eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Ochrona fizyczna sędziów, pracowników i mienia Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Szczecinie wykonywana zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-16

Szczecin: Ochrona fizyczna sędziów, pracowników i mienia Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Szczecinie wykonywana zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia.
Numer ogłoszenia: 213726 - 2010; data zamieszczenia: 16.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Sąd Administracyjny w Szczecinie , ul. Staromłyńska 10, 70-561 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 4849222, 4849250, faks 4880752.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona fizyczna sędziów, pracowników i mienia Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Szczecinie wykonywana zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie porządku publicznego w Wojewódzkim Sądzie Administracyjnym w Szczecinie oraz ochrona sędziów, pracowników, mienia i osób znajdujących się na terenie Sądu, wykonywana zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. 05.145.1221 ze zm.), wykonywana przez jednego pracownika w godzinach urzędowania Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Szczecinie, polegająca na: 1) kontroli osób wchodzących do budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Szczecinie za pomocą bramkowych oraz ręcznych wykrywaczy metalu, prowadzonej w oparciu o treść Zarządzenia Nr 14/2010 Prezesa Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Szczecinie z dnia 10 czerwca 2010 r., 2) zapewnieniu nietykalności osobistej sędziom i pracownikom Sądu, a także ochrony osób znajdujących się w granicach obiektu sądowego, 3) zapobieganiu czynom godzącym w powagę i godność Sądu, a także zakłóceniom porządku publicznego na terenie ochranianego obiektu oraz powiadamianiu o powyższym fakcie Kierownictwa Sądu, 4) ochronie mienia sądowego przed kradzieżą, zniszczeniem i dewastacją, 5) powiadamianiu Kierownictwa Sądu o czynach przestępczych zaistniałych na terenie chronionego obiektu oraz zabezpieczeniu miejsca ich popełnienia do czasu przybycia policji, 6) prowadzeniu ewidencji pełnienia służby, w której odnotowuje się przebieg służby, zaistniałe zdarzenia, godziny rozpoczęcia i zakończenia służby przez każdego pracownika Wykonawcy, 7) udzielaniu pomocy przy zwalczaniu ewentualnych zagrożeń (zwłaszcza pożaru, zalania) oraz pomocy przy ewakuacji ludzi lub mienia z budynku Sądu, 8) przestrzeganiu poleceń i zarządzeń wydanych przez Kierownictwo Sądu, które nie stoją w sprzeczności z wykonywanymi obowiązkami, 9) współpracy w zakresie wykonywanych zadań z policją sądową i innymi służbami publicznymi. Osoby sprawujące bezpośrednią ochronę fizyczną muszą posiadać licencję pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia. Wykonawca musi posiadać doświadczenie w świadczeniu usług ochrony fizycznej w sądach powszechnych lub prokuraturze lub sądach administracyjnych lub obiektach Ministerstwa Sprawiedliwości. Wykonawca na własny koszt wyposaży osoby wykonujące bezpośrednią ochronę fizyczną w jednolity mundur reprezentacyjny, właściwy dla miejsca pełnienia służby (marynarka, koszula, spodnie eleganckie, materiałowe, buty wizytowe), potrzebny sprzęt specjalnego przeznaczenia oraz środki łączności. Pracownik ochrony musi posiadać umieszczony w widocznym miejscu identyfikator, zawierający imię i nazwisko pracownika ochrony oraz nazwę firmy zatrudniającej. Pracownik ochrony będzie zobowiązany do zaznajomienia się z przepisami ppoż. obowiązującymi w ochranianym obiekcie i trybem postępowania w sytuacjach zagrożeń oraz procedurami regulującymi ruch osób w obiekcie Zamawiającego. Pracownicy ochrony muszą być wyposażeni w dopuszczalne środki przymusu bezpośredniego posiadające stosowne atesty: 1) kajdanki, 2) pałkę obronną wielofunkcyjną, 3) paralizator elektryczny, 4) ręczny detektor metalu oraz bezprzewodowe środki łączności, pozwalające na natychmiastowy kontakt z centrum dyspozycyjnym lub wezwanie patrolu interwencyjnego. Zryczałtowany koszty