eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Dostawa nowego samochodu osobowego, klasaterenowy, rok produkcji 2007 lub 2008 dla Działu Ochrony



Ogłoszenie z dnia 2008-09-11

Oświęcim: Dostawa nowego samochodu osobowego, klasa: terenowy, rok produkcji 2007 lub 2008 dla Działu Ochrony
Numer ogłoszenia: 212817 - 2008; data zamieszczenia: 11.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu , ul. Więźniów Oświęcimia 20, 32-603 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8432022, fax. 033 8431934.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.auschwitz.org.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa nowego samochodu osobowego, klasa: terenowy, rok produkcji 2007 lub 2008 dla Działu Ochrony.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Minimalne parametry techniczne jakie musi spełniać oferowany samochód: 1.1. rodzaj silnika - diesel, 1.2. moc minimum 120 KM, 1.3. skrzynia biegów - manualna minimum 5 stopniowa, 1.4. stały napęd na cztery koła plus reduktor, 1.5. ilość drzwi - pięć, koło zapasowe montowane na tylnych drzwiach w twardej pokrywie, 1.6. samonośne nadwozie, 1.7. średnie zużycie paliwa w cyklu miesięcznym poniżej 8 l, 1.8. kolor: ciemny stonowany, 1.9. pojemność przestrzeni bagażowej - powyżej 350 l (tylne siedzenia w pozycji normalnej). 2. Minimalne parametry wyposażenia jakie musi spełniać oferowany samochód: 2.1. automatyczna regulacja ustawienia reflektorów, 2.2. ogrzewana tylna szyba, 2.3. kanapa tylna składana i dzielona 60:40, 2.4. światła przeciwmgielne przednie i tylne, 2.5. poduszki powietrzne czołowe, boczne, kurtynowe, 2.6. wspomaganie układu kierowniczego, 2.7. regulowane ustawienie koła kierownicy, 2.8. regulacja wysokości fotela kierowcy, 2.9. elektrycznie sterowane szyby w drzwiach przednich i tylnych, 2.10. automatyczna klimatyzacja z filtrem przeciwpyłkowym, 2.11. reflektory ksenonowe ze spryskiwaczami, 2.12. stalowe felgi kół, dodatkowo zestaw kół zimowych z felgami stalowymi, 2.13. radio z odtwarzaczem CD, 2.14. dywaniki gumowe (tył , przód), 2.15. immobiliser, 2.16. centralny zamek, 2.17. autoalarm, 2.18. gniazdo 12V, 2.19. apteczka pierwszej pomocy, 2.20. gaśnica, 2.21. trójkąt ostrzegawczy, 2.22. instrukcja obsługi w języku polskim, 2.23. szyby atermiczne, 2.24. lusterka zewnętrzne elektrycznie regulowane i podgrzewane w kolorze nadwozia, 2.25. relingi dachowe. 3. Dodatkowe wymagania konieczne: 3.1. gwarancja na silnik i podzespoły: minimum 3 lata lub 100 000 km, 3.2. gwarancja na perforację nadwozia: minimum 12 lat, 3.3. kąt natarcia - min. 25?, 3.4. kąt zejścia - min. 25?, 3.5. kąt rampowy - min.19?, 3.6. instalacja pod zamontowanie radiotelefonu bazowego zasilanego z akumulatora samochodowego (12V) wraz z instalacją antenową, 3.7. montaż radiotelefonu bazowego Motorola GM 340, dostarczonego przez zamawiającego i stanowiącego jego własność, bez utraty praw wynikających z gwarancji, 3.8. instalacja i montaż zestawu systemu monitoringu pojazdu, zgodnie z wymaganiami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, bez utraty praw wynikających z gwarancji. 4. Zestaw systemu monitoringu pojazdu powinien składać się z następujących elementow: 4.1. Rejestrator, 4.2. Układ podtrzymania napięcia, 4.3. Kamery - wewnętrzna i zewnętrzna..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.30.00 - Pojazdy z napędem na 4 koła Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.30.00 - Pojazdy z napędem na 4 koła Oryginalny kod CPV: 32.32.35.00 - Urządzenia do nadzoru wideo Kod CPV wg słownika 2008: 32.32.35.00 - Urządzenia do nadzoru wideo .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wymagane wadium 2700 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności obejmujące swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia, 1.2. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz potencjałem technicznym a także posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, 1.3. wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat, minimum 2 dostaw, odpowiadających przedmiotowi zamówienia i wartości nie mniejszej niż 100.000 zł brutto każda. 1.4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wyrażającej się posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 1.5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 p.z.p., 2. Zamawiający wykluczy z postępowania zgodnie z art. 24 ustawy p. z. p: 2.1. wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności; 2.2. wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono; z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego. 2.3. wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2.4. osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie lub związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 2.5. spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie lub związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 2.6. spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie lub związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 2.7. spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie lub związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 2.8. osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie lub związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 2.9. podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 2.10. wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy oraz w pkt. III.1 siwz. 3. Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również wykonawców, którzy: 3.1. wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w wykonywaniu tych czynności, 3.2. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 3.3. nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy p.z.p.; 4. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i spełniania wymagań formalnych, o których mowa w niniejszej siwz wg. Formuły: spełnia bądź nie spełnia. Niespełnienie któregokolwiek z warunków wskazanych w siwz spowoduje wykluczenie wykonawcy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 p.z.p..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do siwz, oraz następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a. oryginał lub kserokopia, poświadczona przez wykonawcę (osobę upoważnioną do występowania w obrocie prawnym) za zgodność z oryginałem, aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b. oryginały lub kserokopie poświadczone przez wykonawcę (osobę upoważnioną do występowania w obrocie) za zgodność z oryginałem, aktualnego zaświadczenia naczelnika właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c. wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat minimum 2 dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania, adresu zamawiającego, rodzaju dostawy i wartości dostawy oraz dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały zrealizowane należycie (dokumenty te muszą zawierać wszystkie informacje potwierdzające spełnienie warunków wskazanych w sekcji III. pkt. 1.3. siwz), d. druk gwarancji na samochód osobowy, klasa terenowy, zawierający wszelkie zobowiązania wykonawcy i zamawiającego oraz warunki, na jakich gwarancja będzie udzielona, e. druk gwarancji na zestaw monitoringu pojazdu, zawierający wszelkie zobowiązania wykonawcy i zamawiającego oraz warunki, na jakich gwarancja będzie udzielona, f. polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający (zgodnie z sekcją III pkt. 1.4. siwz), że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2. Wymienione wyżej dokumenty mają być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez wykonawcę (osobę upoważnioną do występowania w obrocie prawnym) za zgodność z oryginałem. 3. Wykonawca który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. Dokument, o którym mowa w pkt. 1 lit. a powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 1. lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W takim przypadku, dyspozycje co do terminu wystawienia dokumentu, o których mowa w pkt. 4 stosuje się odpowiednio. 6. Oferta wraz z pozostałymi załącznikami, musi być podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Upoważnienie do podpisania oferty musi być do niej dołączone, chyba że wynika to z innych dokumentów złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą. 7. W przypadku, składania wraz z ofertą kopii jakiegoś dokumentu, wykonawca poświadcza za zgodność z oryginałem przez złożenie własnoręcznego podpisu z dopiskiem (za zgodność z oryginałem). Jeżeli do podpisania wniosku upoważnione są łącznie dwie lub więcej osób kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wszystkie te osoby..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.auschwitz.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Więźniów Oświęcimia 20, 32-603 Oświęcim.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2008 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: ul. Więźniów Oświęcimia 20, 32-603 Oświęcim, budynek administracyjny, sekretariat główny Muzeum.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.