Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-08-18
Opoczno: Dostawa zabawek, pomocy dydaktycznych i artykułów papierniczych w ramach projektu - Edukacja przedszkolna na dobry start w podziale na 3 zadania.
Numer ogłoszenia: 211694 - 2015; data zamieszczenia: 18.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opoczno , ul. Staromiejska 6, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, tel. 044 7363137, faks 044 7363111.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.opoczno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zabawek, pomocy dydaktycznych i artykułów papierniczych w ramach projektu - Edukacja przedszkolna na dobry start w podziale na 3 zadania..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zabawek, pomocy dydaktycznych i artykułów papierniczych w ramach projektu - Edukacja przedszkolna na dobry start w podziale na 3 zadania - Zadanie nr 1. Dostawa 1615 sztuk zabawek, pomocy dydaktycznych i artykułów papierniczych do: Zespołu Szkół Samorządowych nr 1 w Opocznie, Zespołu Szkół Samorządowych nr 2 w Opocznie,Zespołu Szkół w Mroczkowie Gościnnym,Zespołu Szkół w Ogonowicach. Zadanie nr 2. Dostawa 1286 sztuk zabawek, pomocy dydaktycznych i artykułów papierniczych do: Zespołu Szkół Samorządowych nr 3 w Opocznie,Szkoły Podstawowej w Januszewicach, Szkoły Podstawowej w Kraśnicy,Szkoły Podstawowej w Modrzewiu. Zadanie nr 3. Dostawa 1338 sztuk zabawek, pomocy dydaktycznych i artykułów papierniczych do: Szkoły Podstawowej w Bielowicach,Zespołu Szkół w Bukowcu Opoczyńskim, Szkoły Podstawowej w Sielcu, Szkoły Podstawowej w Libiszowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ tj: załącznik nr 1 - wykaz pomocy dydaktycznych dla zadania nr 1, załącznik nr 2 - wykaz pomocy dydaktycznych dla zadania nr 2, załącznik nr 3 - wykaz pomocy dydaktycznych dla zadania nr 3 oraz projekt umowy ( załącznik nr 8, 8a i 8b), który stanowi integralną część SIWZ..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.52.41.00-8, 39.16.20.00-5, 39.16.21.00-6, 39.16.22.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunku. Wykonawca winien w tym zakresie złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunku. Wykonawca winien w tym zakresie złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunku. Wykonawca winien w tym zakresie złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunku. Wykonawca winien w tym zakresie złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunku. Wykonawca winien w tym zakresie złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy sporządzony zgodnie z treścią i formą zawartą we wzorze ( załącznik nr 4 do SIWZ) Z treści formularza ofertowego powinno wynikać, że oferta składana jest w imieniu Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W miejsce - nazwa Wykonawcy, adres, ... należy wpisać nazwę Wykonawcy - ów i dane umożliwiające ich identyfikację. 2. Dokument lub dokumenty określające zasady reprezentacji Wykonawcy oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. 3. W przypadku podmiotów występujących wspólnie Zamawiający żąda dokumentu ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu (art. 23 ust. 2 ustawy Pzp). 4. Pełnomocnictwo w przypadku składania oferty przez pełnomocnika. Ponadto: Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Skrócenie terminu realizacji zamówienia - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.opoczno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Opoczno, ul. Staromiejska 6, 26 - 300 Opoczno, Wydział Rozwoju Miasta i Zamówień Publicznych, budynek C - I piętro..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2015 godzina 11:00, miejsce: Gmina Opoczno, ul. Staromiejska 6, 26 - 300 Opoczno, sekretariat, budynek główny..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane w ramach projektu, współfinansowane w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa zabawek, pomocy dydaktycznych i artykułów papierniczych w ramach projektu - Edukacja przedszkolna na dobry start w podziale na 3 zadania..