eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iłowo-Osada › Przetarg nieograniczony na remont dróg gminnych - asfaltowanie nawierzchni dróg w m. Mławka, Białuty i Iłowo-Wieś, ul. Janowska oraz remont cząstkowy dróg na terenie gminy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-01

Iłowo-Osada: Przetarg nieograniczony na remont dróg gminnych - asfaltowanie nawierzchni dróg w m. Mławka, Białuty i Iłowo-Wieś, ul. Janowska oraz remont cząstkowy dróg na terenie gminy.
Numer ogłoszenia: 21401 - 2016; data zamieszczenia: 01.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Iłowo-Osada , ul. Wyzwolenia 5, 13-240 Iłowo-Osada, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 23 654 14 60, faks 23 654 10 14.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugilowo-osada.bip.org.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na remont dróg gminnych - asfaltowanie nawierzchni dróg w m. Mławka, Białuty i Iłowo-Wieś, ul. Janowska oraz remont cząstkowy dróg na terenie gminy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony na remont dróg gminnych - asfaltowanie nawierzchni dróg w m. Mławka, Białuty i Iłowo-Wieś, ul. Janowska oraz remont cząstkowy dróg na terenie gminy. Część I. Droga gminna dz. 142/3; 142/2; 142/1 w miejscowości Mławka. Część II. Droga obejmująca działki 110/2; 110;4; 109; 111/2; 111/1 w miejscowości Mławka. Część III. Droga gminna dz. 927 i 135/3 w miejscowości Iłowo - Wieś, ul. Janowska. Część IV. Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Białuty odcinki A-B-C-D. Część V. Cząstkowe remonty dróg gminnych. Ogólny zakres robót dla poszczególnych części: Długości przewidzianych elementów do realizacji: Część I. Droga gminna dz. 142/3; 142/2; 142/1 w miejscowości Mławka - długość odcinka przewidzianego do realizacji - 208 mb - szerokość 4,5 mb. Część II. Droga obejmująca działki 110/2; 110;4; 109; 111/2; 111/1 w miejscowości Mławka - długość odcinka przewidzianego do realizacji - 157,80 mb - szerokość 3,2 mb. Część III. Droga gminna dz. 927 i 135/3 w miejscowości Iłowo - Wieś ul. Janowska - długość odcinka przewidzianego do realizacji - 152 mb - szerokość 3,5 mb. Część IV. Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Białuty odcinek A-B-C-D - długość odcinka przewidzianego do realizacji - 0,439 km. Część V. Cząstkowe remonty dróg gminnych a) uzupełnienie nawierzchni drogi gminnej 188063N i 188064N (działki 156/4; 339; 198; 423; wzdłuż nowowybudowanego chodnika) - długość odcinka przewidzianego do realizacji 261mb, szer. 0,5m b) Inne lokalizacje na drogach gminnych - łączna powierzchnia 100 m2. Opis stanu istniejącego: Pasy drogowe posiadają zmienną szerokość. Istniejące drogi posiadają nawierzchnię: - destrukt asfaltowy - odcinek część I; część II; - geosta - część III; - droga o nawierzchni z kruszywa - część IV; Stan przewidziany do realizacji: Część I. Droga gminna dz. 142/3; 142/2; 142/1 w miejscowości Mławka. Zadanie przewiduje: - uzupełnienie dziur i wybojów istniejącej nawierzchni z destruktu asfaltowego, - skropienie istniejącej nawierzchni z destruktu asfaltowego, - wykonanie nawierzchni asfaltowej ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S 50/70, grubości 5 cm po zagęszczeniu, - wykonaniu poboczy o szerokości 0,75m, - ustawienie oznakowania A-7-1 szt; D-1- 2szt. - ustawienie oznakowania D-46 - 1 szt.; D-47 - 1 szt. Wykonanie zadania połączy istniejący zjazd z drogi wojewódzkiej 544 z dojazdem do wiaduktu kolejowego. Niweletę drogi ukształtować w taki sposób aby dostosować ją do wysokości istniejących skrzyżowań, nie rezygnując przy tym z płynności przebiegu drogi. Lokalizację miejsca robót stanowi mapka poglądowa - załącznik nr 9 Część II. Droga obejmująca działki 110/2; 110;4; 109; 111/2; 111/1 w miejscowości Mławka. Zadanie przewiduje: - uzupełnienie dziur i wybojów istniejącej nawierzchni z destruktu asfaltowego - skropienie istniejącej nawierzchni z destruktu asfaltowego - wykonaniu warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 16W 50/70, grubości 