eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › opracowanie Mapy Akustycznej Wrocławia wraz z włączeniem jej do Wrocławskiego Publicznego Systemu Informacji Przestrzennej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-10

POZYCJA 21220

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Wrocław: opracowanie Mapy Akustycznej Wrocławia wraz z włączeniem jej do Wrocławskiego Publicznego Systemu Informacji Przestrzennej Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Wrocław - Urząd Miejski Wrocławia, do kontaktów: Iwona Holka, Pl. Nowy Targ 1/8, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7779266, fax 071 7779229. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.wroclaw.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: opracowanie Mapy Akustycznej Wrocławia wraz z włączeniem jej do Wrocławskiego Publicznego Systemu Informacji Przestrzennej. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 12. Główne miejsce świadczenia usług: Wrocław. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem opracowania będzie wykonanie kompleksowej mapy akustycznej Wrocławia, zwanej dalej "Mapą Akustyczną" zgodnie z wymaganiami art. 118 ustawy Prawo Ochrony Środowiska (Dz. U. z 2006r. Nr 129, poz. 902 ze zmianami) w środowisku relacyjnej bazy danych z obsługą danych przestrzennych. I. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Wykonanie Mapy Akustycznej Wrocławia. 2. Opracowanie koncepcji systemu "Mapy Akustycznej", która powinna zawierać minimum opis metodyki opracowania oraz zasady późniejszego funkcjonowania tzw. Systemu Mapy Akustycznej, z uwzględnieniem możliwości oraz potrzeb zastosowania danych Mapy Akustycznej do planowania przestrzennego, tworzenia programów ochrony środowiska, w tym działań związanych z minimalizowaniem skutków dla terenów zagrożonych hałasem oraz udostępniania i rozpowszechniania informacji o stanie środowiska akustycznego społeczeństwu. Na etapie opracowania koncepcji Wykonawca dokona również doboru specjalistycznego oprogramowania na potrzeby funkcjonowania Systemu Mapy Akustycznej oraz uzgodni ostatecznie układ odwzorowania systemu (Gromnik, PUWG2000). 3. Opracowanie strategii wdrożenia "Mapy Akustycznej", 4. Dokonanie niezbędnych pomiarów, 5. Pozyskanie danych koniecznych do prawidłowego opracowania "Mapy Akustycznej" a nie będących w posiadaniu Zamawiającego, 6. Załadowanie danych źródłowych i przetworzonych do baz danych infrastruktury teleinformatycznej Zamawiającego. 7. Wykonanie opracowań kartograficznych do publikacji rezultatów wynikowych "Mapy Akustycznej" w ramach intranetowego i internetowego portalu mapowego Wrocławskiego Publicznego Systemu Informacji Przestrzennej (WPSIP) 8. Przeprowadzenie 2 publicznych seminariów podsumowujących wyniki prac: pierwsze w terminie 30 dni od daty podpisania umowy z prezentacją wstępnej koncepcji systemu oraz w terminie na 14 dni przed datą odbioru końcowego celem zaprezentowania rezultatów prac, a w szczególności związanych z przeprowadzeniem procesu konsultacji społecznych. 9. W szczególności przez "Mapę Akustyczna" rozumie się: a) zbiór zintegrowanych danych źródłowych geometrycznych i opisowych będących wynikiem zebrania i przetworzenia danych zgodnie z niniejszymi warunkami technicznymi, oraz inne komponenty i czynności takie jak: - elementy geometryczne, będące podstawą mapy akustycznej - elementy opisowe, czyli tabele zawierające dane tekstowe opisujące poszczególne typy obiektów mapy akustycznej, - dane pomiarowe, zawierające tabele pomierzonych wielkości akustycznych i nieakustycznych oraz tabele wyników obliczeń parametrów modeli teoretycznych opisujących emisję różnych źródeł hałasu, b) rezultaty przetworzenia, stanowiące rezultaty przejściowe lub końcowe działania oprogramowania lub innych niezbędnych aplikacji do realizacji wymaganych zadań do modelowania hałasu i prezentacji mapy, c) obliczenia, analizy i raporty, d) aplikacje do obustronnej komunikacji z WPSIP (eksport, import danych, konwersję graficzno-opisowych danych do postaci akceptowanej przez WPSIP, Internet), e) dokumentację opisującą metody, techniki pozyskiwania i przetwarzania (konwersji) danych wejściowych dla modelowania hałasu, f) przyjęte modele hałasu, oraz metody analiz i wizualizacji wyników, g) mapy tematyczne, w formie warstw bazy danych WPSIP oraz wynikowe opracowania kartograficzne. 