ewentualnych interwencji patrolu mobilnego winien być wliczony w stawce roboczogodziny pracownika ochrony. Wykonawca na terenie miasta Szczecina musi posiadać minimum pięć, własnych mobilnych patroli zdolnych do natychmiastowej interwencji na wezwanie pracownika ochrony. Zadania ochrony będące przedmiotem zamówienia będą realizowane przez jednego pracownika, w godzinach 7:30 - 15:30, we wszystkie dni urzędowania Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Szczecinie. Zamawiający zastrzega sobie prawo skrócenia czasu pełnienia służby pracownika ochrony Wykonawcy w wyznaczone dni. Wykonawca i osoby realizujące zadania bezpośredniej ochrony fizycznej zobowiązani są do bezterminowego zachowania w tajemnicy wszelkich informacji, które mogą mieć wpływ na stan bezpieczeństwa Zamawiającego. Wykonawca wskaże koordynatora do organizowania i kierowania osobami realizującymi na rzecz Zamawiającego usługi bezpośredniej ochrony osób i mienia, do którego będzie należało kontrolowanie osób wykonujących usługi ochrony oraz współpraca z przedstawicielem Zamawiającego w zakresie całokształtu działań związanych z wykonaniem umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają ważną koncesję na prowadzenie działalności związanej z ochroną osób i mienia, wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku Dz. U. 1997 Nr 114, poz. 740 ze zmianami. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie wskazania spełnia,nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wskazanie przez Wykonawcę realizację co najmniej dwóch umów o okresie trwania jednej z nich minimum 12 miesięcy, w sądach powszechnych lub prokuraturze lub sądach administracyjnych lub obiektach Ministerstwa Sprawiedliwości, odpowiadającym swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie wskazania spełnia, nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Pracownicy ochrony muszą być wyposażeni w dopuszczalne środki przymusu bezpośredniego posiadające stosowne atesty: 1) kajdanki, 2) pałkę obronną wielofunkcyjną, 3) paralizator elektryczny, 4) ręczny detektor metalu oraz bezprzewodowe środki łączności, pozwalające na natychmiastowy kontakt z centrum dyspozycyjnym lub wezwanie patrolu interwencyjnego. Wykonawca na terenie miasta Szczecina musi posiadać minimum pięć, własnych mobilnych patroli zdolnych do natychmiastowej interwencji na wezwanie pracownika ochrony. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie wskazania spełnia, nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest złożenie przez Wykonawcę - oświadczenia, iż pracownicy Wykonawcy, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w Wojewódzkim Sądzie Administracyjnym w Szczecinie, posiadają uprawnienia pracownika ochrony mienia - udokumentowane licencją pierwszego stopnia. Zamawiający zastrzega, iż pracownicy Wykonawcy nie posiadający licencji pracownika ochrony pierwszego stopnia nie mogą wykonywać przedmiotu zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie wskazania spełnia, nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę - posiadania polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę co najmniej 1 000 000,00 zł. W trakcie realizacji umowy Wykonawca będzie zobowiązany przedłużać ważność polisy w razie jej wygaśnięcia, na kwotę nie mniejszą niż wskazaną w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie wskazania spełnia, nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    Oświadczenie o używaniu przy realizacji zamówienia jedynie takich środków przymusu bezpośredniego i ręcznego detektora metalu, które są dopuszczone do użytku na terenie Polski i posiadają ważne atesty.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szczecin.wsa.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.szczecin.wsa.gov.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2010 godzina 12:00, miejsce: WOJEWÓDZKI SĄD ADMINISTRACYJNY W SZCZECINIE UL. STAROMŁYŃSKA 10 70-561 SZCZECIN Biuro Podawcze (pokój nr 07).

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 24.08.2010.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.