eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sławno › Budowa kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Bobrowiczki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-04

Sławno: Budowa kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Bobrowiczki
Numer ogłoszenia: 213558 - 2008; data zamieszczenia: 04.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sławno , ul. M. C. Skłodowskiej 9, 76-100 Sławno, woj. zachodniopomorskie, tel. 059 8106229, fax. 059 8107526.

  • Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.gminaslawno.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Bobrowiczki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Budowa kanalizacji sanitarnej dla m. Bobrowiczki Parametry rzeczowe inwestycji: 1)Dostawa i montaż pompowni ścieków - tłoczni - 3 kpl. 2)Kanalizacja grawitacyjna kanalizacja grawitacyjna fi 200 PCV - 6 353,00 mb studzienki grawitacyjne fi 315 PCV - 150 szt. studzienki grawitacyjne żeliwne fi 1200 - 22 szt. studzienka pomiarowa fi 1400 - 1 szt. studzienka rozprężna fi 1000 - 2 szt. 3)Przykanaliki przykanaliki fi 160 PCV - 1 013,84 mb studzienki grawitacyjne fi 315 PCV - 76 szt. 4)Kanalizacja tłoczna kanał ciśnieniowy fi 90 z rur PE - 2 313,86 mb studzienki fi 1000 - 18 szt. zestaw rewizyjny fi 90 - 7 szt. zestaw odpowietrzania fi 90 - 7 szt. zestaw odwodnienia fi 90 - 4 szt. 5)Roboty elektryczne.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 60.000,00 zł (słownie złotych: sześćdziesiąt tysięcy złotych). 2.Wadium można wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Sławno Nr 50 9317 00020000 3131 2000 0030 z dopiskiem (Wadium - Kanalizacja sanitarna Bobrowiczki) 5.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6.Kopię przelewu należy załączyć do oferty. 7.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy w Sławnie, ul. M.C. Skłodowskiej 9, 76-100 Sławno - w Kasie Urzędu, pokój nr 12 ( Zamawiający w tym przypadku nie żąda załączenia potwierdzenia wniesienia wadium do oferty).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Pzp, tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a)wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. dniem 04.09.2008 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2(dwie) roboty budowlane jako generalny wykonawca odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tzn. robotami polegającymi na budowie kanalizacji sanitarnej grawitacyjno - tłocznej o długości co najmniej 5 km i wartości nie mniejszej niż 1,5 mln. zł brutto każda. b)dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi (w tym kierownik budowy z minimum 5 letnim stażem w kierowaniu robotami, a kierownik robót z minimum 2 letnim stażem w kierowaniu robotami) Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty ksero uprawnień oraz ksero zaświadczenia, potwierdzone za zgodność z oryginałem, wydanego przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. c)dysponują niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami, d)wykonawca musi posiadać przeciętne średnioroczne zatrudnienie co najmniej 40 pracowników w każdym roku w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: a)wykonawca musi posiadać średnioroczny obrót w ciągu ostatnich 3 lat w wysokości minimum 5 mln zł. w każdym roku, b)wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1,5 mln zł. c)posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na wartość nie mniejsza niż 500 tys. zł. w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej d)wykonawca musi posiadać wskaźnik płynności szybkiej (wartość majątku obrotowego(aktywa obrotowe) pomniejszone o wartość zapasów do zobowiązań krótkoterminowych) w każdym roku obrotowym, tj. 2005 - 2007 nie niższy niż 1,5 (w przypadku występowania wykonawców wspólnie (konsorcjum) wskaźnik płynności szybkiej nie niższy niż 1,5 musi posiadać co najmniej jedna z firm wchodząca w skład konsorcjum). 4)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (pełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. 3.Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku, gdy Wykonawcą jest spółka cywilna lub jawna - umowę spółki. 2.Aktualna informacja z Krajowego rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24, ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.. 