Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-05
Piła: Dostawa sprzętu i materiałów do utrzymania czystości z podziałem na 4 zadania wymienione w niniejszej specyfikacji.
Numer ogłoszenia: 212695 - 2007; data zamieszczenia: 05.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Policji w Pile, Pl. Staszica 7, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 3522134, fax 067 3522322.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pila.szkolapolicji.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła Policji.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu i materiałów do utrzymania czystości z podziałem na 4 zadania wymienione w niniejszej specyfikacji..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu i materiałów do utrzymania czystości z podziałem na 4 zadania wymienione w niniejszej specyfikacji. Dokładny opis zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ, który stanoi jej integralną część. Zamówienie pon. 137.000,00 euro
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.66.50.00 - Chemiczne preparaty toaletowe Kod CPV wg słownika 2008: 24.95.50.00 - Chemiczne preparaty toaletowe Oryginalny kod CPV: 24.50.00.00 - Gliceryna, mydła, detergenty, preparaty myjące i do pastowania, perfumy i preparaty toaletowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące Oryginalny kod CPV: 29.72.00.00 - Sprzęt gospodarstwa domowego inny niż elektryczny Kod CPV wg słownika 2008: 39.72.00.00 - Sprzęt gospodarstwa domowego inny niż elektryczny .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do przetargu mogą przystąpić Wykonawcy, którzy spełniają następujące wymagania: nie są wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, spełniają warunki zawarte w art.22 ust.1 - 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wyrażą zgodę na odroczony termin płatności przelewem 21 dni od daty wystawienia faktury, podpiszą umowę na zasadach określonych w Istotnych Warunkach Umowy, Warunki udziału w postępowaniu sprawdzać będzie powołana przez Komendanta Szkoły komisja przetargowa w systemie spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków udziału w postępowaniu skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z dalszego udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1. 2.Wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 2 a. 3.Wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 2 b. 4.Wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 2 c. 5.Wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 2 d. 6.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.Zaświadczenie Wykonawcy z właściwego oddziału ZUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.Zaświadczenie Wykonawcy z właściwego Urzędu Skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9.Parafowane Istotne Warunki Umowy - załącznik nr 3. 10.Podpisane oświadczenie z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 4. 11.Oświadczenie Wykonawcy, że dostawy realizowane będą do siedziby Zamawiającego na własny koszt i ryzyko - załącznik nr 5. 12.Pełnomocnictwo osób lub osoby podpisującej ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynika z przepisów lub innych dokumentów druk stanowi załącznik nr 6. 13.Specyfikację produktów wraz z atestami dopuszczającymi środek do kontaktu z żywnością oraz potwierdzającą ich właściwości. 14.Dostarczą wymagane próbki, o których mowa w Rozdziale III Przedmiot zamówienia oraz złożą oświadczenie, zgodnie z załącznikiem nr 7. W celu sporządzenia oferty Wykonawca może wykorzystać załączone druki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W przypadku tworzenia własnych druków i załączników ich treść musi być zgodna z treścią druków stanowiących załączniki do Specyfikacji. Uwaga Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1.nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2.nie nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, do uzupełnienia tych dokumentów w określonym terminie, jeżeli ich nieuzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. Wszystkie kserokopie i odpisy dokumentów wymaganych muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy wraz z datą. Wykonawca ma prawo zastrzec, które informacje z treści oferty nie mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania. Zakaz dostępu innych uczestników postępowania może dotyczyć tylko tych informacji, które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sppila.type.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Policji w Pile 64-920 Piła, Plac Staszica 7 Tel: 0-67352 25 55 fax: 0-67 352 25 99 e-mail: sekretariat@pila.szkolapolicji.gov.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2007 godzina 10:30, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w pok. 250 Kancelaria Ogólna Szkoły Policji w Pile Plac Staszica 7.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Materiały do utrzymania czystości ogólnego przeznaczenia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokładny opis znajduje się w załączniku 2a do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.66.50.00-3, 24.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: papier toaletowy i ręczniki jednorazowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis znajduje się w załączniku 2b.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.10.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: specjalistyczna chemia kuchenna.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy oips znajduje się w załączniku 2c.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.72.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sprzęt i materiały pomocnicze do utrzymania czystości.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy oips zamówienia znajduje się w załączniku 2d do niniejszej SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.72.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania "Budowa boiska piłkarskiego z zapleczem - Zespół Obiektów Sportowych Górne w Pile
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w gminie Białośliwie
- "Zmiana sposobu ogrzewania lokali mieszkalnych (pustostanów) wraz z ich modernizacją - remont lokali mieszkalnych w Pile przy: ul. Młodych 45/2 i ul. Młodych 45/3
- Dostosowanie dla osób niepełnosprawnych toalety damskiej i męskiej na parterze szkoły
- Dostawa polielektrolitu w formie proszku do odwadniania osadów ściekowych na wirówce dekantacyjnej dla oczyszczalni ścieków GWDA sp. z o.o. w Pile, ul. Na Leszkowie 4 w ilości 25 ton.
- Wymiana wykładziny podłogowej w pomieszczeniach biurowych w budynku Oddziału ZUS w Pile przy ul. Dr. Drygasa 7
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do mycia, dezynfekcji i sterylizacji dla Centralnej Sterylizatorni.
- Dostawę artykułów do utrzymania czystości i worków foliowych dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o. przez okres 12 miesięcy
- Dostawa środków czystości
- Dostawa środków chemicznych do obiektów "UZDROWISKO KOŁOBRZEG" S.A. w Kołobrzegu
- Dostawa środków czystości z przeznaczeniem dla kuchni szpitalnej przez okres 24 miesięcy
- Dostawa środków czystościowych - DZ/30/2024
więcej: Chemiczne preparaty toaletowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.