eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ornontowice › WYKONYWANIE USŁUGI ODŚNIEŻANIA DRÓG I PARKINGÓW GMINNYCH ORAZ PRZYSTANKÓW AUTOBUSOWYCH NA TERENIE GMINY ORNONTOWICE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-05

Ornontowice: WYKONYWANIE USŁUGI ODŚNIEŻANIA DRÓG I PARKINGÓW GMINNYCH ORAZ PRZYSTANKÓW AUTOBUSOWYCH NA TERENIE GMINY ORNONTOWICE
Numer ogłoszenia: 212540 - 2007; data zamieszczenia: 05.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Wodociągowej, ul. Akacjowa 20, 43-178 Ornontowice, woj. śląskie, tel. 032 3361233, fax 032 3361233.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONYWANIE USŁUGI ODŚNIEŻANIA DRÓG I PARKINGÓW GMINNYCH ORAZ PRZYSTANKÓW AUTOBUSOWYCH NA TERENIE GMINY ORNONTOWICE.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi odśnieżania, dróg i parkingów gminnych oraz przystanków autobusowych na terenie Gminy Ornontowice. Przedmiotowe prace będą prowadzone z wykorzystaniem sprzętu będącego w posiadaniu wykonawcy i będą wykonywane w zależności od panujących warunków atmosferycznych bez dodatkowego polecenia Zamawiającego Wykonawca zapewnia dyspozycyjność 24 godziny na dobę, w sposób zapewniający stały kontakt telefoniczny z pracownikiem ZGKiW. Wykonawca zapewni gotowość świadczenia usług związanych z odśnieżaniem w okresie od podpisania umowy do 30.04.2008r. Po każdym przepracowanym dniu Wykonawca jest zobowiązany zgłosić się w siedzibie ZGKiW przy ul. Akacjowej w celu odnotowania i potwierdzenia, na specjalnie przygotowanym druku, ilości faktycznie przepracowanych godzin. Szczególną uwagę należy zwrócić na opady nocne. Odśnieżanie ma się odbywać w godzinach nocnych zapewniając przejezdność wszystkich dróg gminnych po godzinie 5.00 rano, a w ciągu dnia w miarę intensywności opadów. Parkingi oraz zatoki i przystanki autobusowe (miejsca dokładnie wskazane na załączniku graficznym) powinny być odśnieżone do godziny 6.00 rano, tj. przed porannym natężeniem ruchu (pojazdów oraz osób czekających na autobusy). Dodatkowo w godzinach popołudniowych należy zapewnić w sposób niekolidujący z ruchem usunięcie błota poślizgowego. Wykonawca sam decyduje, kiedy wyjeżdża odśnieżać, o czym powiadamia osobę odpowiedzialną z ramienia ZGKiW za przebieg -Akcji Zima Powiadomienie powinno nastąpić: - w godzinach pracy ZGKiW tj. poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek od 7.00 do 15.00, w środy od 7.00 do 17.00; - po godzinach ZGKiW na nr .......... z telefonu komórkowego w postaci wysłania SMS-a . Brak reakcji na SMS-a jest potwierdzeniem decyzji Wykonawcy o wyjeździe za właściwą. Zamawiający ma prawo nie wyrazić zgody na wyjazd Wykonawcy, wówczas Wykonawca wstrzymuje wyjazd. Czas dojazdu na miejsce odśnieżania od momentu otrzymania informacji nie może przekraczać 1 godziny. Odśnieżanie ma przebiegać w określonym przez Wykonawcę harmonogramie, który Wykonawca przedstawi Zamawiającemu z chwilą zawarcia umowy.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: Dla części 1, Rewir 2 zamówienia: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - posiadają prawo do prowadzenia działalności w zakresie określonym przedmiotem zamówienia; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Dysponują: - ciągnikiem o mocy co najmniej 80 KM z napędem na dwie osie wraz z pługiem dwustronnym do odśnieżania (lub sprzęt równoważny); oraz ciągnikiem zapasowym o takich samych parametrach, 3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - posiadają środki finansowe umożliwiające realizację zadania. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Dla części 2, Rewir 3 zamówienia: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - posiadają prawo do prowadzenia działalności w zakresie określonym przedmiotem zamówienia; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Dysponują: - ciągnikiem o mocy co najmniej 80 KM z napędem na dwie osie wraz z pługiem dwustronnym do odśnieżania (lub sprzęt równoważny); oraz ciągnikiem zapasowym o takich samych parametrach, 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - posiadają środki finansowe umożliwiające realizację zadania. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunki oceniane systemem spełnia - nie spełnia. Dla części 1, 2 zamówienia: 1. Posiadane uprawnienia do prowadzenia działalności na podstawie oświadczenia. 2. Dysponowanie sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia na podstawie wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń. W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część Wykonawca musi wykazać dysponowanie sprzętem dla wszystkich części z osobna. 3. Sytuacja ekonomiczna i finansowa na podstawie oświadczenia wykonawcy, iż posiada zdolność finansową. 4. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie oświadczenia wykonawcy, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy): 1. Oświadczenie wykonawcy, iż spełnia wymogi określone w art. 22 ust 1, 2. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca - dla każdej części osobno.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ornontowice.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej i Wodociagowej ul. Akacjowa 20 43-178 Ornontowice.

    IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

    IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2007 godzina 09:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej i Wodociagowej ul. Akacjowa 20 43-178 Ornontowice.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rewir 2.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi odśnieżania, dróg i parkingów gminnych oraz przystanków autobusowych na terenie Gminy Ornontowice. Lp. Nazwa drogi Długość (km) Szerokość (m) 1 Bankowa 0,3 5,0 2 Boczna 0,1 5,0 3 Cicha 1,24 4,0 4 Graniczna 0,76 2,5 5 Jasna 0,14 5,0 6 Krótka 0,68 3,5 7 Lipowa 0,4 3,0 8 Ogrodowa 0,25 3,0 9 Słoneczna 1,2 5,0 10 Solarnia 1,65 3,5- 6,0 11 Przystanek autobusowy Pośrednie, parking przy Przedszkolu i przy Urzędzie Gminy. Odśnieżaniem są również objęte inne, małe drogi (dojazdowe do posesji lub miejsca trudno dostępne) nie wymienione w powyższej tabeli a zaznaczone na załączniku graficznym..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rewir 3.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi odśnieżania, dróg i parkingów gminnych oraz przystanków autobusowych na terenie Gminy Ornontowice. Lp. Nazwa drogi Długość (km) Szerokość (m) 1 Akacjowa 1,06 6,0 2 Grabowa 0,33 6,0 3 Bukowa 0,45 4,0 4 Cyprysowa 0,18 6,0 5 Hutnicza 0,3 5,0 6 Jarzębinowa 0,15 6,0 7 Klasztorna 0,31 5,0 8 Klonowa 0,2 4,0 9 Leśna 1,51 4,0 10 Łąkowa 0,26 3,0 11 Karola Miarki 0,2 4,0 12 Świerkowa 0,14 0,6 13 Tartaczna 0,34 4,0 14 Żabik 0,41 3,5 15 Droga do P2, P3 0,12 4,5 16 Przystanki autobusowe przy ul. Orzeskiej, Bujakowskiej, Zamkowej i Żabik oraz parkingi przy ul. Akacjowej, Żabik, przy Pawilonie Handlowym, przy Ośrodku Zdrowia. Odśnieżaniem są również objęte inne, małe drogi (dojazdowe do posesji lub miejsca trudno dostępne) nie wymienione w powyższej tabeli a zaznaczone na załączniku graficznym do siwz..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.