eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała Podlaska › Profilowanie dróg gruntowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej przy użyciu równiarki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-14

Biała Podlaska: Profilowanie dróg gruntowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej przy użyciu równiarki
Numer ogłoszenia: 21348 - 2011; data zamieszczenia: 14.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej , ul. Sidorska 90A, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 083 3431909, faks 083 3437975.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: powiatbialski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Profilowanie dróg gruntowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej przy użyciu równiarki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest profilowanie dróg gruntowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej przy użyciu równiarki z podziałem na 4 części: Część 1: teren Obwodu Drogowego Nr 1 w Białej Podlaskiej - profilowanie dróg gruntowych w ilości 350 490 m2, Część 2: teren Obwodu Drogowego Nr 2 w Międzyrzecu Podlaskim - profilowanie dróg gruntowych w ilości 414 480 m2, Część 3: teren Obwodu Drogowego Nr 3 w Sławatyczach - profilowanie dróg gruntowych w ilości 206 160 m2, Część 4: teren Obwodu Drogowego Nr 4 w Terespolu - profilowanie dróg gruntowych w ilości 260 130 m2. 2. Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45.23.31.42- 6 Roboty w zakresie naprawy dróg. 3. Przewiduje się dwukrotne profilowanie dróg: I - profilowanie - od dnia podpisania umowy do 31 maja 2011 r., II - profilowanie - od 01 sierpnia do 30 listopada 2011 r., 4. W przypadku konieczności wykorzystywania sprzętu równocześnie w tym samym czasie na poszczególnych obwodach drogowych wykonawca musi dysponować taką liczbą równiarek na ile części zostaje złożona oferta, 5. Profilowanie dróg gruntowych równiarkami o średniej szerokości 6 m z nadaniem odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych (przekroju daszkowego) umożliwiającego spływ wód opadowych, 6. O rozpoczęciu robót na poszczególnych drogach na terenie danego obwodu decyzję podejmuje Kierownik danego Obwodu Drogowego. Decyzja powinna być przekazana wykonawcy co najmniej na dwa dni przed rozpoczęciem wykonywania robót, 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo sukcesywnego zgłaszania robót dostosowując je do potrzeb wynikających z konieczności naprawy poszczególnych dróg wg zapotrzebowań Kierowników Obwodów Drogowych, 8. Wykonywane roboty będą kontrolowane min. raz na dzień przez Kierownika Obwodu Drogowego. Roboty wykonane nienależycie podlegały będą ponownemu wykonaniu, 9. Do obowiązków Wykonawcy należy: - zabezpieczenie właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, - takiej organizacji robót, aby nie powodować niszczenia innych elementów drogi lub urządzeń związanych z funkcjonowaniem drogi, -Wykonawca ponosi skutki prawne i finansowe za ewentualne szkody osób trzecich spowodowane prowadzeniem robót w pasie drogowym oraz w związku z wadami związanymi z niewłaściwym wykonaniem robót, - odpowiednie oznakowania prowadzonych robót, 10. Należność za poszczególne profilowania, będzie realizowana przez zamawiającego w formie przelewu, nie później niż 30 dni od daty otrzymania faktury VAT.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy w/w dokumentów stosując formułę: spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy w/w dokumentów stosując formułę: spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy w/w dokumentów stosując formułę: spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy w/w dokumentów stosując formułę: spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy w/w dokumentów stosując formułę: spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie na poniższych warunkach: 1) w przypadku zmiany stawki podatku VAT przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania umowy, wynikającej ze zmiany ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego. 2) w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków pogodowych uniemożliwiających wykonanie zamówienia w terminie umownym, rozumianych jako ciągłe opady deszczu trwające dłużej niż 7 dni, wystąpienie niskich temperatur uniemożliwiających realizacje robót zgodnie z przyjętą technologią powyżej 7 dni. 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatbialski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej, ul. Sidorska 90A, pok. nr 7 lub za zaliczeniem pocztowym.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej, ul. Sidorska 90A, pok. nr 7.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Profilowanie dróg gruntowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej przy użyciu równiarki na terenie Obwodu Drogowego Nr 1 w Białej Podlaskiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Profilowanie dróg gruntowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej przy użyciu równiarki na terenie Obwodu Drogowego Nr 1 w Białej Podlaskiej - profilowanie dróg gruntowych w ilości 350 490 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Profilowanie dróg gruntowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej przy użyciu równiarki na terenie Obwodu Drogowego Nr 2 w Międzyrzecu Podlaskim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Profilowanie dróg gruntowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej przy użyciu równiarki na terenie Obwodu Drogowego Nr 2 w Międzyrzecu Podlaskim - profilowanie dróg gruntowych w ilości 414 480 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Profilowanie dróg gruntowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej przy użyciu równiarki na terenie Obwodu Drogowego Nr 3 w Sławatyczach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Profilowanie dróg gruntowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej przy użyciu równiarki na terenie Obwodu Drogowego Nr 3 w Sławatyczach - profilowanie dróg gruntowych w ilości 206 160 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Profilowanie dróg gruntowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej przy użyciu równiarki na terenie Obwodu Drogowego Nr 4 w Terespolu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Profilowanie dróg gruntowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej przy użyciu równiarki na terenie Obwodu Drogowego Nr 4 w Terespolu - profilowanie dróg gruntowych w ilości 260 130 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.