eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla WBP im. H. Łopacińskiego w Lublinie w asortymencie i ilościach określonych w SIWZ z podziałem na dwie części.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-29

Lublin: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla WBP im. H. Łopacińskiego w Lublinie w asortymencie i ilościach określonych w SIWZ z podziałem na dwie części.
Numer ogłoszenia: 212736 - 2009; data zamieszczenia: 29.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Biblioteka Publiczna im. H. Łopacińskiego w Lublinie , ul. Narutowicza 4, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5287430, 5287400, faks 081 5287406.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://hieronim.wbp.lublin.pl/wbp/obibliotece.htm

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla WBP im. H. Łopacińskiego w Lublinie w asortymencie i ilościach określonych w SIWZ z podziałem na dwie części..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla WBP im. H. Łopacińskiego w Lublinie w asortymencie i ilościach określonych w SIWZ z podziałem na dwie części: Część I - Dostawa sprzętu komputerowego Część II - Dostawa dodatkowego sprzętu komputerowego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.21.30 - Kolorowe drukarki atramentowe 30.21.61.30 - Czytniki kodu kreskowego 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.61.10 - Skanery komputerowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od wykonawcy przystępującego do postępowania wpłaty wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz spełniający warunki dodatkowe zawarte w niniejszym ogłoszeniu i SIWZ, którzy: - złożą ofertę spełniającą wymagania określone w SIWZ. - którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy oraz wraz z ofertą złożą stosowne oświadczenie i potwierdzą, że : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty, oświadczenia i informacje zawarte w ofercie. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie przeprowadzona według reguły spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przełożyć wskazane poniżej oświadczenia i dokumenty: - Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy (wg załączonego druku - Załącznik nr 2 do SIWZ). - Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://hieronim.wbp.lublin.pl/wbp/obibliotece.htm.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można odbierać w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 21, pocztą lub pobrać ze strony internetowej Zamawiającego..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego w Lublinie, ul. Narutowicza 4, pok. 21 (sekretariat)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca w ramach przedmiotowej części dostarczy: - zestawy komputerowe biurowe- 41 sztuk; - zestaw komputerowy stacja graficzna - 1 sztuka; - laptop - 2 sztuki; - czytniki kodów kreskowych - 5 sztuk; - drukarki atramentowe - 2 sztuki; - małe - biurowe drukarki laserowe - 3 sztuki; - biurowe drukarki laserowe - 5 sztuk; - drukarki laserowe, dla magazynu - 2 sztuki. Przedmiotowe zamówienie jest realizowane w ramach udzielenia dotacji Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego: Program: Tworzenie i wdrażanie systemów informatycznych w sferze kultury, zadanie :Biblioteka im. H. Łopacińskiego - Lubelszczyźnie..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 30.23.21.30-4, 30.21.61.30-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa dodatkowego sprzętu komputerowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca w ramach przedmiotowej części dostarczy: - punkty dostępowe (Access Point) - 2 punkty; - bezprzewodowy/przewodowy, wieloportowy print-serwer 802.11g - 1 sztuka; - skaner - 1 sztuka; 30200000-1 urządzenia komputerowe 30216110-0 skanery komputerowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.61.10-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.