To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-10-05
Rzeszów: Ustalenie i regulacja stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa pod powierzchniowymi wodami płynącymi położonych na terenie powiatu tarnobrzeskiego wraz z przygotowaniem wniosku do właściwego sądu rejonowego wydziału ksiąg wieczystych o założenie księgi wieczystej i wpis prawa własności Skarbu Państwa do nieruchomości.
Numer ogłoszenia: 213103 - 2012; data zamieszczenia: 05.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 312038 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Podkarpacki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych, ul. Hetmańska 9, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8537 440, faks 17 8536421.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojewódzka samorządowa jedn. org. nieposiadająca osobowości prawnej (jedn. budżet.).
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ustalenie i regulacja stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa pod powierzchniowymi wodami płynącymi położonych na terenie powiatu tarnobrzeskiego wraz z przygotowaniem wniosku do właściwego sądu rejonowego wydziału ksiąg wieczystych o założenie księgi wieczystej i wpis prawa własności Skarbu Państwa do nieruchomości..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ustalenie i regulacja stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa pod powierzchniowymi wodami płynącymi, położonych na terenie powiatu tarnobrzeskiego wraz z przygotowaniem wniosku do właściwego sądu rejonowego wydziału ksiąg wieczystych o założenie księgi wieczystej i wpis prawa własności Skarbu Państwa do nieruchomości - dla 54 działek. Szczegółowy wykaz nieruchomości Skarbu Państwa stanowiących grunty pod powierzchniowymi wodami płynącymi stanowi załącznik nr 2 do siwz - Wykaz działek... Zakres zamówienia obejmuje: 1. Zgłoszenie pracy geodezyjnej we właściwym miejscowo Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej. 2. Zebranie i analizę materiałów źródłowych: - danych zawartych w istniejącym operacie ewidencyjnym, - danych z dokumentów archiwalnych stanowiących zasób Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, - zbiorów dowodów zmian, - danych zawartych w zasobach archiwalnych PZMiUW w Rzeszowie, - badania danych zawartych w księgach dawnych (LWH). 3. Przeprowadzenie badania ksiąg wieczystych, w przypadku gdy w trakcie prac opisanych w pkt. 2 ustalony został numer księgi wieczystej dla działki będącej przedmiotem analizy. Wówczas należy: - sprawdzić poprawność wpisu w księdze wieczystej w dziale I i II (czy odpowiada rzeczywistemu stanowi prawnemu i aktualnemu oznaczeniu nieruchomości), - sporządzić odpis z badania księgi wieczystej (w przypadku księgi elektronicznej - protokół badania KW) w celu określenia podstawy nabycia własności nieruchomości przez Skarb Państwa oraz udokumentowania istnienia księgi wieczystej dla danej działki. - sporządzić wykazy zmian danych ewidencyjnych w przypadku konieczności sprostowania oznaczenia nieruchomości w dziale I księgi wieczystej (ujawnienie podziału, wywłaszczenia, odłączenia, przeniesienia). - przygotować odpowiednie dokumenty w przypadku konieczności sprostowania nieprawidłowego wpisu w dziale II księgi wieczystej. - podjąć postępowanie w celu doprowadzenia do zgodności zapisów w operacie ewidencji gruntów i budynków z księgą wieczystą. 