10. "Mapa akustyczna" powinna spełniać wymagania określone w art. 118 ustawy Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2006r. Nr 129, poz. 902 z późn. zm.), umożliwiające wygenerowanie jej części opisowej i graficznej. 11. "Mapa Akustyczna", aby mogła stanowić pełnowartościowy element WPSIP, musi być wykonana zgodnie z obowiązującymi standardami geodezyjnymi w odwzorowaniu Gromnik i PUWG 2000. 12. Budowana "Mapa Akustyczna" uwzględniać musi taką strukturę graficzną formatu danych, która umożliwi przejrzysty sposób wizualizacji poszczególnych elementów mapy, łatwą aktualizację oraz archiwizację i wreszcie właściwe ich wykorzystanie w WPSIP. 13. Przy budowie "Mapy Akustycznej" wymagane jest zastosowanie standardowych narzędzi baz danych i technologii zapewniającej jej otwartość i elastyczność oraz bezpośrednią komunikacje ze źródłowymi bazami danych wchodzącymi w skład WPSIP. 14. Podstawą bazy graficznej "Mapy Akustycznej" ma być przestrzenna numeryczna mapa akustyczna miasta Wrocławia, łącząca geometrię obiektów z atrybutami opisowymi oraz przechowująca odpowiednio zapisane między nimi relacje, zapewniając im lokalizację przestrzenną. 15. Wszystkie obliczenia i analizy wykonywane w specjalistycznym programie obliczeniowym do tworzenia "Mapy Akustycznej" powinny być na bieżąco wprowadzone z wydzielonych stanowisk pracy w siedzibie Zmawiającego do bazy danych WPSIP przy zachowaniu odpowiednich mechanizmów transferu i powiązane przestrzennie z odpowiadającymi im obiektami graficznymi. 16. "Mapa Akustyczna" powinna być wyposażona w narzędzia umożliwiające, na podstawie danych graficznych i opisowych: - dokonywanie analiz, - tworzenie map tematycznych, - zobrazowanie wyników obliczeń (np. generowanie izolinii równoważnego poziomu dźwięku), - wizualizację i wydruk lub wyplot mapy w określonej przez użytkownika formie - tworzenie raportów w formacie: pdf, xls, txt - udostępniania danych na platformie relacyjnej bazy danych Oracle w ramach WPSIP. 18. "Mapa Akustyczna" powinna być wyposażona w narzędzia do pozyskiwania danych niezbędnych do jej wykonania z istniejących systemów pracujących w: - Wydziale Informatyki UM Wrocławia, - Biurze Rozwoju Wrocławia, - Wydziale Środowiska i Rolnictwa UM Wrocławia, - Zarządzie Dróg i Komunikacji we Wrocławiu, 19. Wykonawca zaproponuje optymalną konfigurację środowiska IT (infrastruktury teleinformatycznej) zapewniającą prawidłowe funkcjonowanie dostarczonej "Mapy Akustycznej". 20. "Mapa Akustyczna" Wrocławia powinna być wykonana zgodnie z poradnikiem pt. "Good Practice Guide for Strategic Noise Mapping and the Production of Associated Data on Noise Exposure (Version 2, 13th January 2006)". 21. "Mapa Akustyczna" Wrocławia powinna być wykonana zgodnie z poradnikiem: "Wytyczne opracowywania map akustycznych" opracowany i wydany przez Instytut Ochrony Środowiska w Warszawie w ramach Projektu nr 2005/017-488.03.04 (Warszawa, czerwiec 2006r.) 22. Uwaga: Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania usługi na terenie określonym przez Zamawiającego ze względu na dostęp do danych źródłowych będących w posiadaniu Zamawiającego Zamawiający dysponuje oprogramowaniem ArcGIS wersja 9.1 (ESRI), ArcSDE, ArcIMS, Oracle wersja 9i i w związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia opracowań w formacie umożliwiającym Zamawiającemu korzystanie z danych i ich przetwarzanie. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.13.10 - Usługi doradcze w zakresie kontroli hałasu Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.31.00 - Usługi doradcze w zakresie kontroli hałasu Oryginalny kod CPV: 74.27.40.00 - Usługi sporządzania map Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie obejmuje wykonanie kompleksowej mapy akustycznej Wrocławia w środowisku relacyjnej bazy danych z obsługą danych przestrzennych. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 150-200

