eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Implanty do zespoleń kostnych i inne wyroby medyczne używane przy zabiegach ortopedycznych, wyroby higieniczne, osprzęt do diatermii chirurgicznej prod. ERBE.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-19

Olsztyn: Implanty do zespoleń kostnych i inne wyroby medyczne używane przy zabiegach ortopedycznych, wyroby higieniczne, osprzęt do diatermii chirurgicznej prod. ERBE.
Numer ogłoszenia: 213212 - 2015; data zamieszczenia: 19.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy , ul. Żołnierska 18a, 10-561 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5393472, 0602816546, faks 089 5337701.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wssd.olsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Implanty do zespoleń kostnych i inne wyroby medyczne używane przy zabiegach ortopedycznych, wyroby higieniczne, osprzęt do diatermii chirurgicznej prod. ERBE..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wraz z dostarczaniem do siedziby Zamawiającego różnych wyrobów medycznych w asortymencie oraz ilościach podanych szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ według nw. zadań: - Zadanie nr 1 - m.in. płytki, płyty LCP, system do osteotomii uda i piszczeli, systemy płyt do korekcji Hallux i śródstopia oraz paliczków stopy, gwoździe udowe i piszcelowe, stabilizatory zewnetrzne, śruby i inne implanty do zespoleń kostnych - łącznie 51 pozycji w zadaniu - Zadanie nr 2 - staza do zabiegów operacyjnych - 1 pozycja w zadaniu 15 szt. - Zadanie nr 3 - bimateriały - membrana kolagenowa do uzupełniania ubytków chrzęstno-kostnych w stawie kolanowym - 2 pozycje w zadaniu - Zadanie nr 4 - implanty do barku kotwice wchłaniane i niewchłanialne- 3 pozycje w zadaniu 15 szt. Zadanie nr 5 - biomateriały wchłanialne - piny, gwóździe, kotwica, śruby - 6 pozycji w zadaniu Zadanie nr 6 - implanty do ACL, płytki, śruby, drut - 4 pozycje w zadaniu - Zadanie nr 7 - zestaw do pozyskiwania koncentratu bogatego w macierzyste komórki szpiku kostnego i do pozyskania koncentratu płytek krwi oraz kość wołowa z kolagenem - 4 pozycje w zadaniu - Zadanie nr 8 - Uniwersalny zestaw implantów tytanowych do korekcji skolioz ( z uwzględnieniem operacji typu Grownig Spine) u dzieci - 10 kpl. - Zadanie nr 9 - wyroby higieniczne pielucho majtki - różne rozmiary, 8 pozycji w zadaniu, łącznie 50 000szt. - Zadanie nr 10 - osprzęt do diatermii chirurgicznej prod. ERBE - 37 pozycji w zadaniu.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.18.41.00-4, 33.14.10.00-0, 33.18.31.00-7, 33.18.30.00-6, 33.76.00.00-5, 33.77.12.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    7. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia oraz odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w zał. nr 2 do SIWZ, wymagane jest złożenie: 7.1 dot. zadania od nr 1 do nr 10 - wobec produktów zakwalifikowanych jako wyroby medyczne - w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010r. (Dz.U. 2010r. Nr 107 poz. 679 z późn. zmianami) - Zamawiający wymaga dołączenia do oferty aktualnej, odpowiedniej deklaracji zgodności WE/CE lub certyfikatu WE/CE . 7.2 W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia wymagane jest złożenie odnośnie: a) Dotyczy zadania nr 10 - firmowych materiałów informacyjnych (katalogi producenta lub strony z katalogu dot. oferowanego zakresu, foldery, prospekty lub ulotki ze zdjęciami, w których będą zawarte podstawowe informacje nt. parametrów, właściwości itp. - w j. polskim) b) Dotyczy zadania nr 10 -wymaga się oświadczenia producenta oferowanego asortymentu lub oświadczenie Wykonawcy, że produkty te są oryginalne i w pełni kompatybilne z danym urządzeniem, i że nie spowodują one usterek w jego działaniu, uszkodzeń, utraty gwarancji lub uprawnień z tyt. rękojmi, i że Wykonawca zobowiązuje się do poniesienia wszelkich kosztów w przypadku szkód powstałych na skutek zastosowania produktu wadliwego (nieoryginalnego), a w szczególności: A. Wszelkich kosztów związanych z udokumentowaniem przyczyny uszkodzenia powstałego w wyniku zastosowania zaoferowanego asortymentu; B. Wszelkich kosztów wynikających z uszkodzenia lub całkowitego zniszczenia posiadanego urządzenia powstałego przez zastosowanie zaoferowanego asortymentu; B. Kosztów wynikających z wszelkich roszczeń pacjentów, których uszczerbek na zdrowiu lub życiu był spowodowany zastosowaniem zaoferowanego asortymentu. Dopuszcza się odn. ppkt warunku w ppkt 7.1 oraz 7.2 a) - załączenie do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu przez oferowane produkty ww. wymogów, i o posiadaniu przez wykonawcę wymaganych dokumentów dopuszczających do obrotu produkty zaoferowane w niniejszym postępowaniu i gotowości przedstawienia ich na każde żądanie Zamawiającego w określonym terminie i formie.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony przez wykonawcę zał. nr 1 do SIWZ Formularz Oferty wraz Opisem przedmiotu oferowanego - zał. nr 2 z podanymi cenami, nr katalogowymi i producentami oferowanych wyrobów. 