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zabawek, pomocy dydaktycznych i artykułów papierniczych w ramach projektu - Edukacja przedszkolna na dobry start w podziale na 3 zadania: Zadanie nr 1. Dostawa 1615 sztuk zabawek, pomocy dydaktycznych i artykułów papierniczych do:Zespołu Szkół Samorządowych nr 1 w Opocznie, Zespołu Szkół Samorządowych nr 2 w Opocznie,Zespołu Szkół w Mroczkowie Gościnnym,Zespołu Szkół w Ogonowicach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ tj: załącznik nr 1 - wykaz pomocy dydaktycznych dla zadania nr 1 oraz projekt umowy (załącznik nr 8), który stanowi integralną część SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.52.41.00-8, 39.16.20.00-5, 39.16.21.00-6, 39.16.22.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Skrócenie terminu realizacji zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa zabawek, pomocy dydaktycznych i artykułów papierniczych w ramach projektu - Edukacja przedszkolna na dobry start w podziale na 3 zadania..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zabawek, pomocy dydaktycznych i artykułów papierniczych w ramach projektu - Edukacja przedszkolna na dobry start w podziale na 3 zadania. Zadanie nr 2. Dostawa 1286 sztuk zabawek, pomocy dydaktycznych i artykułów papierniczych do:Zespołu Szkół Samorządowych nr 3 w Opocznie, Szkoły Podstawowej w Januszewicach, Szkoły Podstawowej w Kraśnicy,Szkoły Podstawowej w Modrzewiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ tj: załącznik nr 2 - wykaz pomocy dydaktycznych dla zadania nr 2 oraz projekt umowy (załącznik 8a), który stanowi integralną część SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.52.41.00-8, 39.16.20.00-5, 39.16.21.00-6, 39.16.22.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Skrócenie terminu realizacji zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa zabawek, pomocy dydaktycznych i artykułów papierniczych w ramach projektu - Edukacja przedszkolna na dobry start w podziale na 3 zadania..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zabawek, pomocy dydaktycznych i artykułów papierniczych w ramach projektu - Edukacja przedszkolna na dobry start w podziale na 3 zadania. Zadanie nr 3. Dostawa 1338 sztuk zabawek, pomocy dydaktycznych i artykułów papierniczych do:Szkoły Podstawowej w Bielowicach,Zespołu Szkół w Bukowcu Opoczyńskim,Szkoły Podstawowej w Sielcu,Szkoły Podstawowej w Libiszowie.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ tj: załącznik nr 3 - wykaz pomocy dydaktycznych dla zadania nr 3 oraz projekt umowy (załącznik 8b), który stanowi integralną część SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.52.41.00-8, 39.16.20.00-5, 39.16.21.00-6, 39.16.22.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
INNE PRZETARGI Z OPOCZNA
- "REMONT SALI GIMNASTYCZNEJ PRZY ZESPOLE SZKÓŁ POWIATOWYCH W DRZEWICY"
- Boisko przy SP w Modrzewiu
- Dostawa środków czystości w podziale na zadania dla SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. E. Biernackiego w Opocznie.
- Remont dróg powiatowych nr 3115E, 3114E, 3118E, 3104E i 3103E na terenie powiatu opoczyńskiego
więcej: przetargi w Opocznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia komputerowego oraz edukacyjnego do szkół podstawowych na terenie Gminy Dzwola w ramach projektu "Szkoły równych szans w Gminie Dzwola"
- Utworzenie Przedszkola Gminnego w Kościernicy
- Dostawę sprzętu komputerowego i multimedialnego, w ramach projektu pt. "Realizacja programów rozwojowych szkół z terenu gminy Ulan-Majorat" w podziale na części
- Zakup pomocy dydaktycznych dla szkół w ramach projektu "Wsparcie edukacji w Gminie Kąkolewnica"
- Zakup pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć w Szkole Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Piaskach w ramach projektu UCZYMY (SIĘ) Z PASJĄ - WDROŻENIE PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH W SZKOŁACH
- "Zakup i dostawa wyposażenia Przedszkola w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Ślęzakach w ramach projektu "Akademia Krasnoludków"
więcej: Gry edukacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.