eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice Śląskie › Budowa Parku Tradycji Górnictwa i Hutnictwa w Siemianowicach Śląskich - etap I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-04

Siemianowice Śląskie: Budowa Parku Tradycji Górnictwa i Hutnictwa w Siemianowicach Śląskich - etap I
Numer ogłoszenia: 212240 - 2008; data zamieszczenia: 04.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta , ul. Jana Pawła II 10, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 7605200, fax. 032 7605280.

  • Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.um.siemianowice.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Parku Tradycji Górnictwa i Hutnictwa w Siemianowicach Śląskich - etap I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z: 1. Adaptacją budynku maszyny wyciągowej. 2. Przeniesieniem z pobliskiej hali sprężarek do adaptowanego budynku i konserwacją zabytkowej parowej maszyny wyciągowej . 3. Remontem wieży wyciągowej szybu Krystyn 4. Zagospodarowaniem terenu wokół budynku wraz z wykonaniem placu, chodnika , drogi dojazdowej oraz miejsc parkingowych - etap I 5. Wykonaniem przyłączy wod-kan, c.o, kanalizacji deszczowej, oświetlenia zewnętrznego. W ramach umowy należy wykonać roboty budowlane wraz z robotami towarzyszącymi, przygotowawczymi i tymczasowymi, jak niżej: Ad. 1 Adaptacja budynku (będącego w strefie ochrony konserwatorskiej) maszyny wyciągowej o powierzchni użytkowej 1483,9 m2 i wysokości budynku 18,3 m, obejmuje między innymi: 1.1. roboty budowlane m.in.: - wyburzeniowe, związane z pogłębieniem poziomu posadzki piwnic, - konstrukcyjne ( konstrukcja stalowa dachu, stropy żelbetowe, belki, słupy, schody żelbetowe), - murowe (ścianki działowe z cegły klinkierowej, prace konserwatorskie związane z elewacją budynku - mur ceglany), - montaż stolarki okiennej drewnianej, drzwiowej i elementów wejściowych stalowych, - montaż dźwigu osobowego, - wykończeniowe, izolacyjne, - związane z wykonaniem przekrycia i pokrycia dachu blachą cynkowo- tytanową na podwójny rąbek stojący (w technologii Rheinzink lub równoważnej), 1.2. roboty instalacyjne: - instalację wod-kan, c.o., - instalację elektryczną wraz z instalacją multimedialną i audiowizualną sali wielofunkcyjnej oraz instalacją okablowania strukturalnego (sieci telefonicznej i LAN), - instalację wentylacji mechanicznej, - instalację sygnalizacji pożaru i oddymiającą, 1.3. dostawę i montaż wyposażenia: - baru, - widowni, - sali wielofunkcyjnej w sprzęt audio-video. Ad. 2 Przeniesienie i konserwacja zabytkowej parowej maszyny wyciągowej, stanowiącej eksponat obejmuje: 2.1. roboty transportowo - budowlano - montażowe: - rozebranie maszyny na elementy, pozwalające na wytransportowanie maszyny przez bramę wejściową hali sprężarek - budynku firmy P.U.H.P. Eltekon PGP Sp. z.o.o. przy ul. Orzeszkowej 2 , - w przypadku uszkodzenia elementów muru lub innych elementów obiektu - odtworzenie ich, - transport elementów maszyny na odcinku ok. 200 m. z użyciem sprzętu ciężkiego, dżwigu, rolek, podnośników itp., - usytuowanie wielkogabarytowych elementów maszyny w budynku maszyny wyciągowej na podmurowaniu z cegieł wykonanego pod łoże maszyny, z wykorzystaniem istniejącego otworu w ścianie bądź otworu w dachu, powstałego po demontażu pokryć dachu i kratownicy stalowej przeznaczonej do wymiany - transport pozostałych elementów maszyny - złożenie maszyny wyciągowej 2.2. roboty konserwacyjne - przed ponownym zmontowaniem elementów maszyny wyciągowej należy przeprowadzić prace konserwacyjno - renowacyjne: - wyczyścić wszystkie elementy maszyny - usunąć stare i uszkodzone powłoki malarskie - pomalować elementy maszyny z zastosowaniem odpowiednich powłok malarskich - kolorystyka zgodna z pierwotną. - uzupełnić szklenie tachografu 2.3. roboty towarzyszące, tymczasowe i przygotowawcze: - nadzór osoby o kwalifikacjach Inżyniera Działu Elektromaszynowego Zakładu Górniczego nad pracami konserawcyjnymi oraz pracami związanymi z demontażem i montażem maszyny, - opracowanie dokumentacji demontażu i montażu maszyny , obejmującej również inwentaryzację wszystkich elementów składowych maszyny, potwierdzonej przez osobę posiadająca kwalifikacje Inżyniera Działu Elektromaszynowego Zakładu Górniczego, - opracowanie technologii transportu maszyny z podaniem min. trasy, rodzaju użytego sprzętu, miejsca postoju dżwigu, wskazaniem techniki umiejscowienia maszyny w miejscu docelowym, - wszelkie konieczne uzgodnienia z organem nadzoru budowlanego lub innymi jednostkami, - wykonanie tymczasowych podjazdów, utwardzenie trasy transportu bądź innych koniecznych robót związanych z prawidłową i bezpieczną realizacją zadania, - roboty zabezpieczające (oznakowanie, zabezpieczenie wszystkich koniecznych elementów budynku, elementów maszyny, trasy transportu itp.). Wykonawca jest zobowiązany prowadzić roboty związane z przeniesieniem i konserwacją zabytkowej maszyny wyciągowej zgodnie z ustawą z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami pod względem formalnym jak i wykonawczym. W sytuacji kiedy zaistnieje konieczność ustanowienia nadzoru osoby posiadającej uprawnienia do