4 cm po zagęszczeniu, - skropieniu nawierzchni - wykonanie nawierzchni asfaltowej ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S 50/70, grubości 4 cm po zagęszczeniu. - wykonaniu poboczy o szerokości 0,75m - ustawienie oznakowania A-7 1 szt.; D-1 2szt. Wykonanie zadania połączy istniejący zjazd z drogi wojewódzkiej 544 z dojazdem do wiaduktu kolejowego. Niweletę drogi ukształtować w taki sposób aby dostosować ją do wysokości istniejących skrzyżowań, nie rezygnując przy tym z płynności przebiegu drogi. Lokalizację miejsca robót stanowi mapka poglądowa - załącznik nr 9. Część III. Droga gminna dz. 927 i 135/3 w miejscowości Iłowo - Wieś ul. Janowska. Zadanie przewiduje: - uzupełnienie dziur i wybojów w istniejącej nawierzchni; - wykonanie koryta i podbudowy; - skropienie nawierzchni; - wykonanie nawierzchni asfaltowej ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S 50/70, grubości 5 cm po zagęszczeniu. - wykonaniu poboczy o szerokości 1,0m - ustawienie niezbędnego oznakowania pionowego - ustawienie oznakowania D-46 - 2 szt.; D-47 - 2 szt. Wykonanie zadania połączy istniejące drogi powiatowe o nawierzchni asfaltowej tj. drogę 1551N (ul. Janowska) i 1554N (ul. Wiejska) w miejscowości Iłowo - Wieś. Niweletę drogi ukształtować w taki sposób aby dostosować ją do wysokości istniejących skrzyżowań, nie rezygnując przy tym z płynności przebiegu drogi. Lokalizację miejsca robót stanowi mapka poglądowa - załącznik nr 10 i 11. Część IV. Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Białuty odcinek A-B-C-D. Zadanie przewiduje: - realizacja według opracowań zgodnie z załącznikami nr 8 - oznakowanie wyłącznie w niezbędnym zakresie przewidzianych do realizacji robót tj. D-46 D-47 zgodnie z załącznikiem nr 8 koniec i początek robót (punkt A i D). Część V. Cząstkowe remonty dróg gminnych a) uzupełnienie nawierzchni drogi gminnej 188063N i 188064N (działki 156/4; 339; 198; 423; wzdłuż nowowybudowanego chodnika) - długość odcinka przewidzianego do realizacji 261mb, szer. 0,5m. Zadanie przewiduje: - korytowanie nawierzchni żwirowej pod przewidziane uzupełnienie nawierzchni asfaltowej wraz z zagęszczeniem; - wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 16W 50/70, grubości 4 cm po zagęszczeniu; - wykonanie nawierzchni asfaltowej ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S 50/70, grubości 4 cm po zagęszczeniu; b) Inne lokalizacje na drogach gminnych - łączna powierzchnia 100 m2 Należy uzupełnić betonem asfaltowym AC 11S 50/70. Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną na cały cykl realizacji zamówienia (tyczenie, inwentaryzacja wskazanie granic pasa drogowego), oznakowanie i zabezpieczenie robót w obrębie wykonywanych robót. Wyłoniony w toku postępowania Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia osoby, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy / robót nad realizacją przedmiotowego zamówienia (roboty remontowe realizowane na podstawie zgłoszenia robót). Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. Szczegóły pozostałych robót PRZEDMIAR ROBÓT- załącznik nr 7..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.31.40-2, 45.11.10.00-8, 45.11.27.30-1, 45.00.00.00-7, 45.23.24.51-8, 45.23.33.20-8, 45.23.32.90-8, 45.23.31.42-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje w tym zakresie szczegółowego opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, gdyż przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu oceny spełniania warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje, w tym zakresie opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, gdyż nie stawia żadnych szczególnych wymogów, co do potencjału technicznego.