3.Aktualna informacja z Krajowego rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24, ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Wykaz wykonanych minimum 2 (dwóch) robót budowlanych jako generalny wykonawca odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tzn. robotami polegającymi na budowie kanalizacji sanitarnej grawitacyjno - tłocznej o długości co najmniej 5 km i wartości nie mniejszej niż 1,5 mln. zł brutto każda wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. dniem 04.09.2008 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania - na formularzu lub w oparciu o formularz stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ oraz na Załączniku nr 2A do SIWZ - Plan zapewnienia Jakości (PZJ) wykonanych robót. Dla każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty (np. protokoły odbioru, referencje) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 6.Wykaz osób i podmiotów przewidzianych do wykonania zamówienia i ich uprawnienia budowlane wymagane zgodnie z przepisami Prawa budowlanego wraz z przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (Wykonawca musi dysponować osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi - w tym kierownikiem budowy z minimum 5 letnim stażem w kierowaniu robotami, a kierownik robót z minimum 2 letnim stażem w kierowaniu robotami) sporządzony na formularzu lub w oparciu o formularz stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ - Potencjał kadrowy -(dokumenty mogą być przedstawione w postaci kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem). 7.Wykaz niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje Wykonawca - Potencjał techniczny - sporządzony na formularzu lub w oparciu o formularz stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ. 8.Informacja na temat liczby zatrudnionych pracowników (Wykonawca musi posiadać przeciętne średnioroczne zatrudnienie co najmniej 40 pracowników w każdym roku) w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, sporządzona na formularzu lub w oparciu o formularz stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ - (należy dołączyć druki ZUS DRA za okres ostatnich 3 lat). 9.Wykaz podwykonawców oraz opis i zakres robót przewidzianych do realizacji przez podwykonawców wraz z zobowiązaniem podwykonawców do współpracy, na formularzu lub w oparciu o formularz stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ. 10.Zaakceptowany wzór umowy - Załącznik nr 7 do SIWZ. 11.Dane finansowe za ostatnie trzy lata (2005 - 2007 ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, dołączając kopię bilansu i rachunek zysków i strat za ten okres. Wykonawcy nie zobowiązani do sporządzania bilansu dołączają inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności ogółem sporządzony na formularzu lub w oparciu o formularz stanowiący Załącznik nr 8 do SIWZ. Wykonawca musi posiadać średnioroczny obrót w ciągu ostatnich 3 lat w wysokości minimum 5 mln zł. w każdym roku) oraz wskaźnik płynności szybkiej (wartość majątku obrotowego(aktywa obrotowe) pomniejszone o wartość zapasów do zobowiązań krótkoterminowych) w każdym roku obrotowym tj. 2005-2007 nie niższy niż 1,5 (w przypadku występowania wykonawców wspólnie /konsorcjum/ wskaźnik płynności szybkiej nie niższy niż 1,5 musi posiadać co najmniej jedna z firm wchodząca w skład konsorcjum). 12.Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na wartość nie mniejszą niż 500 tys. zł. w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 13.Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 1,5 mln zł., wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum wymagane jest złożenie takiej informacji przez każdego z członków konsorcjum, natomiast Zamawiający oceniał będzie wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej łącznie. 14.Harmonogram rzeczowo-finansowy robót w rozbiciu na lata realizacji z uwzględnieniem niżej wymienionego finansowania: w 2008 r. - finansowanie w wysokości do 500 tys. zł., w 2009 r. - pozostałe finansowanie. 15. Kosztorys ofertowy. 16.Dowód wniesienia wadium w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu na konto Zamawiającego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaslawno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Uslug Inwestycyjych Powiernik Sp. z o.o. Koszalin, ul. 4 Marca 38, 75 - 708 Koszalin, tel/fax 094 342 44 43. Koszt SIWZ wynosi 15,00 zł..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2008 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiajacego - Urząd Gminy Sławno, ul. M.C. Skłodowskiej 9, 76-100 Sławno - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.