2. Oświadczenie wykonawcy z art. 26 ust. 2d ustawy PZP (wzór zał. nr 5 do SIWZ)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: 2.1 zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy; 2.2 wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. 2.3 zmiana terminu obowiązywania umowy w przypadku nie wykorzystania jej wartości lub ilości przedmiotu zamówienia 2.4 dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy oraz wprowadzanie nowych małoistotnych postanowień do umowy jeżeli, konieczność wprowadzenia tych zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy. 2.5 razie wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcie umowy tj.: zakończenia produkcji oferowanego produktu, wygaśnięcia rejestracji oferowanego produktu 3. Na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w ust. 2.2.5 Wykonawca przedstawi pisemne zawiadomienie producenta. Wykonawca w sytuacji określonej w ust. 2.2.5 w porozumieniu z Zamawiającym zaproponuje produkt równoważny z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Cena jednostkowa proponowanego produktu nie może być wyższa niż produktu oferowanego w ofercie, na podstawie której udzielono zamówienia 4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 5. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); b) zmiany danych teleadresowych,; 6. Zmiany o których mowa w ust. 2 dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku i jego akceptacji przez Strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wssd.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Adres jak w Sekcji I ww..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Ofertę przesłać na adres jak w Sekcji I ww z dopiskiem Sekcja zam. publicznych pok. nr 01 lub złożyć bezpośrednio w tym miejscu..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Zadanie nr 1 - m.in. płytki, płyty LCP, system do osteotomii uda i piszczeli, systemy płyt do korekcji Hallux i śródstopia oraz paliczków stopy, gwoździe udowe i piszczelowe, stabilizatory zewnętrzne, śruby i inne implanty do zespoleń kostnych - łącznie 51 pozycji w zadaniu. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień kod CPV - 33184100-4, 33141000-0, 33183100-7, 33183000-6.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatnosci faktur - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Staza do zabiegów operacyjnych - 1 pozycja w zadaniu 15 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatnosci faktur - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Biomateriały - membrana kolagenowa do uzupełniania ubytków chrzęstno-kostnych w stawie kolanowym - 2 pozycje w zadaniu Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień kod CPV - 33184100-4, 33141000-0, 33183100-7, 33183000-6.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatnosci faktur - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Implanty do barku, kotwice wchłaniane i niewchłanialne- 3 pozycje w zadaniu 15 szt.Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień kod CPV - 33184100-4, 33141000-0, 33183100-7, 33183000-6.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatnosci faktur - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Biomateriały wchłanialne - m.in.:piny, gwoździe, kotwica, śruby - 6 pozycji w zadaniu. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień kod CPV - 33184100-4, 33141000-0, 33183100-7, 33183000-6.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatnosci faktur - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: zadanie nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Implanty do ACL, płytki, śruby, drut - 4 pozycje w zadaniu Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień kod CPV - 33184100-4, 33141000-0, 33183100-7, 33183000-6.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatnosci faktur - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do pozyskiwania koncentratu bogatego w macierzyste komórki szpiku kostnego i do pozyskania koncentratu płytek krwi oraz kość wołowa z kolagenem - 4 pozycje w zadaniu. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień kod CPV - 33184100-4, 33141000-0, 33183100-7, 33183000-6.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatnosci faktur - 10

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uniwersalny zestaw implantów tytanowych do korekcji skolioz ( z uwzględnieniem operacji typu Grownig Spine) u dzieci - 10 kpl. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień kod CPV 33184100-4, 33141000-0, 33183100-7, 33183000-6.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatnosci faktur - 10

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyroby higieniczne pielucho majtki - różne rozmiary, 8 pozycji w zadaniu, łącznie 50 000szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.76.00.00-5, 33.77.12.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Ocena parametrów techniczno-użytkowych - 30

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Osprzęt do diatermii chirurgicznej prod. ERBE m.in. pincety, elektrody, kable, uchwyty, oslony, sondy, aplikatory itp. - łącznie 37 pozycji w zadaniu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatnosci faktur - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.