eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › całodobowy , osobowy dozór (ochrony fizycznej) budynków mieszkalnych zlokalizowanych przy ul. Żeglarzy 5 i Żeglarzy 7 w Gdyni

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-06-30

Gdynia: całodobowy , osobowy dozór (ochrony fizycznej) budynków mieszkalnych zlokalizowanych przy ul. Żeglarzy 5 i Żeglarzy 7 w Gdyni
Numer ogłoszenia: 213570 - 2009; data zamieszczenia: 30.06.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 169408 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Budynków Komunalnych nr 3 Zakład Budżetowy, ul. Abrahama 55, 81-366 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6205138, faks 058 6617280.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja samorządowa zarządzanie mieszkalnym i niemieszkalnym zasobem gminnym.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: całodobowy , osobowy dozór (ochrony fizycznej) budynków mieszkalnych zlokalizowanych przy ul. Żeglarzy 5 i Żeglarzy 7 w Gdyni.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest całodobowy, osobowy dozór (ochrona fizyczna) budynków mieszkalnych zlokalizowanych przy ul. Żeglarzy 5 i Żeglarzy 7 w Gdyni oraz placów zabaw znajdujących się na posesji ww. budynków. Ochrona budynków przy ul. Żeglarzy 5 i w budynku przy ul. Żeglarzy 7 pełniona ma być całodobowo w następujący sposób: od godziny 7.00 do 7.00 dnia następnego, we wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do niedzieli- wymagany jeden pracownik w każdym budynku. Do obowiązków Wykonawcy należy m.in.: Zapewnienie pracownikom ochrony podczas pełnienia służby na obiekcie jednolitego ubioru oraz identyfikatorów osobistych i wyposażenia niezbędnego do prawidłowego wykonywania przydzielonych im zadań (krótkofalówki, piloty anytnapadowe, latarki). Ścisła współpraca z zamawiającym w tym bieżące informowanie o dewastacjach, kradzieżach, zalaniach, pożarze i innych zdarzeniach. Zapewnienie bezpieczeństwa osób i mienia przed: kradzieżą, rabunkiem, zniszczeniem i uszkodzeniem, szkodami wynikłymi z awarii technicznych. W warunkach zagrożenia powiadomienie odpowiednich służb - Policja, Straż Miejska, Straż Pożarna oraz podjęcie działań zmierzających do likwidacji źródła zagrożenia. Powiadamianie Policji i Straży Pożarnej o zaistniałych zdarzeniach przeciwko porządkowi publicznemu i ppoż. Wykonywanie innych zadań związanych z bezpieczeństwem obiektu i ochroną mienia zleconych przez Zamawiającego. Uniemożliwienie wejścia/wyjścia osobom niepowołanym i nieupoważnionym. Niedopuszczanie do przebywania osób do tego nieuprawnionych w pomieszczeniach na parterze wskazanych przez zamawiającego Ujęcie osób stwarzających zagrożenie dla dozorowanych obiektów w celu niezwłocznego przekazania tych osób Policji. Obserwacja budynków poprzez wykonywanie obchodu wszystkich pięter, piwnic i terenu wokół budynków. Kontrola ruchu osobowego, ewidencjonowanie, wydawanie i przyjmowanie kluczy do suszarni i innych pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego. Szczególna ochrona zwolnionych lokali mieszkalnych (pustostany). Kontrola zamknięć i zabezpieczeń dozorowanych budynków i terenu. Sprawdzanie stanu sprawności urządzeń sanitarnych w pomieszczeniach wspólnego użytku- łazienkach. Sprawdzanie stanu obiektów pod względem prawidłowego zabezpieczenia oraz bezpieczeństwa ppoż. Informowanie Zamawiającego o dokonanych spostrzeżeniach i nieprawidłowościach na terenie budynków. Odnotowywanie w Książce służby przebiegu służby każdego obiektu. Pracownicy ochrony obiektów powinni być bezwzględnie przeszkoleni w zakresie umiejętności posługiwania się sprzętem ppoż- gaśnice. Sprzątanie i odśnieżanie wejść do budynków (zakres do uzgodnienia) Zapewnienie we własnym zakresie i na swój koszt łączności telefonicznej z ochranianym obiektem. Pracownikom ochrony zabrania się m.in.: wnoszenia, przechowywania jakichkolwiek przedmiotów, rzeczy, mebli do pomieszczeń wspólnych ( w przypadku stwierdzenia naruszenia zakazu wywóz przedmiotów pokrywać będą pracownicy ochrony), oglądania telewizji, słuchania radia, spania, czytania: prasy, książek, opuszczania posterunku bez otrzymania zmiany, przyjmowania wizyt, przebywania na terenie dozorowanego obiektu poza wyznaczonymi godzinami pracy, samowolnego oddalania się z miejsca pełnionej służby, wnoszenia i spożywania alkoholu podczas służby, korzystania z telefonów służbowych w celach prywatnych, parkowania pojazdów prywatnych na terenie objętym dozorem, przyjmowania i przechowywania przedmiotów lub rzeczy należących do interesantów. Opracowanie -planu ochrony dla przedmiotowych obiektów i innej dokumentacji ochronnej. Plan ochrony winien obejmować m.in.: ogólną charakterystykę obiektu, analizę stanu potencjalnych zagrożeń, zasady organizacji i wykonania ochrony obiektu, dane dotyczące przyjętego systemu ochrony obiektu, instrukcje postępowania pracowników ochrony w przypadku napadu, włamania, pożaru awarii technicznych. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca objętego zamówieniem w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty oraz wykonania zamówienia. Wizję lokalną ustala się na dzień 01.06.2009r. od godziny 9:00do godziny 11:00. W wyznaczonym terminie osoba upoważniona do kontaktów z oferentami Pani Marzena Dworaczek będzie na obiektach..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 137532.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.06.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma WIKING Agencja Ochrony Mienia i Konwoje Witold Stochmiałek, Krzywoustego 8, 81-035 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 137532.00
  • Oferta z najniższą ceną: 137532.00 oferta z najwyższą ceną: 210816.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.