eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa i montaż mebli dla potrzeb jednostek Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-11

Kraków: Dostawa i montaż mebli dla potrzeb jednostek Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie.
Numer ogłoszenia: 213515 - 2008; data zamieszczenia: 11.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie , al. Mickiewicza 21, 31-120 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6624413, fax. 012 6624410.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ar.krakow.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż mebli dla potrzeb jednostek Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli dla potrzeb jednostek Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. Zakres zamówienia obejmuje dostawę oraz montaż przystawek laboratoryjnych do stołu wyspowego, przystawek laboratoryjnych do stołu przyściennego, biurek, szafek z szufladami, szafek na komputer, meblościanek na książki, stołu, kontenera, odbojników ściennych, półek, obudowy parapetów okiennych, szaf wnękowych, regałów dwudrzwiowych, dostawek do biurka, ław, półki na kółkach na komputer, szaf dwudrzwiowych, szaf pojedynczych ubraniowych, regałów niskich, kontenerów z szufladami na górze cokolik, szafki niskie dwudrzwiowej z drzwiczkami rozsuwanymi, regałów wysokich, szafy ubraniowo-aktowej, nadstawek, stolików, szaf do laboratorium, ociekacza, blatu do biurka, szafki pod kuchenkę elektryczną, stołu laboratoryjnego, szafek z drzwiami przesuwnymi, szafek otwartych, listew maskujących, krzeseł, krzeseł obrotowych, szafy mapnik z regałem, foteli tapicerowanych, stołów, biurek dwustronnych, szaf oraz stołków laboratoryjnych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny tych warunków 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawcy wykazali, że: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie, zrealizowali co najmniej dwie dostawy mebli, każda o wartości nie mniejszej niż cena brutto oferty, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu I. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda załączenia do oferty: a)oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonawca zrealizował co najmniej dwie dostawy mebli, każda o wartości nie mniejszej niż cena brutto oferty, zamawiający żąda załączenia do oferty: a)wykazu minimum dwóch wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, zrealizowali co najmniej dwie dostawy mebli o wartości nie mniejszej niż cena brutto oferty - z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, b)dokumentów potwierdzających, że dostawy przedstawione w ww. wykazie zostały wykonane należycie. (Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, obowiązuje załączenie odpowiednich dokumentów zgodnych z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. z 2006r., Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane). 3.Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. II. Oprócz dokumentów wymienionych w punkcie VII.A do oferty należy załączyć: 1.Wypełniony druk OFERTA. 2.Wypełniony druk Opis przedmiotu zamówienia stanowiący formularz cenowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ar.krakow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ dostępna jest na stronie internetowej zamawiającego-adres:www.ar.krakow.pl lub w siedzibie zamawiającego-Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, al. Mickiewicza 21, pok. 37 (parter).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2008 godzina 10:30, miejsce: Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, al. Mickiewicza 21, pok. 37 (parter)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i montaż mebli dla potrzeb Katedry Fizjologii Lesnej (Sala ćwiczeń) 31-425 Kraków, al. 29 Listopada 46.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż mebli dla potrzeb Katedry Fizjologii Lesnej (Sala ćwiczeń) 31-425 Kraków, al. 29 Listopada 46: przystawka laboratoryjna do stołu wyspowego, przystawka laboratoryjna do stołu przyściennego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa i montaż mebli dla potrzeb Wydziału Leśnego (pokoje nr 313, 316, 315, 314, 312C- Laboratorium, 312B, 312A, 311, 310, 309, 308-Sala Seminaryjna oraz pokoje Katedry Inżynierii Leśnej), 31-425 Kraków, Al. 29 Listopada 46..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż mebli dla potrzeb Wydziału Leśnego (pokoje nr 313, 316, 315, 314, 312C- Laboratorium, 312B, 312A, 311, 310, 309, 308-Sala Seminaryjna oraz pokoje Katedry Inżynierii Leśnej), 31-425 Kraków, Al. 29 Listopada 46:biurka, szafki z szufladami, szafki na komputer, meblościanki na książki, stół, kontener, odbojniki ścienne, półki, obudowy parapetów okiennych, szafy wnękowe, regały dwudrzwiowe, dostawki do biurka, ławy, półki na kółkach na komputer, szafy dwudrzwiowych, szafy pojedyncze ubraniowe, regały niskie, kontenery z szufladami na górze cokolik, szafki niskie dwudrzwiowe z drzwiczkami rozsuwanymi, regały wysokie, szafy ubraniowo-aktowe, nadstawki, stoliki, szafy do laboratorium, ociekacze, blat do biurka, szafki pod kuchenkę elektryczną, stół laboratoryjny, szafki z drzwiami przesuwnymi, szafki otwarte, listwy maskujące, krzesła, krzesła obrotowe, szafy mapnik z regałem, fotele tapicerowane oraz stoły..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa i montaż mebli dla potrzeb Katedry Surowców i Przetwórstwa Owocowo-Warzywnego, 30-149 Kraków, ul. Balicka 122..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż mebli dla potrzeb Katedry Surowców i Przetwórstwa Owocowo-Warzywnego, 30-149 Kraków, ul. Balicka 122: biurka dwustronne, szafy, biurka pod komputer..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa i montaż mebli dla potrzeb Wydziału Hodowli i Biologii Zwierząt, 30-059 Kraków, Al. Mickiewicza 24/28, Sala nr 242..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż mebli dla potrzeb Wydziału Hodowli i Biologii Zwierząt, 30-059 Kraków, Al. Mickiewicza 24/28, Sala nr 242: stołki laboratoryjne..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.