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium - 15.000,00 PLN. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki podmiotowe: 1. Spełniają warunki udziału w postępowaniu zgodnie z przepisem art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zrealizowali w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, co najmniej: a) 3 usługi polegające na tworzeniu opracowań akustycznych związanych z tematyką zamówienia (np. studia emisji hałasu przemysłowego) o wartości co najmniej 100.000 zł brutto każde z podaniem ich przedmiotu, wartości, terminu wykonania i odbiorców; b) 1 usługę polegającą na gromadzeniu numerycznych danych mapy zasadniczej lub numerycznych danych mapy małoskalowej w strukturach relacyjnej bazy danych Oracle 9i lub 10g przy zastosowaniu technologii geobazy firmy ESRI Inc., i ich przetwarzania w ramach prac nad opracowaniem i wdrożeniem systemu klasy GIS z podaniem ich przedmiotu, wartości, terminu wykonania i odbiorców; c) 1 usługę polegającą na opracowaniu koncepcji lub projektu dedykowanego systemu informatycznego, włącznie z specyfikowaniem wymagań wobec oprogramowania z podaniem ich przedmiotu, wartości, terminu wykonania i odbiorców; d) 1 usługę polegającą na opracowaniu przynajmniej dziesięciu różnych opracowań kartograficznych w technologii produktowej firmy ESRI Inc. z podaniem ich przedmiotu, wartości, terminu wykonania i odbiorców. Wykazane usługi od pkt. a) do pkt d) muszą być poparte dokumentami potwierdzającymi, że zostały one wykonane należycie. 3. Dysponują: a) minimum jednym administratorem posiadającym kwalifikacje z zakresu administracji i konfiguracji systemów informatycznych klasy GIS z wykorzystaniem baz danych przestrzennych Oracle, ArcSDE, ArcIMS. Osoba musi wykazać się doświadczeniem z realizacji minimum 2 projektów informatycznych w zakresie administracji i konfiguracji systemów baz danych przestrzennych Oracle, ArcSDE, ArcIMS, b) minimum dwoma akustykami posiadającymi kwalifikacje z zakresu prowadzenia pomiarów akustycznych oraz wykorzystywania specjalistycznego oprogramowania adekwatnego do proponowanego przez Wykonawcę w ramach realizacji przedmiotu zamówienia potwierdzone informacją o realizacji przez każdą z tych osób minimum 2 projektów o zbliżonym zakresie do przedmiotu zamówienia, Uwaga: Za zbliżony zakres do przedmiotu zamówienia Zamawiający uważa sporządzanie map akustycznych, terenowych prognoz propagacji hałasu, a także oceny oddziaływania na środowisku w zakresie hałasu. c) minimum dwoma analitykami posiadającymi kwalifikacje z zakresu budowy przestrzennych baz danych oraz opracowywania aplikacji klasy GIS w zakresie opracowań kartograficznych potwierdzone informacją o realizacji przez każdą z tych osób minimum 2 projektów informatycznych o zbliżonym zakresie do przedmiotu zamówienia (aplikacje GIS). 4. Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 250.000 zł (dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych), 5. Dysponują oryginalnym specjalistycznym oprogramowaniem potrzebnym do sporządzania map akustycznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia w/w warunków Wykonawca złoży wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, do którego dołączy oświadczenie oraz dokumenty wymienione poniżej w pkt. a) - g). Zamawiający dokonana oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców według formuły: spełnia - nie spełnia i przez ocenę wg punktów za określone poniżej warunki: a. 5 punktów za każdego dodatkowego administratora ponad wymagane minimum, który będzie uczestniczył w realizacji zadania, spełniającego