eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opoczno › Dostawa zabawek, pomocy dydaktycznych i artykułów papierniczych w ramach projektu - Edukacja przedszkolna na dobry start w podziale na 3 zadania.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-18

Opoczno: Dostawa zabawek, pomocy dydaktycznych i artykułów papierniczych w ramach projektu - Edukacja przedszkolna na dobry start w podziale na 3 zadania.
Numer ogłoszenia: 211694 - 2015; data zamieszczenia: 18.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opoczno , ul. Staromiejska 6, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, tel. 044 7363137, faks 044 7363111.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.opoczno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zabawek, pomocy dydaktycznych i artykułów papierniczych w ramach projektu - Edukacja przedszkolna na dobry start w podziale na 3 zadania..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zabawek, pomocy dydaktycznych i artykułów papierniczych w ramach projektu - Edukacja przedszkolna na dobry start w podziale na 3 zadania - Zadanie nr 1. Dostawa 1615 sztuk zabawek, pomocy dydaktycznych i artykułów papierniczych do: Zespołu Szkół Samorządowych nr 1 w Opocznie, Zespołu Szkół Samorządowych nr 2 w Opocznie,Zespołu Szkół w Mroczkowie Gościnnym,Zespołu Szkół w Ogonowicach. Zadanie nr 2. Dostawa 1286 sztuk zabawek, pomocy dydaktycznych i artykułów papierniczych do: Zespołu Szkół Samorządowych nr 3 w Opocznie,Szkoły Podstawowej w Januszewicach, Szkoły Podstawowej w Kraśnicy,Szkoły Podstawowej w Modrzewiu. Zadanie nr 3. Dostawa 1338 sztuk zabawek, pomocy dydaktycznych i artykułów papierniczych do: Szkoły Podstawowej w Bielowicach,Zespołu Szkół w Bukowcu Opoczyńskim, Szkoły Podstawowej w Sielcu, Szkoły Podstawowej w Libiszowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ tj: załącznik nr 1 - wykaz pomocy dydaktycznych dla zadania nr 1, załącznik nr 2 - wykaz pomocy dydaktycznych dla zadania nr 2, załącznik nr 3 - wykaz pomocy dydaktycznych dla zadania nr 3 oraz projekt umowy ( załącznik nr 8, 8a i 8b), który stanowi integralną część SIWZ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.52.41.00-8, 39.16.20.00-5, 39.16.21.00-6, 39.16.22.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku. Wykonawca winien w tym zakresie złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku. Wykonawca winien w tym zakresie złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku. Wykonawca winien w tym zakresie złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku. Wykonawca winien w tym zakresie złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku. Wykonawca winien w tym zakresie złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy sporządzony zgodnie z treścią i formą zawartą we wzorze ( załącznik nr 4 do SIWZ) Z treści formularza ofertowego powinno wynikać, że oferta składana jest w imieniu Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W miejsce - nazwa Wykonawcy, adres, ... należy wpisać nazwę Wykonawcy - ów i dane umożliwiające ich identyfikację. 2. Dokument lub dokumenty określające zasady reprezentacji Wykonawcy oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. 3. W przypadku podmiotów występujących wspólnie Zamawiający żąda dokumentu ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu (art. 23 ust. 2 ustawy Pzp). 4. Pełnomocnictwo w przypadku składania oferty przez pełnomocnika. Ponadto: Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Skrócenie terminu realizacji zamówienia - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.opoczno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Opoczno, ul. Staromiejska 6, 26 - 300 Opoczno, Wydział Rozwoju Miasta i Zamówień Publicznych, budynek C - I piętro..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2015 godzina 11:00, miejsce: Gmina Opoczno, ul. Staromiejska 6, 26 - 300 Opoczno, sekretariat, budynek główny..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane w ramach projektu, współfinansowane w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa zabawek, pomocy dydaktycznych i artykułów papierniczych w ramach projektu - Edukacja przedszkolna na dobry start w podziale na 3 zadania..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zabawek, pomocy dydaktycznych i artykułów papierniczych w ramach projektu - Edukacja przedszkolna na dobry start w podziale na 3 zadania: Zadanie nr 1. Dostawa 1615 sztuk zabawek, pomocy dydaktycznych i artykułów papierniczych do:Zespołu Szkół Samorządowych nr 1 w Opocznie, Zespołu Szkół Samorządowych nr 2 w Opocznie,Zespołu Szkół w Mroczkowie Gościnnym,Zespołu Szkół w Ogonowicach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ tj: załącznik nr 1 - wykaz pomocy dydaktycznych dla zadania nr 1 oraz projekt umowy (załącznik nr 8), który stanowi integralną część SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.52.41.00-8, 39.16.20.00-5, 39.16.21.00-6, 39.16.22.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Skrócenie terminu realizacji zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa zabawek, pomocy dydaktycznych i artykułów papierniczych w ramach projektu - Edukacja przedszkolna na dobry start w podziale na 3 zadania..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zabawek, pomocy dydaktycznych i artykułów papierniczych w ramach projektu - Edukacja przedszkolna na dobry start w podziale na 3 zadania. Zadanie nr 2. Dostawa 1286 sztuk zabawek, pomocy dydaktycznych i artykułów papierniczych do:Zespołu Szkół Samorządowych nr 3 w Opocznie, Szkoły Podstawowej w Januszewicach, Szkoły Podstawowej w Kraśnicy,Szkoły Podstawowej w Modrzewiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ tj: załącznik nr 2 - wykaz pomocy dydaktycznych dla zadania nr 2 oraz projekt umowy (załącznik 8a), który stanowi integralną część SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.52.41.00-8, 39.16.20.00-5, 39.16.21.00-6, 39.16.22.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Skrócenie terminu realizacji zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa zabawek, pomocy dydaktycznych i artykułów papierniczych w ramach projektu - Edukacja przedszkolna na dobry start w podziale na 3 zadania..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zabawek, pomocy dydaktycznych i artykułów papierniczych w ramach projektu - Edukacja przedszkolna na dobry start w podziale na 3 zadania. Zadanie nr 3. Dostawa 1338 sztuk zabawek, pomocy dydaktycznych i artykułów papierniczych do:Szkoły Podstawowej w Bielowicach,Zespołu Szkół w Bukowcu Opoczyńskim,Szkoły Podstawowej w Sielcu,Szkoły Podstawowej w Libiszowie.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ tj: załącznik nr 3 - wykaz pomocy dydaktycznych dla zadania nr 3 oraz projekt umowy (załącznik 8b), który stanowi integralną część SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.52.41.00-8, 39.16.20.00-5, 39.16.21.00-6, 39.16.22.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.