Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-11
Kraków: Dostawa krzeseł, stolików oraz mebli
dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
Numer ogłoszenia: 212741 - 2008; data zamieszczenia: 11.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej , os. Zgody 18, 31-951 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6460303, 6460100, fax. 012 6460199.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sapsp.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Straż Pożarna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa krzeseł, stolików oraz mebli dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa mebli, stolików i krzeseł do Szkoły Aspirantów PSP, 31-951 Kraków, os. Zgody 18. Zamawiający opis przedmiotu zamówienia załącza do SIWZ jako załącznik nr 5A, 5B, 5C..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.11.21.00 - Krzesła stołowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.21.00 - Krzesła stołowe Oryginalny kod CPV: 36.13.33.13 - Stoliki Kod CPV wg słownika 2008: 39.14.33.10 - Stoliki Oryginalny kod CPV: 36.12.00.00 - Meble inne niż domowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 36.15.10.00 - Stoły i krzesła szkolne Kod CPV wg słownika 2008: 39.12.12.00 - Stoły .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert: - dla zadania nr 1 w wysokości: 300,00 zł. (słownie: trzysta zł. 00/100). - dla zadania nr 2 w wysokości: 300,00 zł. (słownie: trzysta zł. 00/100). - dla zadania nr 3 w wysokości: 300,00 zł. (słownie: trzysta zł. 00/100).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniających warunki dodatkowe: 1) spełniają warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kserokopie lub odpisy wg załączonego do oferty spisu treści: 1) formularza oferty - Załącznik Nr 1A, 1B, 1C, - odpowiednio dla zadania. 2) oświadczenie oferenta przystępującego do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22, ust. 1 - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2; 3) oświadczenie oferenta, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 i 2, Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3; 4) aktualny wyciąg z rejestru sądowego firmy lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz zawierający aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania oferenta. Jeżeli ofertę podpisuje osoba nie wymieniona w powyższym wykazie należy załączyć jej pełnomocnictwo w formie pisemnej wraz z dokumentem/tami z których wynika prawo osoby udzielającej pełnomocnictwa do udzielenia go w imieniu Wykonawcy; 5) jeżeli oferta zostaje podpisana przez upoważnionego przedstawiciela, jest on zobowiązany do załączenia pełnomocnictwa udzielonego przez Wykonawcę, 6) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5A, 5B, 5C,- odpowiednio dla zadania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sapsp.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej, os. Zgody 18, 31-951 Kraków, woj. małopolskie, tel. 64-60-100, fax. 64-60-199, 64-60-304.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2008 godzina 09:00, miejsce: Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej, os. Zgody 18, 31-951 Kraków, woj. małopolskie, tel. 64-60-100, fax. 64-60-199, 64-60-304, sekretariat Komendanta.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa mebli, stolików i krzeseł do kawiarni szkolnej znajdującej się w Szkole Aspirantów PSP, 31-951 Kraków, os. Zgody 18..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zapotrzebowanie: - Krzeseła stołowe - 36 szt. - Stoliki - 9 szt. - Meble - 1 kpl. Zamawiający opis przedmiotu zamówienia załącza do SIWZ jako załącznik nr 5A. Dostarczone krzesła, stoliki oraz meble muszą być fabrycznie nowe. Termin realizacji: 30 dni od dnia podpisania umowy. Dostawa mebli, stolików i krzeseł do kawiarni szkolnej znajdującej się w Szkole Aspirantów PSP, 31-951 Kraków, os. Zgody 18., na koszt Wykonawcy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.11.21.00-0, 36.12.00.00-8, 36.13.33.13-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa krzesełek i stolików do sali wykładowej znajdującej się w Szkole Aspirantów PSP, 31-951 Kraków, os. Zgody 18..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zapotrzebowanie: - Stoły - 40 szt. - Krzesła szkolne - 40 szt. Zamawiający opis przedmiotu zamówienia załącza do SIWZ jako załącznik nr 5B. Dostarczone stoły i krzesła muszą być fabrycznie nowe. Termin realizacji: 30 dni od dnia podpisania umowy. Dostawa krzesełek i stolików do Sali wykładowej znajdującej się w Szkole Aspirantów PSP, 31-951 Kraków, os. Zgody 18 loco magazyn, na koszt Wykonawcy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.15.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup i dostawa krzeseł i stolików do stołówki znajdującej się w Szkole Aspirantów PSP, 31-951 Kraków, os. Zgody 18..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zapotrzebowanie: - Stoliki - 50 szt. - Krzesła - 200 szt. Zamawiający opis przedmiotu zamówienia załącza do SIWZ jako załącznik nr 5C. Dostarczone krzesła i stoliki muszą być fabrycznie nowe. Termin realizacji: 30 dni od dnia podpisania umowy. Dostawa krzeseł, stolików i mebli do Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie, os. Zgody 18 loco magazyn, na koszt Wykonawcy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.11.21.00-0, 36.13.33.13-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w budynku Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego przy ul. św. Tomasza 43 w Krakowie oraz terenu wokół tego budynku
- Obsługa Szkolenia Doskonalenie Audytowania w ramach Systemu KZR INiG organizowanego przez Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy w dniach 12-13 grudnia 2024 r.
- Wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych budynków przy ul. Cegielskiego 2 w Myślenicach oraz przy ul. Budowlanych 2 w Olkuszu
- Dostawa samochodów dla Straży Miejskiej Miasta Krakowa
- DOSTARCZANIE SUROWCÓW RECEPTUROWYCH - WG 6 PAKIETÓW
- Świadczenie usług w zakresie badań sprawdzających środki do odladzania dostarczone przez firmę UAB Airstiga
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia żłobka
- Dostawa mebli i wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Starej Wsi
- Dostawa i montaż mebli na potrzeby PUP Żnin.
- Świadczenie usługi cateringowej, zakwaterowania, kompleksowego wyposażenia i instalacji sprzętu na stanowiskach konkursowych konkursu SkillsPoland 2024 w konkurencji Piekarstwo 19-20.06.24 r., Poznań.
- Dostawa mebli biurowych wraz z ich montażem dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Przeworsku
- Dostawa mebli biurowych na wymiar do budynku administracyjno-biurowego zlokalizowanego przy ul. Porcelanowej 21 w Katowicach
więcej: Krzesła stołowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.