eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawę noży do specjalistycznych zabiegów okulistycznych dla SPSK-2 w Szczecinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-05

Szczecin: Dostawę noży do specjalistycznych zabiegów okulistycznych dla SPSK-2 w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 212096 - 2007; data zamieszczenia: 05.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PAM w Szczecinie, Al. Powstańców Wielkopolskich 72, 70-111 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4661086, fax 091 4661113.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk2.pam.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę noży do specjalistycznych zabiegów okulistycznych dla SPSK-2 w Szczecinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawę noży do specjalistycznych zabiegów okulistycznych dla SPSK-2 w Szczecinie. Wartość szacunkowa netto 100310,00

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.14.11 - Skalpele i noże chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.14.11 - Skalpele i noże chirurgiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1 posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (w tym zakresie Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał wykonanie co najmniej 2-ch zamówień na każde zadanie, których przedmiotem była dostawa odpowiadająca swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż 15 000 PLN (ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana na podstawie dokumentów, o których mowa w pkt VII ppkt 2.1. SIWZ) 1.2 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.3 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca załączy do formularza oferty stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ następujące dokumenty: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP Zamawiający żąda przedłożenia następujących dokumentów: 1.1. Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 PZP i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP. W tym celu wykonawcy mogą wykorzystać wzór oświadczenia stanowiący załącznik nr 1 do formularza oferty. 1.2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.3. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.4. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 PZP , wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.5. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 PZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt.1.2 - 1.5), składa dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form , w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U nr 87,poz.605). 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: Wykazu wykonanych/wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wykonawcy do sporządzenia wykazu dostaw mogą wykorzystać formularz stanowiący załącznik nr 2 do druku oferty. W przypadku składania oferty na kilka zadań zamawiający dopuszcza możliwość złożenia jednego dokumentu (np. referencji) na więcej niż jedno zadanie, jednakże pod warunkiem, że z treści tego dokumentu jednoznacznie będzie wynikało, że przedmiotem dostaw były towary/wyroby , które stanowią przedmiot zamówienia na wszystkich zadaniach, dla których Wykonawca przedkłada ten dokument. Jeżeli Wykonawca na dowód należytego wykonania dostaw przedkłada referencje, to dokument ten powinien być podpisany przez osobę (osoby) uprawnione do reprezentacji podmiotu, na rzecz którego dostawy były realizowane.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 70
  • 2. Parametry techniczne (jakość0 - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk2.pam.szczecin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można zamówić faksem (potwierdzonym listownie), listownie, odebrać osobiście w Samodzielnej Sekcji Zamówień Publicznych w budynku Działu Technicznego w pok. Nr 11 (cena 36,60 zł)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2007 godzina 09:30, miejsce: Oferty należy składać do 16.11.2007r. do godziny 09.30 pok. Nr 13 budynek C (Dyrekcja) Otwarcie ofert nastąpi w dniu 16.11.2007r o godz. 10.00 w budynku Zakładu Alergologii, Biblioteka..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Nóż zakrzywiony typu SLIT do ciecia rogówkowego o średnicy poprzecznej 3,2 mm z jednostronną lub obustronną krawędzią tnącą..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 450 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.11-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. Parametry techniczne (jakość0 - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Nóş zakrzywiony typu SLIT do ciecia rogĂłwkowego o średnicy poprzecznej 2,75-2,85 mm z jednostronną lub obustronną krawędzią tnącą..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2000 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.11-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. Parametry techniczne - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Nóş zakrzywiony typu SLIT do cięcia rogĂłwkowego o średnicy poprzecznej 1,2 mm z jednostronną lub obustronną krawędzią tnącą.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 150 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.11-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. Parametry techniczne (jakość0 - 30

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Nóş zakrzywiony typu SLIT trapezoidalny o średnicy poprzecznej 1,5x1,7 mm z jednostronną lub obustronną krawędzią tnącą.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 150szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.11-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. Parametry techniczne (jakość0 - 30

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Nóż zakrzywiony typu Crescent do tunelu twardówkowego o poprzecznej średnicy ok. 2,6 mm i obustronnej krawędzi tnącej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 120 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.11-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. Parametry techniczne (jakość0 - 30

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Nóż skośny do paracentezy o ukątowaniu ostrza 15 i 22,5 stopnia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2000 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.11-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. Parametry techniczne (jakość0 - 30

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Nóż do witrektomii 20 G.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 50 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.11-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. Parametry techniczne (jakość0 - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.