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje, w tym zakresie opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, gdyż nie stawia żadnych szczególnych wymogów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje, w tym zakresie opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, gdyż nie stawia żadnych szczególnych wymogów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pozostałe dokumenty do złożenia wraz z ofertą: 1) Oświadczenie o podwykonawcach, 2) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy, Wykonawców ubiegającego ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, pełnomocnictwo takie może wynikać z dołączonej do oferty umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej, 3) Wykonawca, który polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (Oryginał).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin zapłaty - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje zgodnie z art. 144 PZP możliwość zmiany w stosunku do treści oferty następujących postanowień umowy w następujących warunkach (okolicznościach): 1) wydłużenia terminu obowiązywania umowy, pod warunkiem, że: a) prace objęte umową zostały wstrzymane przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy, b) zaszła konieczność uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji danych, zgód bądź pozwoleń osób trzecich lub właściwych organów, c) wystąpiły bardzo złe warunki atmosferyczne, w istotny sposób odbiegające od typowych, uniemożliwiające wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, d) wystąpiła siła wyższa uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy. Termin umowny zostanie wydłużony o sumę dni okresów wstrzymania prac na wniosek Wykonawcy uzgodniony z Zamawiającym. Decyzja o konieczności wstrzymania robót powinna zostać potwierdzona wpisem do dziennika budowy oraz powinna zostać uzgodniona z Zamawiającym. O wstrzymaniu robót budowlanych Wykonawca powinien każdorazowo powiadomić Zamawiającego. 2) zmniejszenia przedmiotu zmówienia, pod warunkiem, że: a) z niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji przyczyn wykonanie całości przedmiotu zamówienia napotyka istotne trudności, których przezwyciężenie wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów. Wszystkie powyższe postanowienia w podpunktach 1) i 2) stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Natomiast nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy PZP: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego) b) zmiana danych teleadresowych c) zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem. 3) zmiany wynagrodzenia umownego, pod warunkiem, że a) Ustawodawca dokonał zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT). 2. Zmiana postanowień umowy wymaga zgody obu stron wyrażonej na piśmie w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugilowo-osada.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Iłowo-Osada ul. Wyzwolenia 5, 13-240 Iłowo-Osada, pokój nr 2..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2016 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Iłowo-Osada ul. Wyzwolenia 5, 13-240 Iłowo-Osada, pokój nr 9, I piętro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Droga gminna dz. 142/3; 142/2; 142/1 w miejscowości Mławka..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie przewiduje: - uzupełnienie dziur i wybojów istniejącej nawierzchni z destruktu asfaltowego, - skropienie istniejącej nawierzchni z destruktu asfaltowego, - wykonanie nawierzchni asfaltowej ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S 50/70, grubości 5 cm po zagęszczeniu, - wykonaniu poboczy o szerokości 0,75m, - ustawienie oznakowania A-7 -1 szt; D-1 - 2szt. - ustawienie oznakowania D-46 - 1 szt.; D-47 - 1 szt. Wykonanie zadania połączy istniejący zjazd z drogi wojewódzkiej 544 z dojazdem do wiaduktu kolejowego. Niweletę drogi ukształtować w taki sposób aby dostosować ją do wysokości istniejących skrzyżowań, nie rezygnując przy tym z płynności przebiegu drogi. Lokalizację miejsca robót stanowi mapka poglądowa - załącznik nr 9.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.31.40-2, 45.11.10.00-8, 45.11.27.30-1, 45.00.00.00-7, 45.23.24.51-8, 45.23.33.20-8, 45.23.32.90-8, 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin zapłaty - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Droga obejmująca działki 110/2; 110;4; 109; 111/2; 111/1 w miejscowości Mławka..