4. Opracowanie i skompletowanie niezbędnych dokumentów wymaganych przez Sąd Rejonowy do założenia księgi wieczystej na rzecz Skarbu Państwa: - Sporządzenie dokumentacji geodezyjnej (synchronizacja, wykaz zmian, wypis i wyrys ) - Uzyskanie zaświadczenia starosty, potwierdzającego tytuł prawny Skarbu Państwa do nieruchomości (w trybie art. 217 kodeksu postępowania administracyjnego). Dokumentację należy sporządzić oddzielnie dla poszczególnych działek. Dopuszcza się możliwość sporządzenia dokumentacji dla więcej niż jednej działki jeżeli są to działki przyległe wchodzące w skład jednego potoku w danym obrębie ewidencyjnym. Sporządzone materiały do ksiąg wieczystych muszą posiadać cechy dokumentu z adnotacją dokument przeznaczony do dokonania wpisu w księdze wieczystej i być opieczętowane zgodnymi z instrukcją pieczęciami. Sporządzony wniosek w nagłówku powinien mieć wpis: Wniosek niniejszy złożony w trybie ustawy z dnia 7 września 2007r. o ujawnieniu w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości Skarbu Państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego (Dz. U. 07.191.1365. 5. Wykonanie ewentualnych innych prac wyżej nie wymienionych, a mogących mieć wpływ na prawidłowe wykonanie regulacji stanu prawnego nieruchomości. Prace te Wykonawca uwzględni w składanej ofercie. 6. Zredagowanie wniosku do właściwego ze względu na położenie nieruchomości Sądu Rejonowego na urzędowym formularzu o wpis lub założenie księgi wieczystej i ujawnienie prawa własności Skarbu Państwa do nieruchomości . 7. W przypadku zwrotu przez właściwy miejscowo sąd rejonowy złożonego wniosku o założenie księgi wieczystej w celu jej uzupełnienia lub poprawienia błędów Wykonawca winien poprawić wniosek zgodnie z wytycznymi sądu. Podstawą prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia będzie zawiadomienie z sądu rejonowego o założeniu księgi wieczystej lub wpisu dla działek ewidencyjnych będących przedmiotem zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.21.00 - Usługi zarządzania gruntami 70.33.20.00 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne 71.35.43.00 - Usługi badań katastralnych 72.31.60.00 - Usługi analizy danych 72.31.20.00 - Usługi wprowadzania danych 79.13.10.00 - Usługi w zakresie dokumentów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Geodezyjno - Kartograficzne OPGK Rzeszów S. A., Ul. Geodetów 1, 35-328 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38414,63 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 32545,80
Oferta z najniższą ceną: 32213,70 / Oferta z najwyższą ceną: 32545,80
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- 6/TP/24 - DOSTAWY PIECZYWA ORAZ ŚWIEŻYCH WYROBÓW PIEKARSKICH DO MAGAZYNU ZAMAWIAJĄCEGO MIESZCZĄCEGO SIĘ W ZAKŁADZIE KARNYM W RZESZOWIE.
- Remont uszkodzonej nawierzchni i przepustu na wjeździe droga wojewódzka nr 835 Lublin-Wysokie-Biłgoraj-Sieniawa-Przeworsk-Kańczuga-Dynów-Grabownica Starzeńska most w km 125+802 rz. Lubienia w m. Rudka
- Wykonanie prognozy oddziaływania na środowisko
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia w internacie IV Liceum Ogólnokształcącego w Rzeszowie
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem sprzętu laboratoryjnego: miernik poziomu głośności/decybelomierz, dalmierz laserowy, aspirator osobisty-2 sztuki
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej remontu budynku nr 5 wraz z poddaszem w kompleksie wojskowym w Rzeszowie przy ul. Krakowskiej 11B
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostosowanie bazy danych ewidencji gruntów i budynków dla jednostek ewidencyjnych: Krasnobród - Miasto, Zwierzyniec - Miasto, Zwierzyniec - obszar wiejski, Stary Zamość oraz Sułów
- Wykonanie map prawnych podziałowych dla dokumentacji projektowej rozbudowy DP Nr 4333W wraz z rozbudową skrzyżowania w Międzylesiu (odc. 8000m) gm. Poświętne - do wniosku ZRID
- Wykonanie map prawnych podziałowych dla dokumentacji projektowej DP Nr 4331W Dzięcioły - Łysobyki - Trakt Napoleoński, gm. Tłuszcz - do wniosku ZRID
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębu Sulmierzyce gm. Sulmierzyce
- System benchmarkingu i optymalizacji pracy Szpitala na okres 36 miesięcy
- Usługa przygotowania i organizacji XVI edycji konkursu Innowator Mazowsza
więcej: Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.