eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Świadczenie usługi ochrony fizycznej mienia należącego do Państwowej Wyższj Szkoły Zawodowej w Oswięcimiu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-11-17

Oświęcim: Świadczenie usługi ochrony fizycznej mienia należącego do Państwowej Wyższj Szkoły Zawodowej w Oswięcimiu
Numer ogłoszenia: 212019 - 2009; data zamieszczenia: 17.11.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 363148 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Oświęcimiu, ul. Kolbego 8, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8435688, 0510177344, faks 033 8435601.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi ochrony fizycznej mienia należącego do Państwowej Wyższj Szkoły Zawodowej w Oswięcimiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej mienia należącego do Zamawiającego: Część A: budynek nr 1 Część B: budynek nr 2; rozpoczęcie świadczenia ochrony nie wcześniej niż od 01.12.2009 r., ale nie później niż 01.01.2010 r. Rozpoczęcie realizacji świadczenia usługi nastąpi na wezwanie Zamawiającego. Część C: teren wraz z budynkiem nieużytkowanym, przeznaczonym do remontu-obserwacja raz na dobę. 2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy pomocy zatrudnionych przez siebie pracowników ochrony sprawował stałą, bezpośrednią ochronę fizyczną mienia składającego się z budynków i terenu wskazanego Załączniku nr 5 SIWZ, jego pomieszczeń oraz rzeczy znajdujących się w tych pomieszczeniach, sprawowaną przez jednego pracownika ochrony w porze dziennej i jednego pracownika w porze nocnej. 3. Zamawiający zobowiązuje się informować personel Wykonawcy o sytuacjach zwiększających ryzyko powstania szkody w mieniu podlegającym ochronie. 4. Zamawiający zapewni pracownikom ochrony zatrudnionym przez Wykonawcę dostęp do pomieszczenia portierni wraz z wyposażeniem w miejscu wykonywania Zamówienia oraz możliwość korzystania z linii telefonicznej w celach związanych z wykonywaniem Zamówienia na warunkach określonych w Umowie. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ciągłego nadzoru nad sprawowaniem ochrony mienia i wnoszenia uwag dotyczących wykonywania powierzonych obowiązków przez personel Wykonawcy z możliwością zgłaszania wniosków dotyczących zmiany osoby pełniącej dyżur. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia księgi dyżurów, do której personel Wykonawcy wpisywać będzie wszelkie spostrzeżenia, uwagi oraz istotne wydarzenia związane ze sprawowaniem ochrony mienia Zamawiającego. Każdorazowo po zakończeniu ewidencji Wykonawca zobowiązany będzie do składania Zamawiającemu do Działu Organizacyjno-Administracyjnego książki dyżurów prowadzonej w poprzednim okresie. 7. Wykonawca odpowiadać będzie wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez personel Wykonawcy oraz osoby trzecie w przypadku nie dołożenia przez personel Wykonawcy należytej staranności przy wykonywaniu umowy. 8. Faktury będą wystawiane przez Wykonawcę do piątego dnia miesiąca następującego po miesiącu świadczenia usług. Płatności dokonywane będą w terminie 14 dni od otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury, przelewem na wskazany rachunek Wykonawcy. 9. Kod CPV: 74.61.00.00.8 - usługi ochroniarskie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00-8.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 163382.40 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.11.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KOMES sp. z o.o., ul. Montażowa nr 3,, 43-300 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 163382,40
  • Oferta z najniższą ceną: 16332,40 oferta z najwyższą ceną: 210076.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.