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie przewiduje: - uzupełnienie dziur i wybojów istniejącej nawierzchni z destruktu asfaltowego - skropienie istniejącej nawierzchni z destruktu asfaltowego - wykonaniu warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 16W 50/70, grubości 4 cm po zagęszczeniu, - skropieniu nawierzchni - wykonanie nawierzchni asfaltowej ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S 50/70, grubości 4 cm po zagęszczeniu. - wykonaniu poboczy o szerokości 0,75m - ustawienie oznakowania A-7 1 szt.; D-1 2szt. Wykonanie zadania połączy istniejący zjazd z drogi wojewódzkiej 544 z dojazdem do wiaduktu kolejowego. Niweletę drogi ukształtować w taki sposób aby dostosować ją do wysokości istniejących skrzyżowań, nie rezygnując przy tym z płynności przebiegu drogi. Lokalizację miejsca robót stanowi mapka poglądowa - załącznik nr 9..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.31.40-2, 45.11.10.00-8, 45.11.27.30-1, 45.00.00.00-7, 45.23.24.51-8, 45.23.33.20-8, 45.23.32.90-8, 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin zapłaty - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Droga gminna dz. 927 i 135/3 w miejscowości Iłowo - Wieś ul. Janowska.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie przewiduje: - uzupełnienie dziur i wybojów w istniejącej nawierzchni; - wykonanie koryta i podbudowy; - skropienie nawierzchni; - wykonanie nawierzchni asfaltowej ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S 50/70, grubości 5 cm po zagęszczeniu. - wykonaniu poboczy o szerokości 1,0m - ustawienie niezbędnego oznakowania pionowego - ustawienie oznakowania D-46 - 2 szt.; D-47 - 2 szt. Wykonanie zadania połączy istniejące drogi powiatowe o nawierzchni asfaltowej tj. drogę 1551N (ul. Janowska) i 1554N (ul. Wiejska) w miejscowości Iłowo - Wieś. Niweletę drogi ukształtować w taki sposób aby dostosować ją do wysokości istniejących skrzyżowań, nie rezygnując przy tym z płynności przebiegu drogi. Lokalizację miejsca robót stanowi mapka poglądowa - załącznik nr 10 i 11.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.31.40-2, 45.11.10.00-8, 45.11.27.30-1, 45.00.00.00-7, 45.23.24.51-8, 45.23.33.20-8, 45.23.32.90-8, 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin zapłaty - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Białuty odcinek A-B-C-D.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie przewiduje: - realizacja według opracowań zgodnie z załącznikami nr 8 - oznakowanie wyłącznie w niezbędnym zakresie przewidzianych do realizacji robót tj. D-46 D-47 zgodnie z załącznikiem nr 8 koniec i początek robót (punkt A i D)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.31.40-2, 45.11.10.00-8, 45.11.27.30-1, 45.00.00.00-7, 45.23.24.51-8, 45.23.33.20-8, 45.23.32.90-8, 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin zapłaty - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Cząstkowe remonty dróg gminnych ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) uzupełnienie nawierzchni drogi gminnej 188063N i 188064N (działki 156/4; 339; 198; 423; wzdłuż nowowybudowanego chodnika) - długość odcinka przewidzianego do realizacji 261mb, szer. 0,5m. Zadanie przewiduje: - korytowanie nawierzchni żwirowej pod przewidziane uzupełnienie nawierzchni asfaltowej wraz z zagęszczeniem; - wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 16W 50/70, grubości 4 cm po zagęszczeniu; - wykonanie nawierzchni asfaltowej ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S 50/70, grubości 4 cm po zagęszczeniu; b) Inne lokalizacje na drogach gminnych - łączna powierzchnia 100 m2. Należy uzupełnić betonem asfaltowym AC 11S 50/70..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.31.40-2, 45.11.10.00-8, 45.11.27.30-1, 45.00.00.00-7, 45.23.24.51-8, 45.23.33.20-8, 45.23.32.90-8, 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin zapłaty - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.