eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzkowice › Zagospodarowanie terenu przy Rynku w Gorzkowicach obejmujące budowę parkingu publicznego wraz z budową, przebudową i rozbudową niezbędnej infrastruktury technicznej z uwzględnieniem funkcji drogi przejazdowej -etap III.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-03-01

Gorzkowice: Zagospodarowanie terenu przy Rynku w Gorzkowicach obejmujące budowę parkingu publicznego wraz z budową, przebudową i rozbudową niezbędnej infrastruktury technicznej z uwzględnieniem funkcji drogi przejazdowej -etap III.
Numer ogłoszenia: 21337 - 2016; data zamieszczenia: 01.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 4771 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gorzkowice, ul. Szkolna 3, 97-350 Gorzkowice, woj. łódzkie, tel. 044 6818006, faks 044 6818006.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie terenu przy Rynku w Gorzkowicach obejmujące budowę parkingu publicznego wraz z budową, przebudową i rozbudową niezbędnej infrastruktury technicznej z uwzględnieniem funkcji drogi przejazdowej -etap III..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia: zagospodarowanie terenu przy Rynku w Gorzkowicach obejmujący budowę parkingu publicznego wraz z budową, przebudową i rozbudową niezbędnej infrastruktury technicznej. 2. W zakresie III etapu zadania są: a) roboty drogowe, b) budowa części systemu odwodnienia c) budowa elementów instalacji oświetlenia terenu Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja techniczna stanowiąca załączniki Nr 9,10,11 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Przy czym zakres robót oraz technologię robót określa projekt budowany i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Przedmiary robót załączone do specyfikacji są opracowaniem wtórnym w stosunku do projektu budowlanego i specyfikacji technicznej. Zawierają zestawienie przewidywanych robót w celu zobrazowania skali zamierzenia budowlanego i ułatwienia Wykonawcom oszacowania kosztów realizacji inwestycji, dlatego co do zasady pełnią funkcję pomocniczą. 3. Zamawiający wskazuje miejsce transportu i utylizacji urobku, tj. dz. nr 810, 811,812 obręb Gorzkowice. 4. Zakres prac obejmuje między innymi: a) wykonie robót zgodnie projektem technicznym i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, b) realizację obowiązków i poniesienie kosztów wynikających z decyzji o zajęciu pasa drogi, w zakresie niezbędnym do realizacji zadania - jeśli zajdzie taka potrzeba. c) organizację i zabezpieczenie placu budowy. Oznakowanie i wykonanie robót budowlanych w zakresie tymczasowej drogi technicznej zgodnie z zaakceptowanym projektem organizacji ruchu niezbędnych w celu realizacji przedmiotu zamówienia (projekt w załączeniu). Wraz z ograniczeniem tonażowym dla samochodów ciężarowych - Maksymalny nacisk na oś pojazdów budowy wynosi 50 kN oraz zastosowaniem materiałów ochronnych zapobiegające ewentualnym uszkodzeniom nawierzchni parkingu wykonanych w I i II etapie. d) uporządkowanie terenu po budowie oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną, w tym przywrócenie do stanu pierwotnego części parkingu wykorzystanego w celu tymczasowej drogi technologicznej. e) sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, 5. Warunkiem koniecznym dla prawidłowego przygotowania oferty przetargowej jest zapoznanie się z dokumentacją techniczną dotyczącą przedmiotowego zamówienia. 6. Zakres zamówienia obejmuje również elementy nie wynikające wprost z dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych, a zgodne ze sztuką budowlaną. lecz konieczne do prawidłowego wykonania robót budowlanych w zakresie projektu. 7. W przypadku stwierdzenia braku danych lub różnic w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej a przedmiarem robót wykonawca powinien zgłosić się do Zamawiającego o wyjaśnienia. 8. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia w zakresie możliwym do przewidzenia na etapie składania ofert, na podstawie SIWZ i przedmiaru robót. Nie dotyczy to warunków niemożliwych do przewidzenia na tym etapie, w szczególności wynikających z błędów/braków w dokumentacji projektowej, znalezisk uniemożliwiających kontynuowanie robót, ujawnienia niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych instalacji, niekorzystnych warunków atmosferycznych i pozostałych okoliczności które zostały przywołane we wzorze umowy. 9. Do wykonania przedmiotu zamówienia, należy stosować wyroby dopuszczone do powszechnego stosowania w budownictwie, muszą one posiadać odpowiednie certyfikaty i atesty gwarantujące bezpieczeństwa ich użytkowania. Dokumenty potwierdzające wprowadzenie do obrotu należy przedstawić do wglądu w trakcie realizacji inwestycji, a komplet przekazać przy odbiorze końcowym. 10. Ilekroć w dokumentacji projektowej użyta jest nazwa własna wyrobu bądź bezpośrednie wskazanie na producenta danego wyrobu, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych pod względem parametrów technicznych i jakościowych. Za materiały równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają takie same lub korzystniejsze parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej. 11.W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty wykazu tych materiałów wraz z podaniem nazwy producenta, załączenia stosownych dokumentów m. in.: atest, aprobaty techniczne. 12. W przypadku, gdy podczas oceny ofert zostanie stwierdzone, że zaoferowane materiały nie spełniają warunku równoważny w odniesieniu do wymienionych w dokumentacji projektowej, Zamawiający odrzuci taką ofertę. 13. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym, obowiązującymi przepisami technicznymi oraz na warunkach określonych umową. 14. Możliwe jest dokonanie wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobycie dodatkowych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy wykonania niniejszego zamówienia, po wcześniejszym ustaleniu terminu i godzin oględzin z pracownikiem urzędu. 15. Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy może nastąpić jedynie zgodnie z zapisem podanym w załączniku nr 8 - Wzór Umowy §13. 16. Kody: 45.23.32.20 -7- roboty w zakresie nawierzchni dróg, 45.11.10.00 - 8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne, 45.11.20.00 - 5 Roboty w zakresie usuwania gleby, 45.23.10.00 - 5 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetyczny, 45.23.13.00 - 8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków, 45.23.14.00 - 9 Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych, 31.52.72.10 - 1 Latarnie 17. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia co najmniej 5 letniej gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz gwarancji na zainstalowane materiały i urządzenie nie krótszej niż oferowana przez producenta. Jednocześnie wyraża zgodę na umowne rozszerzenie okresu rękojmi na czas trwania zaoferowanej gwarancji ( art 558 §1 KC)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 31.52.72.10 - Latarnie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EKOINŻBUD Łukasz Stępień, ul. Krakowskie Przedmieście 56, 97-300 Piotrków Tryb., kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 552645,35 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 282900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 282900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 508058,33

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.