prowadzenia prac konserwatorskich, leży to w gestii wykonawcy. Ad. 3 Remont wieży wyciągowej szybu Krystyn wysokości 50 m i pow. zabudowy (w obrysie całości konstrukcji) - 371,5 m2, stanowiącej element dominanty kulturowo- krajobrazowej obejmuje m.in: - oczyszczenie strumieniowo- ścierne konstrukcji - wymianę starych i skorodowanych elementów stalowych (blach podestowych i schodowych) - malowanie konstrukcji w technologii farb alkidowych Ad. 4 Zagospodarowanie terenu wokół budynku - etap I obejmuje: - roboty przygotowawcze - wykonanie drogi dojazdowej o nawierzchni bitumicznej ok. 840 m2 - wykonanie ciągu pieszo - jezdnego z kostki betonowej ok. 1 110 m2 - wykonanie miejsc postojowych z kostki betonowej ok. 317 m2 - wykonanie chodników z kostki betonowej ok. 438 m2 - wykonanie placu z płyt betonowych i cegły klinkierowej, granitu - łącznie ok. 2 448 m2 - tereny zielone, małą architekturę..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.13.50 - Budynki wielofunkcyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.13.50 - Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych Oryginalny kod CPV: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Ustala się obowiązek wniesienia przez wykonawcę wadium w wysokości 200 000 PLN (słownie : dwieście tysiecy złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać wymagania określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jedn. Dz.U. 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zmianami), tj.: 1. Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: 2.1. Wykonawca powinien wykazać, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 roboty budowlane obiektów kubaturowych, o wartości każdej z tych robót co najmniej 2 000 000 PLN brutto, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot tego zamówienia 2.2. Wykonawca powinien dysponować co najmniej n/w osobami: - kierownikiem budowy (1 osobą) posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. - kierownikami robót (po 1 osobie) posiadającej odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) w n/w specjalnościach: * instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych * instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych * drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 3. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: - posiadać na rachunku bankowym środki finansowe lub posiadać zdolność kredytową na kwotę co najmniej 1 000 000 PLN - posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 5 000 000 PLN 4. Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania w/w warunków udziału w postępowaniu: - Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą. - Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno - prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także, czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań zamawiającego. - Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie zgodny z formułą spełnia/ nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy muszą dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 4.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, tj. wykaz co najmniej 3 robót budowlanych obiektów kubaturowych, o wartości każdej z tych robót co najmniej 2 000 000 PLN brutto, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot tego zamówienia 5.Dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie 6. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności tj.: Wykaz obejmujący co najmniej n/w osoby: - kierownika budowy (1 osobę) posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. - kierowników robót (po 1 osobie) posiadających odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm. ) w n/w specjalnościach: *instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych *instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych *drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 7. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tzn.: - kierownik budowy - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego, - kierownicy robót - odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm. ) w n/w specjalnościach: *instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych *instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych *drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego. 8. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę co najmniej 1 000 000 PLN - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 9.Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, tj. posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 5 000 000 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.siemianowice.pl/przetargi_new.htm.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ w cenie 400 zł można otrzymać w Urzędzie Miasta przy ul. Michałkowickiej 105, w Wydz. Inwestycji Miejskich , pok. 62, po wcześniejszym dokonaniu w/w opłaty w kasie UM lub za zaliczeniem pocztowym.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Siemianowic Śląskich , ul. Michałkowicka 105, Biuro Obsługi Mieszkańców - kancelaria podawcza.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.