eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamienna Góra › dzierżawa analizatora do oznaczania jonów, analizatora hematologicznego, analizatora równowagi kwasowo-zasadowej wraz z dostawą odczynników na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o. o.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-09

Kamienna Góra: dzierżawa analizatora do oznaczania jonów, analizatora hematologicznego, analizatora równowagi kwasowo-zasadowej wraz z dostawą odczynników na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o. o.
Numer ogłoszenia: 213861 - 2014; data zamieszczenia: 09.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o. , ul. Bohaterów Getta 10, 58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie, tel. 75 7449033.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcz.org.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dzierżawa analizatora do oznaczania jonów, analizatora hematologicznego, analizatora równowagi kwasowo-zasadowej wraz z dostawą odczynników na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o. o..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa analizatora do oznaczania jonów, analizatora hematologicznego oraz analizatora równowagi kwasowo - zasadowej wraz z dostawą odczynników na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o. o. Zamówienie podzielone zostało na 3 części: Część 1 dzierżawa analizatora hematologicznego wraz z dostawą odczynników Część 2 dzierżawa analizatora do oznaczania jonów wraz z dostawą odczynników Część 3 dzierżawa analizatora równowagi kwasowo - zasadowej wraz z dostawą odczynników.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7, 38.43.45.70-2, 38.43.45.20-7, 38.43.00.00-6, 38.43.45.00-1, 38.43.45.70-2, 38.43.45.80-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wpłaty wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie odczynników wraz z dzierżawą, sprzedażą analizatorów będących przedmiotem zamówienia. Dokument należy powielić w zależności od wybranego zadania.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    - zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. (Dz. U. 2010, nr 107, poz. 679) Wykonawcy składają dokumenty dopuszczenia do obrotu - używania na terenie RP na oferowane wyroby medyczne zgodnie z ich klasą (deklarację zgodności lub CE zgodnie z klasą wyrobu) bądź oświadczenie, że oferowane produkty posiadają aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, według wzoru: Dokument 3; -Wykonawca winien dołączyć do oferty metodyki - zasady metody potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Z uwagi na zbyteczne zwiększenie rozmiarów oferty Zamawiający dopuszcza złożenie w/w dokumentów w formie elektronicznej (płyta CD lub dyskietka) wraz z oświadczeniem Wykonawcy, iż treść zawarta na dyskietce odpowiada w każdym szczególe oryginałowi - dokument 6 - aplikacje na aparaty - dokument nr 7 - W przypadku, gdy oferowany towar (reagenty, kalibratory i inne materiały zużywalne) zawierają substancję niebezpieczną i podlegają przepisom ustawy z dnia 11.01.2001 o substancjach i preparatach chemicznych (Dz. U. 2001.11.84 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 03.07.02 w sprawie karty charakterystyki substancji niebezpiecznej i preparatu niebezpiecznego (Dz. u. 2002.14.117 ze zmn.) - Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 2004.12.14 zmieniające rozporządzenie w sprawie karty charakterystyki substancji niebezpiecznej i preparatu niebezpiecznego (Dz. U. 2004, Nr 2, poz. 8 ) Wykonawca może dołączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem lub w formie elektronicznej przez Wykonawcę kartę charakterystyki na oferowane odczynniki, reagenty, kontrolki w rozumieniu wyżej przytoczonych przepisów jako - dokument nr 3 bądź tylko oświadczenie o którym mowa w dokumencie 3 (jako dok 3). - wypełniony dokument potwierdzający spełnianie wymagań Zamawiającego dot. analizatora hematologicznego i/lub do oznaczania jonów/analizatora równowagi kwasowo-zasadowej - dokument nr 8, 8a, 8b

