eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Wykonanie remontu dziesięciu komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na cztery części1) Część I zamówienia - ul. Szarotki 14/20, ul. Jagiellońska 5/12, ul. Krzywoustego 18/27; 2) Część II zamówienia - ul. Drzymały 14/15, ul. Królowej Jadwigi 32/9, ul. Królowej Jadwigi 33/22, ul. Langiewicza 4/26; 3) Część III zamówienia - ul. Budziszyńska 8/66, ul. Szpitalna 9/1; 4) Część IV zamówienia - ul. Królowej Korony Polskiej 29/4

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-26

Szczecin: Wykonanie remontu dziesięciu komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na cztery części: 1) Część I zamówienia - ul. Szarotki 14/20, ul. Jagiellońska 5/12, ul. Krzywoustego 18/27; 2) Część II zamówienia - ul. Drzymały 14/15, ul. Królowej Jadwigi 32/9, ul. Królowej Jadwigi 33/22, ul. Langiewicza 4/26; 3) Część III zamówienia - ul. Budziszyńska 8/66, ul. Szpitalna 9/1; 4) Część IV zamówienia - ul. Królowej Korony Polskiej 29/4
Numer ogłoszenia: 213642 - 2014; data zamieszczenia: 26.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 173636 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych, ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4886333, 91 4886301, faks 91 4893831, 91 4893832.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu dziesięciu komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na cztery części: 1) Część I zamówienia - ul. Szarotki 14/20, ul. Jagiellońska 5/12, ul. Krzywoustego 18/27; 2) Część II zamówienia - ul. Drzymały 14/15, ul. Królowej Jadwigi 32/9, ul. Królowej Jadwigi 33/22, ul. Langiewicza 4/26; 3) Część III zamówienia - ul. Budziszyńska 8/66, ul. Szpitalna 9/1; 4) Część IV zamówienia - ul. Królowej Korony Polskiej 29/4.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dziesięciu komunalnych lokali mieszkalnych, w podziale na cztery części: 1) Część I zamówienia - ul. Szarotki 14/20, ul. Jagiellońska 5/12, ul. Krzywoustego 18/27; 2) Część II zamówienia - ul. Drzymały 14/15, ul. Królowej Jadwigi 32/9, ul. Królowej Jadwigi 33/22, ul. Langiewicza 4/26; 3) Część III zamówienia - ul. Budziszyńska 8/66, ul. Szpitalna 9/1; 4) Część IV zamówienia - ul. Królowej Korony Polskiej 29/4. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, warunkami technicznymi oraz sztuką budowlaną. Roboty należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu robót budowlanych i przepisami p.poż. 3. Wykonawca jest wytwarzającym odpady w rozumieniu przepisów ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2013 r., poz. 21). Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia ma obowiązek w pierwszej kolejności poddania odpadów budowlanych (odpadów betonowych, ziemi gruzu budowlanego) odzyskowi, a jeżeli z przyczyn technologicznych jest on niemożliwy lub nieuzasadniony z przyczyn ekologicznych lub ekonomicznych, to Wykonawca zobowiązany jest do przekazania powstałych odpadów do unieszkodliwienia. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować Zamawiającemu sposób gospodarowania tymi odpadami (utylizacja, wywóz gruzu itp.) jako warunek dokonania odbioru końcowego realizowanego zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.41 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część 1 - ul. Szarotki 14/20, ul. Jagiellońska 5/12, ul. Krzywoustego 18/27

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hydra Gaz Serwis Janusz Szczepański, ul. Rugiańska 38/3, 71-677 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32888,86 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 27653,05

  • Oferta z najniższą ceną: 27653,05 / Oferta z najwyższą ceną: 35793,25

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Część 2 - ul. Drzymały 14/15, ul. Królowej Jadwigi 32/9, ul. Królowej Jadwigi 33/22, ul. Langiewicza 4/26;

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usługowy S. C. P.Szelewicki, E. Szelewicki, ul. Włościańska 1, 70-021 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 42513,05 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 38715,48

  • Oferta z najniższą ceną: 38715,48 / Oferta z najwyższą ceną: 38715,48

  • Waluta: PLN.

Część NR: 1   

Nazwa: Część 3 - ul. Budziszyńska 8/66, ul. Szpitalna 9/1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakłąd Ogólnobudowlany DEKO-PLUS Grzegorz Szelewicki, ul. Frezjowa 23, 72-003 Dobra, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50904,84 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 46908,19

  • Oferta z najniższą ceną: 46908,19 / Oferta z najwyższą ceną: 46908,19

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Część 4 - ul. Królowej Korony Polskiej 29/4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Budowlana Ekoprojekt inż. Maciej Moszyński, ul.Miła 26, 74-400 Dębno, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35128,71 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 30999,90

  • Oferta z najniższą ceną: 30999,90 / Oferta z najwyższą ceną: 36702,46

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.