Ogłoszenie z dnia 2007-11-06
Rybnik: Ochrona obiektu Starego Ratusza w Rybniku-siedziby Muzeum i Urzędu Stanu Cywilnego
Numer ogłoszenia: 212906 - 2007; data zamieszczenia: 06.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum w Rybniku, Rynek 18, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 0-32 4327460, fax 0-32 4327463.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.kultura.um.rybnik.pl/muzeum
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminne i samorządowe jednostki terytorialne.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona obiektu Starego Ratusza w Rybniku-siedziby Muzeum i Urzędu Stanu Cywilnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest całodobowy dozór przez jednego pracownika ochrony z zabezpieczeniem okresu urlopowego i chorobowego budynku Starego Ratusza w Rybniku przy ulicy Rynek 18 Dozór ma polegać na zapewnieniu ochrony wewnętrznej i zewnętrznej obiektu. Wiążę się z realizowaniem przez ochronę nastepujących czynności i obowiązków: Sprawne obsługiwanie systemów zabezpieczeniowych( przeciwwłamaniowych, przeciwpożarowych,telewizji przemysłowej) Radzenie sobie w sytuacjach nagłych, nietypowych ( zalanie powieżchni wystwowej, magazynowej,zaprószenie ognia itp) Przestrzegać wszystkich zaleceń zawartych w Planie ochrony Muzeum w Rybniku
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art.22 ustawy,o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień Posiadają niezbędną wiedzę i doświadcznie w ochronie obiektów muzealnych oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania Zamówienia Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia Nie podlegają wykluczeniu z postępowania zgodnie z art.24 ustawy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Oswiadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( załcznik nr2 SIWZ) Kserokopie licencji pracowników przewidzianych do realizacji zadania ( załacznik nr4 SIWZ ) Wykaz ochranianych w ciągu ostatnich pięciu lat obiektów muzealnych wraz z referencjami ( załącznik nr5 SIWZ ) Licencja do prowadzenia działalności w zakresie usług ochroniarskich Dokumenty mogą być przedstawine w formie orginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną do reprezentownia Wykonawcy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.kultura.um.rybnik.pl/muzeum/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://www.bip.kultura.um.rybnik.pl/muzeum/.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2007 godzina 09:00, miejsce: Muzeum w Rybniku ul Rynek 18 sala Nr 31.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Modernizacja zasobu mieszkaniowego ZGM w zakresie przebudowy, remontu oraz zmiany sposobu ogrzewania z podziałem na zadania: Zad. 1 ul. Św. Antoniego 11/2 i 11/3, Zad. 2 ul. Św. Antoniego 13/5 i 13/9
- Budowa kanalizacji deszczowej w ulicy Rycerskiej w Rybniku w dzielnicy Kłokocin
- Wykonanie przyłącza wodociągowego oraz przyłącza kanalizacji sanitarnej na potrzeby realizacji inwestycji budowlanej w Centrum Usług Wspólnych w Rybniku
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu rybnickiego w zakresie remontów nawierzchni jezdni: remont mieszankami mineralno-asfaltowymi na gorąco - ul. Parkowa w Czerwionce-Leszczynach
- Termomodernizacja budynku Żłobka ,,SKRZAT'' przy ul. Dąbrówki 9 w Rybniku
- Naprawa i zabezpieczenie konstrukcji nośnej wiaduktu, naprawa podpór wiaduktu w ciągu DP 5610S ul. Nowa w Jankowicach
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi fizycznej obiektu Powiatowego Urzędu Pracy w Łodzi (część I)
- Świadczenie usług całodobowej ochrony budynków, terenu wokół budynku i parkingu należących do posesji "Konwersja Energii i Źródła Odnawialne" Centrum Badawczego PAN
- Usługa ochrony fizycznej osób i mienia wraz ze wsparciem grupy interwencyjnej realizowana w obiektach Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu.
- Całodobowa, stała, bezpośrednia, fizyczna ochrona osób i mienia, monitoring sygnałów alarmowych, interwencja samochodowej grupy interwencyjnej
- Usługi ochrony fizycznej, ochrony w formie monitorowania i ochrony obiektu w systemie dyskretnego ostrzegania oraz konserwacji systemu alarmowego oraz usługi otwierania i zamykania budynków.
- Usługi ochrony osób i mienia na rzecz Sądu Rejonowego w Mikołowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.