a-4c do SIWZ. Aby wykazane dostawy (dostawa) mogły być uznane za potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty przetargowej dokumenty (potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopie protokołów odbioru, referencji i innych dokumentów), potwierdzające należyte wykonanie zamówień wymienionych w wykazie. 3. w celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki określone w pkt. 3, Zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty przetargowej polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 4. w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt. 4. Zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty przetargowej aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt. 4. Zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty przetargowej aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w pkt. 4., Zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty przetargowej aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego (utworzonego na mocy ustawy o Krajowym Rejestrze Karnym Dz.U. z 2000 r. Nr 50 poz. 580 z późn. zm.) w zakresie zawartym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w pkt. 4. Zamawiający żąda, aby Wykonawca, jeżeli jest podmiotem zbiorowym w myśl przepisów ustawy o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U. nr 197 z 27.11.2002 r. poz. 1661 z późn. zm.), załączył do oferty przetargowej aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie zawartym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w pkt.1. - 4. Zamawiający żąda, aby Wykonawca złożył na podstawie art. 44 ustawy P.z.p. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 9. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (oferta składana wspólnie przez kilka podmiotów - np. konsorcjum, spółka cywilna) ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a) w odniesieniu do warunków określonych w pkt. 1 i pkt. 4 SIWZ każdy z przedsiębiorców oddzielnie musi udokumentować, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1-9 ustawy, b) warunki udziału w postępowaniu, określone w pkt. 2 i pkt. 3 muszą być spełnione wspólnie (łącznie) przez wszystkich wykonawców, c) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego albo do reprezentowania i zawarcia umowy na realizację zamówienia publicznego. Umocowanie należy złożyć wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa powinna jednoznacznie i dokładnie określać zakres umocowania oraz dane mocodawców i pełnomocnika, d) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem), e) wypełniając załącznik nr 1 do SIWZ formularz ofertowy należy w miejscu Nazwa i adres Wykonawcy wpisać dane wszystkich podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia z zaznaczeniem lidera (pełnomocnika). W pozostałych dokumentach powołujących się na Wykonawcę należy w miejscu Nazwa i adres Wykonawcy wpisać dane dotyczące konsorcjum lub pełnomocnika konsorcjum. 10. Wykonawca składający ofertę w postępowaniu mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 10.1 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1, pkt 4-6 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 10.2 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 7 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp. 10.3. dokumenty, o których mowa w pkt. 10.1 a,c oraz pkt.10.2 powinny być wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument o którym mowa w pkt. 10.1 b powinien być wystawiony nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10.4 jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 10.1 i pkt 10.2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt. 10.3 stosuje się odpowiednio. 11 Wykonawca nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony zgodnie z art. 24 ustawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ jest również dostępna za opłatą w siedzibie Zamawiającego w Olsztynie przy ul. Partyzantów 6-8. Opłata za 1 egzemplarz kopii SIWZ wynosi: 7,00 zł brutto + koszty przesyłki.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2008 godzina 13:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji Wydział Zaopatrzenia i Inwestycji (Sekretariat) ul. Pstrowskiego 3, 10-049 Olsztyn Blok 27 I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa 30 sztuk zestawów komputerowych wraz z drukarkami.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 30 sztuk zestawów komputerowych wraz z drukarkami na potrzeby KWP w Olsztynie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa 100 sztuk zestawów komputerowych wraz z drukarkami.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 100 sztuk zestawów komputerowych wraz z drukarkami na potrzeby KWP w Olsztynie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego (dostawa 3 sztuk zestawów komputerowych, 1 sztuki drukarki laserowej, 1 sztuki urządzenia wielofunkcyjnego atramentowego) na potrzeby KWP w Olsztynie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.