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza wprowadzanie do umowy zmian wymienionych wyłącznie w niniejszym punkcie w drodze aneksu do umowy, poprzedzonego pisemnym, umotywowanym wnioskiem z uwzględnieniem zasad ich wprowadzenia. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności w następujących przypadkach: - wystąpi siła wyższa mająca wpływ na realizację umowy, - zaistnieje omyłka pisarska lub rachunkowa, - nieistotnej zmiany umowy, - zachodzi konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia, w przypadku, gdy nie można było tego przewidzieć w chwili podpisania umowy, - niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy, - jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, a w szczególności w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT, - zachodzi konieczność zmiany w zakresie podwykonawstwa, o ile nie jest to sprzeczne z postanowieniami SIWZ, - możliwa jest korzystna dla Zamawiającego zmiana terminu i sposobu płatności za realizację przedmiotu zamówienia, - nastąpiła zmiana danych Wykonawcy w tym min. formy organizacyjno - prawnej, - zmiana rachunku bankowego i innych danych stron, - numeru katalogowego produktu (zmiana nr kat nie wymaga aneksowania umowy), - nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, przedmiotowym/ produkt zamienny, sposobu konfekcjonowania, liczby opakowań, - wymiany/ uzupełnienia elementów składowych aparatury w sytuacji gdy: - wprowadzony zostanie do sprzedaży przez wykonawcę produkt zmodyfikowany/ udoskonalony, - wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ww.pcz.org.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o. o. ul. Bohaterów Getta 10 58-400 Kamienna Góra dział zamówień publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o. o. ul. Bohaterów Getta 10 58-400 Kamienna Góra SEKRETARIAT.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dzierżawa analizatora hematologicznego wraz z dostawą odczynników.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 zamówienia obejmuje dostawę odczynników, materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do wykonania 63 000 badań morfologii krwi oraz krwi kontrolnej dla przeprowadzenia 3 300 kontroli (1 kontrola dziennie na 3 poziomach: L, M, H) wraz z dzierżawą automatycznego analizatora hematologicznego typu 5-Diff z drukarką i UPS -em na okres 36 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy. Szczegółowe warunki dotyczące dzierżawy, gwarancji, obsługi technicznej, płatności określają istotne postanowienia umowy. Wykonawca przedstawi niezbędne procedury mycia i obsługi okresowej urządzenia zalecane przez producenta. Wykonawca zapewni serwis analizatora przez jednostkę posiadającą autoryzacją producenta analizatora. Wszystkie naprawy serwisowe w okresie obowiązywania umowy zostaną dokonane na koszt Wykonawcy za wyjątkiem materiałów zużywalnych odpłatnych. Wykonawca dokona bezpłatnie jednego przeglądu konserwacyjno - technicznego aparatu raz na rok..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dzierżawa analizatora do oznaczania jonów wraz z dostawą odczynników.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 zamówienia obejmuje dostawę odczynników, materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do wykonania 63 000 badań morfologii krwi oraz krwi kontrolnej dla przeprowadzenia 3 300 kontroli (1 kontrola dziennie na 3 poziomach: L, M, H) wraz z dzierżawą automatycznego analizatora hematologicznego typu 5-Diff z drukarką i UPS -em na okres 36 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy. Szczegółowe warunki dotyczące dzierżawy, gwarancji, obsługi technicznej, płatności określają istotne postanowienia umowy. Wykonawca przedstawi niezbędne procedury mycia i obsługi okresowej urządzenia zalecane przez producenta. Wykonawca zapewni serwis analizatora przez jednostkę posiadającą autoryzacją producenta analizatora. Wszystkie naprawy serwisowe w okresie obowiązywania umowy zostaną dokonane na koszt Wykonawcy za wyjątkiem materiałów zużywalnych odpłatnych. Wykonawca dokona bezpłatnie jednego przeglądu konserwacyjno - technicznego aparatu raz na rok..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dzierżawa analizatora równowagi kwasowo - zasadowej wraz z dostawą odczynników.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 3 dzierżawa analizatora do wykonywania badań równowagi kwasowo - zasadowej RK-Z wraz z reagentami Zamówienie obejmuje dostawę odczynników i materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do wykonania 16 000 badań rk-z określonych w załączniku oraz 3300 kontroli wraz z dzierżawą automatycznego analizatora do wykonywania badań rk-z na okres 36 miesięcy. Szczegółowe warunki zakończenia umowy dzierżawy, gwarancji, obsługi technicznej, warunki płatnicze obejmuje umowa. Wykonawca przedstawi niezbędne procedury mycia i obsługi okresowej urządzenia zalecanej przez producenta. Wykonawca zapewni serwis z autoryzacją producenta analizatora. Wszystkie naprawy serwisowe w okresie obowiązywania umowy zostaną dokonane na koszt Wykonawcy za wyjątkiem materiałów zużywalnych odpłatnych. Wykonawca dokona bezpłatnie jednego przeglądu konserwacyjno - technicznego aparatu raz na rok..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.45.80-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.