eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › Ochrona fizyczna budynków gminnych zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Dąbrowie Górniczej położonych przy ul.Piłsudskiego 92 , Skibińskiego 1 , Sienkiewicza 6a i Tysiąclecia 20

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-04

Dąbrowa Górnicza: Ochrona fizyczna budynków gminnych zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Dąbrowie Górniczej położonych przy ul.Piłsudskiego 92 , Skibińskiego 1 , Sienkiewicza 6a i Tysiąclecia 20
Numer ogłoszenia: 211868 - 2008; data zamieszczenia: 04.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Tysiąclecia 20, 41-303 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2608652, 2608619, fax. 032 2642767.

  • Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.mzbm.com.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona fizyczna budynków gminnych zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Dąbrowie Górniczej położonych przy ul.Piłsudskiego 92 , Skibińskiego 1 , Sienkiewicza 6a i Tysiąclecia 20.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: a.ochronę budynku przy Al.Piłsudskiego 92, w godzinach od 7.00 do 15.00 w dni robocze - przy obsadzie 2 pracowników, w godzinach od 15.00 do 7.00 w dni robocze - przy obsadzie 1 pracownika, całodobowo w dni wolne od pracy (soboty, niedziele, święta) - przy obsadzie 1 pracownika. b.ochronę budynku przy ul.Skibińskiego 1 w godzinach od 14.00 do 22.00, tylko w dni robocze - przy obsadzie 1 pracownika, c. monitoring budynku przy ul.Tysiąclecia 20 od 18.00 do 6.00 wykorzystanie istniejącej instalacji monitorującej wraz z pogotowiem interwencyjnym d.ochronę budynku przy ul.Sienkiewicza 6a całodobowo w dni robocze oraz w dni wolne od pracy ( soboty , niedziele,święta ) - przy obsadzie 1 pracownika - zabezpieczenie lub odparcie zamachów zmierzających do dewastacji lub zaboru mienia w chronionym budynku w szczególności poprzez kradzież, kradzież z włamaniem, - zabezpieczenie ruchu wejście-wyjście, wjazd-wyjazd, - ochronę polegającą na ruchomym patrolu na terenie całego obiektu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.30.00 - Usługi dozoru Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.30.00 - Usługi strażnicze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy 1. Spełniają warunki określone w art.22 ust.1 Prawa zamówień publicznych. 2. Nie zalegają z uiszczeniem podatków , opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne , z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie , rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Posiadają środki łączności bezprzewodowej, umożliwiające prawidłowe funkcjonowanie ochrony fizycznej. 4. Posiadają przynajmniej dwa sprawnie technicznie samochody do bieżącej dyspozycji, dla potrzeb grupy interwencyjnej. 5. Zapewnią grupę interwencyjną, w tym jeden pracownik posiadający licencje I stopnia. 6. Posiadają aktualną polisę odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej z minimalną sumą gwarancyjną 100 000 PLN. 7. Posiadają koncesję wydaną przez właściwy organ,uprawniającą wykonawcę do świadczenia usług w zakresie objętym zamówieniem . Stwierdzenie spełniania warunków - udziału w postępowaniu ( formalnych) i zdolności do wykonania zamówienia ( merytorycznych) wymaganych od Wykonawców będzie dokonane w oparciu o złożone wraz z oferta oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz potwierdzające ( spełnienie tych warunków ) dokumenty według formuły; spełnia nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków o których mowa w rozdziale III SIWZ, do oferty wykonawca załączy następujące dokumenty: 1. Wypełnione oświadczenie stwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 uPzp- zał. nr 3. 2. Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 2 ) wykonany na lub ściśle wg wzoru Zamawiającego. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Koncesja wydana przez właściwy organ, uprawniająca wykonawcę do świadczenia usług w zakresie objętym zamówieniem. 7. Wykaz posiadanych środków łączności bezprzewodowej ( min.1 telefon komórkowy i telefon stacjonarny)- rozdz.III pkt.3 8. Wykaz samochodów z uwzględnieniem wymogu z rozdz. III pkt 4 siwz, z podaniem marek i modeli oraz numerów rejestracyjnych. 9 .Wykaz pracowników grupy interwencyjnej z uwzględnieniem wymogu zawartego w rozdz.III pkt. 5 10.Polisa ubezpieczenia rozdz,III pkt 6 siwz. 11.Kalkulacja ofertowa - załącznik nr 4. Uwaga : a) W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (art. 23 ust.1 uPzp), dokument o którym mowa w rodz. IV pkt 1,3,4,5,6 siwz, zostaną złożone przez każdy podmiot natomiast dokumenty , o których mowa w rozdz.IV pkt 7,8,9,10 SIWZ zostaną złożone wspólnie,dokumenty , o których mowa w rozdz.IV pkt 2,11 zostaną złożone na jednym druku wspólnie i zostaną podpisane przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawców. b) Złożenie przez wykonawcę nieprawdziwych informacji mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania, spowoduje wykluczenie go z postępowania. c) Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępnione. Wykonawca nie może zastrzec informacji o których mowa w art.86 ust.4 uPzp. d) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdz.IV SIWZ - składa dokumenty odpowiednio: dla pkt 3 rozdz.IV siwz - dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (dokument lub dokumenty wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert) e) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej (lit.d) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W zakresie dat wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio okres wymieniony powyżej (lit.d.).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzbm.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych , 41303 Dąbrowa Górnicza ul.Tysiąclecia 20,pokój nr 5.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2008 godzina 09:00, miejsce: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych,41303 Dąbrowa Górnicza ul.Tysiąclecia 20 , kancelaria pokój nr 1a.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 11.10.2008.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.