eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Choszczno › Zakup i dostawa fabrycznie nowego, średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego na podwoziu 4x4.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-09

Choszczno: Zakup i dostawa fabrycznie nowego, średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego na podwoziu 4x4.
Numer ogłoszenia: 213841 - 2014; data zamieszczenia: 09.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Choszczno , ul. Wolności 24, 73-200 Choszczno, woj. zachodniopomorskie, tel. 095 7659300, faks 095 7659306.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.choszczno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa fabrycznie nowego, średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego na podwoziu 4x4..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1 Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego na podwoziu 4x4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Zamęcinie. 1.2 Dostarczony pojazd musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad materiałowych i prawnych, nadający się do użytku, zgodnie z jego przeznaczeniem rok produkcji 2014 . 1.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań dla pojazdu określa załącznik nr 5 do SIWZ, który należy wypełnić i dołączyć do oferty. 1.4 Sprzęt i wyposażenie pojazdu musi być: fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad materiałowych i prawnych, nadające się do użytku zgodnie z przeznaczeniem, spełniać wymagania wynikające z przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, zużycia energii wymagane przepisami obowiązującymi prawa oraz wymagania i normy określone w specyfikacji. 1.5 Sprzęt i wyposażenie (jeżeli wymaga to przepis prawa) musi spełniać wymagania określone w załączniku do rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. z 2007, Nr 143, poz. 1002) oraz uszczegółowienie tych wymogów podane w tabeli minimalne wymagania techniczno-użytkowe (Świadectwo ważne na dzień odbioru technicznego pojazdu). 1.6 Sprzęt i wyposażenie (jeżeli wymaga to przepis prawa) musi posiadać świadectwo dopuszczenia do użytkowania w ochronie przeciwpożarowej na terenie Polski, a w przypadku pojazdu i wyposażenia wyprodukowanego lub dopuszczonego do obrotu w innym państwie członkowskim Unii Europejskiej albo w Republice Turcji, jak również wyprodukowanych w innym państwie członkowskim Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), dopuszczenie wydane po ustaleniu przez jednostkę dopuszczającą, że wyrób zapewnia bezpieczeństwo publiczne. Aktualne świadectwa dopuszczenia wydane przez uprawnioną jednostkę certyfikującą, potwierdzone za zgodność z oryginałem należy dostarczyć w trakcie odbioru przedmiotu umowy. 1.7 Podwozie pojazdu musi posiadać aktualne świadectwo homologacji zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2012 r., poz.1137 z późn. zm.). Wykonywanie zmian i przeróbek w konstrukcji podwozia-kabiny bez zgody producenta lub niezgodnie z jego wytycznymi jest zabronione. W przypadku, gdy przekroczone zostaną warunki zabudowy określone przez producenta podwozia, wymagane jest świadectwo homologacji typu pojazdu kompletnego oraz zgoda producenta podwozia na wykonanie zabudowy. 1.8 Pojazd powinien być zabudowany i wyposażony zgodnie z wymaganiami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2013r. poz. 951 z późn. zm.). 1.9 Urządzenia, podzespoły oraz sprzęt zamontowany w pojeździe powinny spełniać wymagania odrębnych przepisów krajowych i-lub międzynarodowych oraz stosownych norm technicznych. 1.10 W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca jest obowiązany wykonać: a) oznaczenie pożarnicze pojazdu zgodnie z zarządzeniem Nr 8/2008 z dnia 10 kwietnia 2008r. Komendanta Głównego PSP w sprawie gospodarki transportowej w jednostkach organizacyjnych PSP, oznaczenie operacyjne zostanie ustalone z wykonawcą w trakcie realizacji zamówienia, b) oznaczenie - herb miejscowości i napisy zawierające nazwę jednostki lub godło jednostki oraz napis (STRAŻ) zgodnie z ustaleniami z zamawiającym. c) oznaczenie: - Wykonano przy wsparciu finansowym Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie zgodnie z ustaleniami z zamawiającym. 1.11 Wykonawca obowiązany jest dostarczyć pojazd wraz z wyposażeniem z pełnymi zbiornikami (po korek ) zatankowanym paliwem. 1.12 Wykonawca obowiązany jest dostarczyć zamawiającemu: a) instrukcję obsługi pojazdu w języku polskim, zawierające dokładną informację o płynach i materiałach eksploatacyjnych, wraz ze schematami instalacji w tym instalacji elektrycznej i rysunkami, które będą tak szczegółowe, że umożliwią UŻYTKOWNIKOWI obsługę, konserwację i podstawowe czynności konserwacyjno-naprawcze, w dwóch egzemplarzach pisemnych oraz wersji elektronicznej na CD lub DVD. b) komplet dokumentacji niezbędnej do zarejestrowania pojazdu. c) książkę gwarancyjną ze wskazaniem serwisów uprawnionych do napraw pojazdu i jego wyposażenia. 1.13 W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca obowiązany jest do przeszkolenia z obsługi pojazdu będącego przedmiotem zamówienia, przedstawicieli ze strony zamawiającego min 4 osób..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10 - Wozy strażackie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń-na formularzu oferty - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy-ów ubiegającego-cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. Świadectwo dopuszczenia lub opinię techniczną CNBOP do stosowania w ochronie przeciwpożarowej,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie: a) zmiany wynagrodzenia w przypadku odstąpienia na wniosek zamawiającego od wykonania części umowy, ze względu na opóźnienia w realizacji przedmiotu umowy albo wadliwość dostarczonej części dostawy, b) niedostępnością na rynku sprzętu-urządzeń wskazanych przez zamawiającego w specyfikacji, a wynikająca z zaprzestania jego produkcji lub wycofaniem z rynku, zmiany zasad dokonywania odbiorów przedmiotu umowy, jeśli nie zmniejszy to zasad bezpieczeństwa i nie spowoduje zwiększenia kosztów dokonywania odbiorów, które obciążałyby zamawiającego, c) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, przy czym zmiana spowodowana może być okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi zarówno od zamawiającego jak i od wykonawcy skutkującymi koniecznością przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy, w przypadku: - opóźnienia zamawiającego w zakresie dokonywania odbioru, - z powodu okoliczności lub siły wyższej, której nie można było przewidzieć i zapobiec, pomimo należytej staranności. Warunki dokonywania zmian: - inicjowanie zmian na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, uzasadnienie zmiany prawidłową realizacją przedmiotu umowy, - forma pisemna pod rygorem nieważności w formie aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.choszczno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Choszcznie, ul. Wolności 24, 73-200 Choszczno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Choszcznie, ul. Wolności 24, 73-200 Choszczno, kancelaria ogólna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007 - 2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.