eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › Dostawa akcesoriów i urządzeń protetycznych dla kierunku kształcenia w zawodzie Technik dentystyczny w ramach realizacji projektu systemowego EFS Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie Nr POKL 09.02.00-06-001/09 tytułZawodowa Przyszłość Lubelszczyzny realizowanego przez Medyczne Studium Zawodowego w Chełmie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-21

Chełm: Dostawa akcesoriów i urządzeń protetycznych dla kierunku kształcenia w zawodzie Technik dentystyczny w ramach realizacji projektu systemowego EFS Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie Nr POKL 09.02.00-06-001/09 tytuł: Zawodowa Przyszłość Lubelszczyzny realizowanego przez Medyczne Studium Zawodowego w Chełmie.
Numer ogłoszenia: 213934 - 2012; data zamieszczenia: 21.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Medyczne Studium Zawodowe w Chełmie , ul. Szpitalna 50, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 0-82 5652651, faks 0-82 5652651.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna (oświatowa).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa akcesoriów i urządzeń protetycznych dla kierunku kształcenia w zawodzie Technik dentystyczny w ramach realizacji projektu systemowego EFS Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie Nr POKL 09.02.00-06-001/09 tytuł: Zawodowa Przyszłość Lubelszczyzny realizowanego przez Medyczne Studium Zawodowego w Chełmie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów i urządzeń protetycznych dla kierunku kształcenia w zawodzie Technik dentystyczny w podziale na zadania: ZADANIE 1 - Cyfrowy podgrzewacz do topienia wosku jednokomorowy, ZADANIE 2 - Stolik wibracyjny, ZADANIE 3 - Akcesoria protetyczne, ZADANIE 4 - Lampa światłoutwardzająca, ZADANIE 5 - Tygiel ceramiczny /szczegółowy wykaz zawiera FORMULARZ ASORTYMENTOWO-CENOWY- Załącznik nr od 1 do 5 do SIWZ/..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.13.11.73-0, 33.13.11.73-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.07.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.medyki-chelm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Medyczne Studium Zawodowe w Chełmie - Sekretariat ul. Szpitalna 50, 22-100 Chełm..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2012 godzina 11:00, miejsce: Medyczne Studium Zawodowe w Chełmie - Sekretariat ul. Szpitalna 50, 22-100 Chełm..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane w ramach projektu systemowego EFS Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie Nr POKL 09.02.00-06-001/09 tytuł: Zawodowa Przyszłość Lubelszczyzny..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE 1 - Cyfrowy podgrzewacz do topienia wosku jednokomorowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cyfrowy podgrzewacz do topienia wosku jednokomorowy: z klapką zabezpieczającą, z cyfrowym wyświetlaczem temperatury. Zakres 0-120 stopni, z ustawianą temperaturą topnienia ; jedn.miary: szt.; ilość:10,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.11.73-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.07.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE 2 - Stolik wibracyjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stolik wibracyjny z regulacją ; jedn.miary: szt; ilość:2,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.07.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE 3 - Akcesoria protetyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: poz.1. Noże do gipsu, duży z bardzo twardej stali oprawiony w drewnianą rączkę. Z jednego końca nóż do cięcia gipsu, z drugiej zakończony wypustkiem służącym do otwierania puszek polimeryzacyjnych ; jedn.miary: szt.; ilość:20, poz.2. Łopatka do gipsu duża, metalowa ; jedn.miary: szt.; ilość:20, poz.3. Silikonowa miska do gipsu średnica 12,5cm wysokość 9cm ; jedn.miary: szt.; ilość:20, poz.4. Silikonowa miska do gipsu średnica 14cm wysokość 11cm ; jedn.miary: szt.; ilość:20, poz.5. Puszka do powielania modeli w silikonie ; jedn.miary: szt.; ilość:20, poz.6. Foremki do podstaw modeli gipsowych dla szczęki ; jedn.miary: szt.; ilość:20, poz.7. Foremki do podstaw modeli gipsowych dla żuchwy ; jedn.miary: szt.; ilość:20, poz.8. Kieliszek do adapty z moldyną ; jedn.miary: szt.; ilość:10, poz.9. Uchwyt do adapty ; jedn.miary: szt.; ilość:10, poz.10. Pierścień odlewniczy okrągły metalowy nr. 1 ; jedn.miary: szt.; ilość:10, poz.11. Pierścień odlewniczy okrągły metalowy nr. 3 ; jedn.miary: szt.; ilość:10, poz.12. Pierścień odlewniczy okrągły metalowy nr. 6 ; jedn.miary: szt.; ilość:10, poz.13. Pierścień odlewniczy okrągły metalowy nr. 9 ; jedn.miary: szt.; ilość:10, poz.14. Podstawka do pierścieni metalowych ; jedn.miary: szt.; ilość:5,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.11.73-0, 33.13.11.72-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.07.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE 4 - Lampa światłoutwardzająca.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lampa światłoutwardzająca do łyżek indywidualnych ; jedn.miary: szt; ilość:2,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.07.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZADANIE 5 - Tygiel ceramiczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tygiel ceramiczny do odlewni indukcyjnej Hexacast ; jedn.miary: szt.; ilość:30,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.07.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.