eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › dostawa drobnego sprzętu medycznego do zabiegów angioplastyki i stentowania tętnic szyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-10

POZYCJA 21170

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa drobnego sprzętu medycznego do zabiegów angioplastyki i stentowania tętnic szyjnych Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Instytut Psychiatrii i Neurologii, do kontaktów: Maria Szner, ul. Sobieskiego 9, 02-957 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4582528, fax 022 4582731, e-mail: marias@ipin.edu.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.ipin.edu.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Jednostka Naukowo Badawcza; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa drobnego sprzętu medycznego do zabiegów angioplastyki i stentowania tętnic szyjnych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : siedziba zamawiającego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Pakiet I 1. Prowadnik teflonowy prosty 200/0.35 2. Prowadnik teflonowy prosty 260/0.35 3. Y - obrotowy z zastawką 4. Cewnik wprowadzający CASACO 6F x 100 cm 5. Cewnik angiograficzny SIMMONS II 6F x 100 cm 6. Cewnik do odczepiania Goldbaloon + Goldbaloon 4 7. Igły angiograficzne dwuczęściowe 18G x 70 mm 8. Introduktor - koszulka z zastawką 6F x 11 cm z prowadnikiem 0,35\ x 40 cm 9. System wprowadzający ze spiralą platynową - MDSH 10 SFT 2x6mm - MDSH 10 SFT 2x8mm - MDSH 10 SFT 3x7mm - MDSH 10 SFT 4x10mm - MDSH 10 SFT 5x7mm - MDSH 10 STD 4x10mm - MDSH 10 STD 7x15mm - MDSH 10 STD 8x20 mm - MDS 3D 10 STD 4x14mm - MDS 3D 10 STD 5x16mm - MDS 3D 10 STD 6x10mm - MDS 3D 10 STD 6x18mm - MDS 3D 10 STD 7x20mm - MDS 3D 10 STD 8x15mm - MDS 3D 10 STD 8x26mm - MDS 3D 10 STD 9x31mm - MDS 3D 18 STD 10x27mm 10. Cewnik wprowadzający spiralę VASCO+10 11. Strzykawki do zestawu SERMDSx20 (do spirali) 12. Prowadnik stalowy hydrofilny STEEL 0,12J 13. Prowadnik stalowy hydrofilny STEEL 0,09J 14. Cewnik diagnostyczny Haedhunter I i II - 6F x 110 cm 15. Cewnik diagnostyczny prosty z końcówką zagiętą pod kątem 45 stopni , rozmiar 5Fx38x100 cm 16. Mikrocewnik Magolive 1,5F 17. Mikrocewnik MagicMP 1.8F i 1.5F x 165 cm 18. Zestaw do usuwania skrzepów z naczyń mózgowych \CATCH\ Pakiet II: 1. Prowadnik hydrofilny 0.35\x 260 cm czarny, elastyczny, miękki z końcówką w kształcie litery \J\ 2. Prowadnik hydrofilny 0,35 x 180 cm czarny, elastyczny, miękki Pakiet III: 1. Prowadnik hydrofilny biały, sprężysty z miękką końcówką, prosty 0,35\ x 180 cm 2. Prowadnik hydrofilny biały, sprężysty z miękką końcówką, prosty 0,35\ x 260 cm 3. Cewnik do angioplastyki naczyń obwodowych 5F x 165, balon 4mmx40mm 4. Introduktor - cewnik wprowadzający z przebijakiem 7Fx38x90 cm 5. Cewnik wprowadzający z przebijakiem prosty z zastawką o rozmiarze 9F x 0,35\ x 95 cm Pakiet IV: 1. Stent szyjny nitylonowy, samorozprężalny 2. Stent mózgowy nitinolowy o strukturze siatki pleciony, przystosowany do zakładania w trudnodostępnych , zagiętych odcinkach naczyń wewnątrzmózgowych o rozmiarze 2,5x12mm 3. Prowadnik SV 5 o średnicy 0,18\ , długości 300 cm, miękka kształtowalna końcówka 4. Zestaw do neuroprotekcji ANGIOGARD 5. Kateter do angioplastyki naczyń wieńcowych - balon 4mmx40mm długość cewnika 140 cm, balon 2,5mmx20mm, długość cewnika 140 cm 6. Cewnik do wprowadzania Stentu mózgowego VASCO+21 7. Cewnik balonowy do rozprężania Stentu mózgowego 8. System neuroprotekcji proksymalnej z zatrzymaniem przepływu 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 p.z.p. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 , składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty żądane przez zamawiającego w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy składać w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.11.17.30 - Wyroby do angioplastyki Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.17.30 - Wyroby do angioplastyki 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: nie przekracza 211 000 EUR-o 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów wymaganych zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawców, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie poprzez ustalenie, czy wykonawca spełnia wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (metoda 0/1). Jeżeli wykonawca nie spełnia co najmniej jednego w warunków udziału w postępowaniu podlega on wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 95 2. termin dostaw sukcesywnych od chwili zgłoszenia zapotrzebowania 5 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipin.edu.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 23.04.2007, godzina 10:15, siedziba zamawiającego sala 114.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 05.04.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: pakiet 1, 2, 3, 4. 1) Krótki opis: jak w opisie przedmiotu zamówienia. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.30. 3) Wielkość lub zakres: wartośc wszystkich pakietów nie przekracza 211 000 EUR. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 95 2. termin dostaw sukcesywnych 5 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.