warunki określone w sekcji III.2) pkt. 3 a) niniejszego ogłoszenia, b. 10 za każdego dodatkowego akustyka ponad minimum, który będzie uczestniczył w realizacji zadania, spełniającego warunki określone w sekcji III.2) pkt. 3 b) niniejszego ogłoszenia, c. 5 za każdego dodatkowego analityka ponad minimum, który będzie uczestniczył w realizacji zadania, spełniającego warunki określone w sekcji III.2) pkt. 3 c) niniejszego ogłoszenia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca winien dołączyć do Wniosku: - w formie oryginału: a) oświadczenie sporządzone zgodnie z treścią art. 22 ust.1 ustawy Pzp, - w formie kserokopii poświadczonej ,,za zgodność z oryginałem" przez Wykonawcę: b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych co najmniej: - 3 usług polegających na tworzeniu opracowań akustycznych związanych z tematyką zamówienia (np. studia emisji hałasu przemysłowego) o wartości co najmniej 100.000 zł brutto każde z podaniem ich przedmiotu, wartości, terminu wykonania i odbiorców; - 1 usługi polegającej na gromadzeniu numerycznych danych mapy zasadniczej lub numerycznych danych mapy małoskalowej w strukturach relacyjnej bazy danych Oracle 9i lub 10g przy zastosowaniu technologii geobazy firmy ESRI Inc., i ich przetwarzania w ramach prac nad opracowaniem i wdrożeniem systemu klasy GIS z podaniem ich przedmiotu, wartości, terminu wykonania i odbiorców; - 1 usługi polegającej na opracowaniu koncepcji lub projektu dedykowanego systemu informatycznego, włącznie z specyfikowaniem wymagań wobec oprogramowania z podaniem ich przedmiotu, wartości, terminu wykonania i odbiorców; - 1 usługi polegającej na opracowaniu przynajmniej dziesięciu różnych opracowań kartograficznych w technologii produktowej firmy ESRI Inc. z podaniem ich przedmiotu, wartości, terminu wykonania i odbiorców. d) dokumenty potwierdzające, że usługi o których mowa w powyższym pkt. c) zostały wykonane należycie, e) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, wraz z dołączonymi do wykazu informacjami o doświadczeniu zawodowym (CV zawodowe), potwierdzającymi spełnianie warunku o którym mowa sekcji III.2) pkt. 3 a), b), c), f) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzająca spełnienie warunku, o którym mowa w sekcji III.2) pkt. 4. Wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, podaną w walucie innej niż PLN Zamawiający przeliczy na PLN wg średniego kursu NBP obowiązującego w dniu otwarcia ofert, g) wykaz specjalistycznych programu/ów akustycznych, którymi dysponuje z podaniem ich nazwy, producenta, wersji, a także informacji o polskojęzycznym interfejsie użytkownika, 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz dołączyć do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu pełnomocnictwo (art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność względem Zamawiającego za należyte wykonanie umowy. 3. W przypadku, gdy wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu składa kilka podmiotów wspólnie - oświadczenie określone w ppkt 1 a) oraz dokumenty określone w ppkt 1 b) składa każdy z podmiotów odrębnie, natomiast dokumenty wymienione w ppkt: 1 c), d), e) i g) mogą być złożone wspólnie. Natomiast informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, o której mowa w ppkt. f), może zostać przedstawiona: a) odrębnie przez każdego z Wykonawców. W takim przypadku za wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej odpowiadającej warunkowi określonemu w SIWZ Zamawiający uzna łączną sumę wynikająca z dokumentów, bądź też b) przez jednego z Wykonawców odpowiadającą wymaganej kwocie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z uprzednim ogłoszeniem. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 6 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena oferty (%) 80 2. Termin realizacji (%) 10 3. Okres gwarancji (%) 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 04.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.